czwartek, 23 lutego 2012

CASE Study - ostatnie wyzwanie!

Witajcie w czwartek! Oczywiście nie ostatnie wogóle, ale ostatnie ze mną jako "muzą" lutego na blogu wyzwaniowym CASE Study :) Na dziś Iwona przygotowała do zliftowania moją ramkę, jedną z prac, z których jestem bardzo zadowolona i szczerze bardzo ją lubię. Wyzwanie polega na stworzenia pracy inspirowanej moją ramką i serdecznie Was zapraszam do jego podjęcia, mam nadzieję, że miło będzie Wam się pracować z tego typu inspiracją :) 

CASE Study

Oto oryginał do zliftowania:


A oto mój kolejny autolift :)) Zrobiłam podobną ramkę, ale na innej bazie, niektóre elementy są takie same lub podobne, kolorystyka i materiały natomiast zupełnie inne ;) Tym razem użyłam kolekcji Glitz - Dance In Sunshine. 




Jeszcze raz - serdecznie zachęcam do podjęcia wyzwania, nie tylko tego ale i wszystkich kolejnych na blogu wyzwaniowym CASE Study! Pięknie dziękuję Iwonie i Zespołowi CASE Study za tę fantastyczną możliwość zaprezentowania swoich prac i zobaczenia tak wielu wspaniałych interpretacji! 
Pozdrawiam ciepło! 

8 komentarze :

Rydia pisze...

Pięknie,ogromnie mi się podoba! Idę sobie dalej oczy cieszyć :)
Pozdrawiam ciepło :)

Bellaidea pisze...

Obie śliczne a ja szczególnie podziwiam te...równiutkie kropeczki, jak Ty to robisz?

Po prostu Asia pisze...

Piękna ramka, a właściwie ramki! Liftu na pewno sobie nie odmówię :)

Chimera pisze...

Jak pięknie!! Jestem oczarowana, jedną i drugą ;)

pattyo pisze...

These are beautiful!

pattyo pisze...

These are beautiful!

Mynnette pisze...

Karola, you are really inspiring! Your creations are GORGEOUS--congrats on being the muse at CASE Study--well deserved! This creation is just as fabulous as the first you created and your daughter is adorable! :)

Sharon pisze...

what a great 'frame'! It's so stunning! and pretty! and has so many wonderful little elements!
I can't stop staring at it! Great job!

LinkWithin

.