czwartek, 16 lutego 2012

CASE Study - następne wyzwanie!

Witajcie :) po krótkiej przerwie :)) Dzisiaj przyniosłam ze sobą kolejny autolift i zaproszenie na następne wyzwanie na blogu wyzwaniowym CASE Study, na którym jestem w tym miesiącu gościem, z czego ogromnie się cieszę :) Wyzwanie polega na zainspirowaniu się w dowolny sposób prezentowaną pracą - w tym przypadku moimi kartkami i stworzeniu własnej wersji oraz oczywiście zgłoszeniu swej pracy na blogu CASE Study. Serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania i pięknie dziękuję za udział w dwóch poprzednich, jest mi niesamowicie miło oglądać tak piękne i różnorodne prace inspirowane moimi skromnymi kartkami! A jeszcze mi milej, że kolejne wyzwania wygrywają nasze prze-zdolne Polki!:*
Oryginał pracy do zliftowania na dzisiejsze wyzwanie to moja kartka stworzona już jakiś czas temu dla Prima DT z kolekcji Romantique, prosta, kwadratowa karteczka z mnóstwem warstw, bogata i "mięsista" ;) Oto ona:


A oto moja interpretacja na dziś, czyli jak zliftowałam swoją własną kartkę ;)) Tę poniżej stworzyłam z mojej nowej kolekcji My Private Happiness oraz... fragmentu prostokątnej serwetki pod ciasto ;) Wyszło mi coś delikatnego, słodkiego i bardzo shabby chic ;) 



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło! 

12 komentarze :

Ewik pisze...

Piękny lift, przeszłaś samą siebie!;)

Drycha pisze...

super wyszło z tą serwetką!:)

CarmenAlice pisze...

autolift wygląda zjawiskowo!

Lisa Young pisze...

Beautiful and creative designs!!! Very pretty!!!

Lisa
http://myprincess-peaches.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

This is the most beautiful card!! I just love it! Please tell me, did you do something to the paper napkin so that it is strong enough to stand up??
Marilyn M

Bellaidea pisze...

Genialna!

Karola Witczak pisze...

Marilyn - you can use acetate sheet/rigid clear film to make this type of card stronger, it's invisible on the photo.

Po prostu Asia pisze...

po prostu CUDO! :)

Mynnette pisze...

This is amazing! LOVE all the textures and details--fabulous! :)

pattyo pisze...

This is truly beautiful, Karola!

Suzie McFloozy pisze...

I am so glad to have found your beautiful blog - I love your my private happiness paper line - I have just searched the internet for the 6x6 pad to find someone in Europe that will ship it to me in the UK !
Thankfully it is now on it's way to me - can't wait !!
((hugs)) Suzie xoxo

JaMajka pisze...

Jeeejciu, ale fajny pomysł z tą serwetką :)

LinkWithin

.