czwartek, 9 lutego 2012

CASE Study! - kolejne wyzwanie!

Witajcie kochani! Dziś przynoszę ze sobą kolejne wyzwanie CASE Study - bloga wyzwaniowego, ktorego jestem gościem - "muzą" w tym miesiącu :) 

CASE Study

Wyzwania polegają na swobodnej inspiracji lub wiernym zliftowaniu prezentowanej pracy. Do dzisiejszego wyzwania, które potrwa tydzień - Iwona wybrała tę oto moją karteczkę, stworzoną bardzo dawno temu dla Webster's Pages. Zaskoczyła mnie bardzo, bo jest to jedna z niewielu kartek podłużnych, pionowych, jakie zrobiłam :) Na pewno dawno nie eksploatowałam tego formatu, zatem pomyślałam, że oto i pojawia się dobra okazja. Oto oryginał do zliftowania:




Przy tej miłej okazji pocięłam moją najnowszą kolekcję My Private Happiness i dziś postaram się pokazać Wam co powstało, czyli kolejny autolift :)



"Zainspirowałam" się :))) kółkami, które w oryginale umieściłam wzdłuż górnej kompozycji i pomyślałam, że wykorzystam ten motyw jeszcze raz. Reszta to swobodna interpretacja :)) Oto kilka zbliżeń na detale ;)





Serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania i pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu w ubiegłym tygodniu, szczególnie wszystkim moim przemiłym koleżankom :*** A Magdzie(i)Lenie ogromnie gratuluję wygranej!!! Wspaniale było zobaczyć tyle cudownych prac inspirowanych moją skromną kartką! Dziękuję! 

Pozdrawiam ciepło! :***


13 komentarze :

eyes2theocean pisze...

Absolutely beautiful projects. Very graceful and I love the color palette. Very pretty and peaceful. Thank you,

Sar Tann

Evgenia Petzer pisze...

so so beautiful!

Ewik pisze...

Hej Karola! twoje papiery przeurocze, cudownie wyszła z nich nowa karteczka:)

Niebiesko_Oka pisze...

Cóż za urocza kartka!
Już nie mogłam doczekać się, żeby zobaczyć Twoje projekty z nowych kolekcji ;).
A tu proszę, jak na życzenie ;p.
Już nie mogę doczekać się kiedy trafią w moje ręce.
Papiery rzecz jasna, choć z takiej kartki również bardzo ucieszyłabym się ;D.

Magda(i)Lena pisze...

Dziękuję za miłe słowa ; -))) I za inspirację!

Wspaniałe kartki! Podobają mi się obie, choć są jednak tak różne. Jeśli tylko starczy mi czasu, to postaram się zmierzyć z tym zadaniem - to będzie dość trudne, bo do tej pory zrobiłam chyba tylko dwie kartki w formacie DL ; -) Ale Twoje prace bardzo inspirują!

ArtIs pisze...

Kolejna piękność!

tulipanka pisze...

Cudowna :) a liftować Twoje kartki to sama przyjemność :*

Chimera pisze...

Przecudna kartka, jestem nią zachwycona. Papiery prezentują się wspaniale!

Debbie pisze...

Oh my shabby goodness, Karola -- swoon!!! This is one of the prettiest cards I've ever seen! I adore the pretty color palette and all the lovely details -- LOVE :)

Po prostu Asia pisze...

Papiery są fantastyczne, już nie mogę się ich doczekać! Karteczki również mi się baaardzo podobają :)

kostromka pisze...

бесподобные открыточки!мне очень первая понравилась:)изысканно очень!

nanatam pisze...

Your work is amazing! I couldn't get my computer to translate but I can see your creativity in any language! TFS!

pattyo pisze...

So beautiful! Wish I could see them in person!

LinkWithin

.