piątek, 17 lutego 2012

Bardzo nietypowe kolory i moje z nimi zmagania

Witajcie kochani! Jak co piątek - tak i dzisiaj, bez wyjątku - wystartowała nowa paleta The Color Room i mam zamiar zachęcić Was do podjęcia wyzwania i stworzenia pracy w oparciu o kolory z tejże palety. Czy będzie antyreklamą jeśli powiem, że to jedna z najtrudniejszych palet z jakimi pracowałam? Czy muszę mówić, że nadal nie lubimy się z fioletem? Myślę, że niewiele Was to obejdzie, bo wiem, że Wy lubicie i fiolet i granat a nawet ten szczególny odcień zieleni i świetnie sobie poradzicie z tymi kolorami, z całą pewnością lepiej niż ja :)) A ja... biedziłam się i trudziłam, dumałam i przekładałam wszystko co miało znaleźć się na scrapie i tak powstał - wymęczony ale satysfakcji ze zmierzenia się z kolejnym trudnym dla mnie zestawieniem kolorów - nikt mi nie odbierze :))) Oto rzeczona paletka + zapraszam gorąco do zabawy na The Color Room, nie tylko w tym tygodniu! Dodam jeszcze, że naszym Sponsorem w lutym jest producent przepięknych papierów do scrapbookingu ze Szwecji - Maja Design! I to właśnie te cudne papiery ułatwiły mi zdecydowanie pracę z nielubianymi kolorami - są piękne i postarzone w dokładnie taki sposób jaki uwielbiam! :)) Dzisiejszą pracę stworzyłam z kolekcji "Ska vi ta en fika"







~~ A Mother's Love  Lasts A Lifetime ~~
Poza wspomnianą kolekcją Maja Design użyłam tu przepięknych dodatków Prima (kwiaty, metalowe białe elementy, resist canvas...) 





Pozdrawiam ciepło i miłego weekendu Wam życzę! 


11 komentarze :

Kasia pisze...

Jak zawsze wyszło pięknie! I ta kolorystyka!:)

Karmeleiro pisze...

ooo moje kolory, we fiolecie!!! :D uwielbiam!!

cvanholstein pisze...

I love these colours and you created a beautiful page with so much to look at!
kind regards, Corina

Bellaidea pisze...

Po Twoim scrapie zupełnie tej niechęci nie widać, a może to fiolet tak bardzo Cię polubił?")

Oliwiaen pisze...

Paleta rzeczywiście nietypowa, ale jak zwykle poradziłaś sobie świetnie! :-)

pattyo pisze...

For someone who doesn't like purple, you certainly created an absolutely goregous layout! Love it!

JaMajka pisze...

Nawet w nietypowej palecie odnalazłaś się wspaniale :)

IWA pisze...

Serwujesz jak zwykle prawdziwą ucztę dla oczu!

Dunia pisze...

Świetnie sobie dałaś radę!
Super są te serduszka na scrapku :o)

Anna pisze...

jakie cuda ! <3 też bym się chciała kiedyś tym zająć ;)

Denise van Deventer pisze...

So beautiful....as always...really love your work and am so inspired by it! Thanks..

LinkWithin

.