piątek, 24 lutego 2012

2 x Lo & Glitz Design

Witajcie piątkowo! Dziś przynoszę ze sobą małą dawkę inspiracji spod szyldu marki Glitz Design :) Mam do pokazania - jak to zwykle bywa w przypadku moich postów na blogu Glitz - dwa scrapy, ale tym razem jeden z nich stworzyłam w oparciu o paletę kolorów z naszego bieżącego wyzwania na blogu Glitz. Mam nadzieję, że zgłosiliście swój projekt na to wyzwanie, a jeśli nie - nie marnujcie czasu, twórzcie, zgłaszajcie się a ja mocno trzymam kciuki za Was! A tak wygląda nasza inspirująca paleta (czy muszę wspominać, że to moje ulubione kolory?): 


A oto mój Lo stworzony w oparciu o tę piękną paletę: 


Użyłam tutaj przepięknej kolekcji Beautiful Dreamer - najzwyczajniej w świecie - idealnie pasującej do palety z wyzwania. Tym razem postanowiłam zrobić scrap z niejednolitym, a kwiecistym tłem, a jako jednej z głównych ozdób użyłam przezroczystych, częsciowo zadrukowanych folii Peek-a-Boo - stworzyłam z nich dwie ramki, w jednej umieściłam zdjęcie Róży, a w drugiej tytuł. 




Drugi scrap jest w zupełnie innej kolorystyce, którą podyktowała mi kolekcja Dance In Sunshine. Wybrałam żółty i fiolet (TAK! fiolet, nie musicie regulować monitorów, tak, użyłam go z własnej nieprzymuszonej woli LOL). Tutaj także użyłam gotowego tytułu, który znalazłam w kartach Whatnots. Łatwo zauważyć, że jako tła pod zdjęcia i ozdoby użyłam dwóch stron z albumu z kolekcji Dance In Sunshine - mają świetny kształt i można je wykorzystać na wiele sposobów. 


Ten piękny żółty tiul pochodzi z zestawu wstążek i koronek Glitz - Vintage Blue. Kwiaty to oczywiście Prima - najnowsze kolekcje.





Produkty Glitz, jakich użyłam:

"Live What You Love" layout
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer papers: Toile, Floral, 
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Whatnots
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Title Stickers
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Peek-A-Boos
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Glitzers
  • Other: Prima flowers, Spellbinders Shapeabillities dies, Cuttlebug, Ranger liquid pearls

"Learn to Fly" layout
  • Glitz Design - Dance In  Sunshine papers: Damask, Floral, Polka, Raindrops, Birds
  • Glitz Design - Dance In  Sunshine Title Stickers
  • Glitz Design - Dance In  Sunshine Whatnots
  • Glitz Design - Dance In  Sunshine album
  • Glitz Design - Dance In  Sunshine Trim set
  • Other: Prima flowers, Marianne Design and Nellie's Choice dies, Cuttlebug, Ranger liquid pearls

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego weekendu!


7 komentarze :

mazionta pisze...

uwielbiam Twoje prace- a ten pierwszy scrap- bajka po prostu!

Bellaidea pisze...

hmm, podoba mi sie bardzo i ...obserwuję z zaciekawieniem Twoj romans z ...Panem Fioletowym:)

pattyo pisze...

These are so beautiful! Love the gorgeous embellishments.

pattyo pisze...

These are so beautiful! Love the gorgeous embellishments.

Tusia pisze...

Przepiękne scrapy Karolciu :**

Gosik pisze...

piękne prace!

Lea L. pisze...

These are so gorgeous, Karola! Amazing job!!

LinkWithin

.