piątek, 27 stycznia 2012

Glitz Design i 2 x LO

Witajcie kochani! Dziś mam dla Was kolejne projekty stworzone dla Glitz Design (wspomniana wczoraj paleta będzie jutro lub pojutrze ;).
Nie wiem jak to wygląda w innych zakątkach kraju, ale mnie w Gorzowie Wlkp. ogromnie brakuje śniegu, nie możemy się doczekać kiedy cokolwiek spadnie z nieba, a nawet jeśli chwilę popada - natychmiast topnieje. Nie lubię takiej zimy... Poza śniegiem nie mogę doczekać się także wzięcia w swoje scrapowe łapki najnowszych kolekcji Glitz, które gdzieś właśnie krążą między US a Polską i mam nadzieję dotrą do mnie niebawem. Tymczasem - dzisiaj mam dla Was dwa Lo stworzone z kolekcji z ostatniego wydania. Jeśli śledzicie bloga Glitz - wiecie, że w tym miesiącu nasz DT tworzy inspirując się pewnym zdjęciem :) I jeden z moich scrapów jest taką właśnie swobodną interpetacją powyższego zdjęcia, a właściwie wykorzystaniem układu motywów na zdjęciu i zastosowaniu ich jako mapki. :)

Image

Ponieważ wykorzystałam zdjęcie jako mapkę - mój pierwszy Lo nie jest zimowy, nie ma żadnych mroźnych elementów i motywów, za to możecie tu zobaczyć jesienną Różę na spacerze w otoczeniu kolekcji  Dance In Sunshine i motywów wyczarowanych maszynką Cricut Expression, takich jak liście, ozdobna ramka i motyle. Do stworzenia wielu warstw na tym scrapie wykorzystałam dodatki Glitz - Paper Layers i Whatnots, czyli bibułkowe karteczki i die-cuts.

~~ You Are My Everything ~~





Mój drugi Lo to bardzo delikatny, "miękki" scrap z toną stemplowanych motywów. Ubóstwiam stemple Glitz i w tym Lo chciałam oddać im hołd, są naprawdę fantastyczne. Użyłam tu stempli z kolekcji Vintage Blue i Beautiful Dreamer. Stempel z różą okazał się bardzo uniwersalny. Jak widzicie - nastemplowałam trochę motywów bezpośrednio na papierze bazowym, a inne na papierze w innym kolorze, wycięłam motywy i zastosowałam jako dodatek, kolejną warstwę. Stemplowałam tuszem StazOn (timber brown) i tuszami kredowymi Ingvild Bolme zaprojektowanymi dla Primy (old rose i ice cold), przepiękny duży, różowy kwiat pochodzi od Manor House Creations

~~ Believe In Yourself ~~






Produkty Glitz Design, których użyłam:

"You" layout:
  • Glitz Design - Dance In The Sunshine papers: Damask, Floral, Polka, Raindrops, Birds
  • Glitz Design - Dance In The Sunshine Title Stickers
  • Glitz Design - Dance In The Sunshine Epoxy Stickers
  • Glitz Design - Dance In The Sunshine Whatnots
  • Glitz Design - Dance In The Sunshine Paper Layers

"Sweet as Candy" layout:
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer papers: Toile, Floral, 
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Stamps
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Whatnots
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Title Stickers
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Epoxy Stickers
  • Glitz Design - Beautiful Dreamer Peek-A-Boos
  • Glitz Design - Vintage Blue Stamps

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego weekendu! :*


9 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Zapachnialo wiosna :)
Piekne LO, oba :)

Jolaine Frias pisze...

Oh Karola, these are just stunning! I LOVE how you used the stamps! Thanks for inspiring!!!!

jola_zola pisze...

cudowne prace... jak zawsze... jak zawsze jestem zauroczona:)

Rydia pisze...

Pięknie i radośnie,a kolory nastrajają bardzo pozytywnie!
Obydwa LO piękne !

Bellaidea pisze...

Trzymam kciuki za paczkę- wiem jakie to jest irytujące.
Oba LO śliczne, te delikatne pastele są niesamowite.
My nie tęsknimy za śniegiem a dziś prawdziwa wiosna.
Acha, moja niespodzianka już gotowa, zapraszam .../lekko zdenerwowana.../

pattyo pisze...

Both layouts are gorgeous! You are always so inspiring. We had a little snow fall last week but not much. It has been a mild winter here so far.

Ivana Camdzic pisze...

So beautiful, Karola!!! I've been meaning to come by and say hi for a while - and I am so happy to see all of your new creations! Thank you for all the beautiful inspiration :) Your work always makes me smile! Sending many hugs!!!

Evgenia Petzer pisze...

so inspiring!

Niebiesko_Oka pisze...

Wspaniałe i inspirujące scrapy!
:).

LinkWithin

.