sobota, 28 stycznia 2012

Warsztaty The ScrapCake w Warszawie!

Witajcie sobotnio! Mam nadzieję, że weekend upływa Wam spokojnie i że zapowiada się bardzo twórczo! Moj - mam nadzieję taki będzie :))

Dzisiaj - dla wszystkich zainteresowanych mam świetną wiadomość - znów wybieram się do Warszawy, znów poprowadzę warsztaty w ScrapStudiu, znów będzie to warsztatowy maraton i znów będą to warsztaty The ScrapCake, podczas których będziemy pracować z moją najnowszą kolekcją "Moje Prywatne Szczęście/My Private Happiness". :)

~~ Romantyczny Maraton Warsztatowy ~~ 



Warszawa, ScrapStudio, ul. Felińskiego 15

sobota 11.02.2012

godz. 10.00 – 13.00

Z Miłością Ci Do Twarzy – warsztat scrapbookingowy – layout 30 x 30cm
czas trwania: 3 godziny
cena: 100 zł

godz. 14.00 – 17.00

Podarunek od serca – zestaw: notatnik + kartka
czas trwania: 3 godziny
cena: 100 zł

godz. 18.00 – 20.30

Walentynka Inna Niż Wszystkie – warsztat kartkowy – kartki w nietypowych kształtach
czas trwania: 2,5 godziny
cena: 70 zł

Szczegółowe informacje zainteresowani znajdą na blogu The ScrapCake oraz oczywiście na stronie ScrapStudia

~~ ZAPISY: ~~

  • ScrapStudio: kontakt@scrapstudio.pl
  • Karola Witczak: karola@thescrapcake.com

i/lub drogą telefoniczną:
  • ScrapStudio: 534 840 840
  • Karola Witczak:             880 978 475      


Zapraszam serdecznie!!! 


4 komentarze :

Kasia pisze...

Zgłoszenie już wysłane:) Mam nadzieję, że wolne miejsce się znalazło bo ja już nie mogę się doczekać:D

Magda Polakow pisze...

O wow, jakby nie bylo to tak daleko...sie rozmarzylam;) Nie wiem dlaczego ale bilety sa do Warszawy kilka razy drosze niz gdziekolwiek indziej. Z mojej miesciny taniej lataja samoloty do USA niz do Wawy :/
:*

Karen Letchworth pisze...

I have seen your work published many times, and have always loved your work. Today is the first time I have seen your blog. It is also lovely. Thanks for sharing your ideas and work with all of us. I would be so honored to have you visit (and maybe follow) my little blog sometime to hear your thoughts. I appreciate being inspired, and you really are talented.
Blessings,
karen
karen-mycuprunnethover.blogspot.com

Jona Panesa pisze...

loved your new collection!!!

LinkWithin

.