wtorek, 31 stycznia 2012

Walentynkowy czas...

...czas zacząć :)) A ja dziś chciałabym Wam pokazać moje pierwsze w tym roku walentynkowe kartki :)
I są to nie byle jakie kartki, ale prawdziwie zimowo - walentynkowe, przepełnione nadzieją, że do walentynek ujrzę śnieg za moim oknem :)) Stworzyłam te zabawne, radosne i kolorowe karteczki łącząc dwie kolekcje Pink Paislee - całkiem jeszcze świeżą Snow Day, oraz bardzo już starą, ale wciąż przeuroczą - Cupid. W moim przekonaniu obie kolekcje wiele łączy i świetnie do siebie pasują, mimo... różnicy wieku ;) Oto co z tego mariażu wyszło:

~~ Walentynka nr 1 ~~


~~ Walentynka nr 2 ~~

~~ Walentynka nr 3 ~~


~~ Walentynka nr 4 ~~

~~ Walentynka nr 5 ~~



Pozdrawiam ciepło! :*

16 komentarze :

חתולי8 pisze...

These are soooooo cute!
Lior :)

Laila pisze...

bałwankowa para przecudna: coś mi się wydaje że dzisiaj coś walentynkowego powstanie:)

hania739 pisze...

Świetne :))

fema pisze...

Witaj, kilka lat temu podziwiałam Twoje prace na jakimś kreatywnym forum, bardzo się cieszę że trafiłam na Twój blog gdzie pokazujesz wszystkie te śliczności. Będę tu zaglądać - jeśli pozwolisz :)

Bellaidea pisze...

Blwanki sa rozczulajace!

Karmeleiro pisze...

Bałwanki wymiatają!!!!

Jolaine Frias pisze...

These are so cute!!! Love all the punched layers!

Magda Polakow pisze...

Moge zostac Twoja walentynka? ;)))
Uwielbiam balwanki. Karola, Twoje balwankowe kartki sa rewelacyjne! Mam nadzieje, ze walentynkowe romanse i milosc sa troche cieplejsze od chlodu balwankowego ;)

ShoKa pisze...

Świetne! Bałwanek w kartkach walentynkowych - rewelacja :)

elpimpi pisze...

SŁODKIE! :-)

pattyo pisze...

Love your sweet Valentine snow people! We certainly aren't having much of a winter here--very little snow. Temperatures are unseasonably warm. I long for some snow!

pattyo pisze...

Love your sweet Valentine snow people! We certainly aren't having much of a winter here--very little snow. Temperatures are unseasonably warm. I long for some snow!

Sharon pisze...

Love the snowmen on your valentines day cards! how clever and very creative!

Rydia pisze...

Śliczne Walentynki !

Susi Kelly pisze...

These Valentines cards are SO, SO beautiful.

adrigane pisze...

tes cartes sont toujours magnifiques !!! et les papiers que tu fais sont sublimes.
bises

LinkWithin

.