niedziela, 29 stycznia 2012

W kolorach miłości :))

.. jest nowa paleta The Color Room! Witajcie kochani! Dziś mam dla Was najnowszą paletę TCR oraz mój skromny Lo stworzony wg tejże palety. Jak to ostatnio bywa - do mapki nie zastosowałam się, za to oczywiście użyłam przepięknych papierów naszego styczniowego sponsora - Meg's Garden. Piszę, że to kolory miłości... otóż czerwień nie kojarzy mi się z niczym innym, aniżeli z miłością i o tym również jest mój dzisiejszy Lo :) Zapraszam:



~~ Our Day. Every. Single. Day. ~~






Poza pięknymi papierami Meg's Garden użyłam tutaj również stempli Glitz Design oraz kwiatów i metalowej zawieszki Prima. Tytuł zrobiłam z chipborda z napisem "our day" z kolekcji Portrait - Crate Paper, napis pokryłam warstwą Pearl Makera (nie było to łatwe, ręka się trzęsła, że ho ho :))). Piękne serce w centrum scrapa pochodzi z jednej z nowszych kolekcji Crate Paper - Paper Heart. Nie zabrakło papierowej serwetki "pod ciasto" i paru elementów wyciętych wykrojnikami. Jednak myślę, że poza bardzo pięknym i cennym dla mnie zdjęciem - to papiery dodają tu ogromnego uroku, a ponieważ tak ozdobne i bogate we wzory - był to jeden z tych ekspresowych Lo, samoscrapujących się. :))) 

I Wam życzę wielu samoscrapujących się prac w tym tygodniu, zapraszam oczywiście do wzięcia udziału w wyzwaniu na The Color Room
Pozdrawiam ciepło i miłego początku nowego tygodnia Wam życzę!

16 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Powiem tylko: WOOOW!!! :)

София Цаль pisze...

Нереально красиво!!!!

CarmenAlice pisze...

piekielnie dobra robota :)

Bellaidea pisze...

Piękna praca!Urocze dodatki i paleta śliczna. Zdjęcie? z takich których chcemy mieć dużo:)

cvanholstein pisze...

So pretty!

Dunia pisze...

Cudnie ciepły scrapek!

Bente Fagerberg pisze...

I love this. You make the photo 'melt' into the patterned paper so beautifully! Thanks for the inspiration!

Tusia pisze...

Scrap jest przepiękny! Masz taką łatwość i lekkość umieszczania niezliczonej ilości elementów, które tak pięknie i lekko się ze sobą komponują, że to aż niewiarygodne :) :*

Ayeeda pisze...

no i co tu napisać?;) słów mi już brakuje na piękno jakim nas obdarzasz. Jest po prostu DOSKONAŁY!!!!

Maria Therese pisze...

Gorgeous layout ♥

pattyo pisze...

This is beautiful, Karola! Love the red and green together.

Goneczek pisze...

Jak zwykle niesamowite!

Dri Noleto pisze...

Well, I don't understand your language, but the beauty of your work I do!
This layout is simply perfect!I had already seen it on TCR!
Congratulations on your talent and creativity!
Cheers!

Teresa pisze...

i just wanted to say that I got to see some of your layouts at CHA in the Prima booth and they are even more beautiful in person... Thank you for sharing your special artistic gift with all of us, you are always very inspiring :)

jrksiddha pisze...

Life is not merely to be alive, but to be well 777 Psoriasis ):

JaMajka pisze...

Jejkuuuuuuuuuuu, cudo... Dawno tu nie byłam, ile mam zaległości :(

LinkWithin

.