sobota, 14 stycznia 2012

TCR - nowa paleta cudnych kolorów

Witam Was ciepło w sobotę :) Sobota to taki dziwny dzień, kiedy nie wiadomo w co ręce włożyć - wydaje się, że w końcu jest dłuższa chwila czasu na większe sprzątanie, na wypady z rodzinką, na filmy, książki i romantyczne kolacje :)) W rzeczywistości jednak na to wszystko co zaplanowane - nie starcza czasu i wieczorem człowiek myśli sobie: jak dobrze, że jutro jest jeszcze wolna niedziela, lub: ee, w następną sobotę zawezmę się i zrobię dużo więcej :)) Ja dziś mam zamiar trochę poodpoczywać, nadrobić książkowe zaległości (Simon Beckett na mnie czeka, haha!) i spędzić miło czas z rodzinką. Ale zanim podam (a może ktoś mi poda, hmm...) romantyczną kolację - mam dla Was romantyczny scrap :)) Najnowsza paleta The Color Room jest zachwycająca, jakkolwiek na pierwszy rzut oka wydawała mi się ciemna i niezbyt radosna - tak w połączeniu z bielą i z niesamowitym zdjęciem małej Karmelkowej modelki Zosi - powstał Lo, który już strasznie lubię i nie wiem czy oddam go rodzicom tej piękności ;) 



W tym miesiącu sponsorem The Color Room jest producent materiałów do scrapbookingu Megs Garden: a jako, że ja również w tym sponsoringu biorę udział, tzn. zostałam zasponsorowana - mój dzisiejszy Lo (oraz kolejne TCR w tym miesiącu) stworzony jest z wykorzystaniem przepięknej kolekcji tej marki - La Belle Jardin. Dodałam od siebie też kwiaty Prima i chipboardy Dustty Attic. Do tego tusz distress (Peeled Paint) oraz... milion bialych kropek ;)

~~ Zosia ~~






Gorąco zachęcam do zabawy z tą śliczną paletą!! 
DZIĘKUJĘ za wszystkie cudowne komentarze, gratulacje i miłe słowa - serce i skrzydła rosną!:*
Pozdrawiam ciepło i miłej soboty Wam życzę! ;*

19 komentarze :

Jerzey Girl pisze...

What a Beautiful LO..beautiful colors and Beautiful Baby!!

Becky Andersen pisze...

Wow...what a beautiful LO! Love all of your layers! And what an adorable baby....love those baby blue eyes!

Bellaidea pisze...

Zosia prześliczna, paleta ciekawa, design wspaniały a chipbordy zachwycające. Natomiast sobota zaplanowana dokładnie i zapewne połowa planu zostanie przeniesiona na niedziele.
To niesamowite że akutar pracuję z tą paletą ale dopiero w czwartek mogę pokazać co zrobiłam, hmm, może zdążę;)
Zycze miłego weekendu!

Cindy Gay pisze...

So beautiful! Especially those eyes!

phamil pisze...

OMG, I love that color combo! And your page is absolutely gorgeous. And the little mailbox and birdcage embellies are just perfect! I so love the pink and greens, just lucious! Another beautiful creation!

Evgenia Petzer pisze...

just gorgeous!

Karmeleiro pisze...

To jest fantastyczne LO! Te kolory w Twoich rękach zrobiły się takie radosne!! Oj nie wiem, czy Ci pozwole zostwić sobie to cudo :P

renis pisze...

powalajacy scrap cudenko od dzis mój ulubiony:)kolorki rewelacja

CarmenAlice pisze...

To jest absolutnie piękny i rewelacyjny scrap!!!

Magdalena pisze...

Przepiękny scrap:)

Małgooś pisze...

Śliczny!!

Arte Banale pisze...

Obłędne LO i obłędna Zocha!:)

pattyo pisze...

Oh, how absolutely gorgeous! Love the colors and details with the cutting and dots!

pattyo pisze...

Oh, how absolutely gorgeous! Love the colors and details with the cutting and dots!

ingrid pisze...

oh my....this is so beautiful! love the new DA chippies!

basiasz80 pisze...

prześliczna praca

basiasz80 pisze...

prześliczna praca

Monique Leslie The Misfit Crafter pisze...

Beautiful Page. I love it.

Patricia pisze...

This page is so sweet, so cute so beautiful... Really a marvel!

LinkWithin

.