sobota, 21 stycznia 2012

Swirlydoos "Mystical Winter" Kit

Witajcie kochani! Wpadam dziś tylko na moment zostawić obiecane nowe prace. Te prace stworzyłam z nowego, styczniowego zestawu "Mystical Winter" Kit Clubu Swirlydoos. Przyznaję bez bicia - było trudno! To nie są moje ulubione kolory - brąz + granat ale gdyby wszystko było "ulubione', gdzie byłoby wyzwanie i odkrywanie nowych rzeczy w sobie i produktach? Nie byłoby! A w tym przypadku - mimo tego, że zmierzyłam się z ciemnymi kolorami to dodatkowo pracowałam z ograniczoną ilością materiału, jak to w zestawach kit clubów bywa. Jednak zestawy Swirlydoos są bardzo bogate i ciekawe, więc nie odczułam tego ograniczenia za bardzo :)) Oczywiście - ja Karola - dodałabym tam jeszcze z miliard innych rzeczy, ale eksperymentalnie starałam się ograniczyć dodatki spoza zestawu, aby sprawdzić się po prostu :) I oto co wyszło... 2 scrapy pokazałam już przy okazji Swirlydoos Blog Hop, natomiast dzisiaj mam Lo, podobrazie oraz 3 skromne karteczki :)) 

~~ Swirlydoos January "Mystical Winter" Kit ~~


A oto moje twory :







Osobiście nie mogę doczekać się już nowego zestawu, czuję w kościach, że będzie cudny! :)))
Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego sobotniego wieczoru i fantastycznej niedzieli! 

8 komentarze :

Bellaidea pisze...

Dla mnie wspaniałe kolory a Twoje prace wygladają fantastycznie!

Aka pisze...

Ależ cuuuuddaaaa!! Rzeczywiście fantastyczne kolory :)

Gosik pisze...

fajne^^

Matylda pisze...

Kolory cudowne, a Twoje wyczucie tylu fantastyczne!

Asia pisze...

Nie mogę się napatrzeń na te cudeńka! Normalnie się w nich zakochałam, a szczególnie w tej pierwszej okrągłej karteczce! ;)
Czy jej tło jest potuszowane, czy to taki papier? Jeśli tak, to można wiedzieć jaki to dokładnie kolor tuszu? ;)

KOLOROWY ptak pisze...

skromne :) u Ciebie nigdy nic tak nie wygląda ;) piękne i hipnotyzujące! cuuuuuuuuuuudowny scrap!!!

pattyo pisze...

These are all truly beautiful! Even if they are not your favorite colors, you did a fantastic job with them.

pattyo pisze...

These are all truly beautiful! Even if they are not your favorite colors, you did a fantastic job with them.

LinkWithin

.