poniedziałek, 2 stycznia 2012

Nowy Rok - Nowe Wyzwania!

Witam Was serdecznie w Nowym Roku :))
Ten post nie będzie obfity w tekst wyjątkowo, ale za to pełen dobrych wiadomości :) Ok, przyznaję - wiedziałam o nich już jakiś czas, ale to przecież fajnie rozpoczynać Nowy Rok dzieląc się dobrymi wieściami :))
Z radością chciałabym więc podzielić się z Wami wspaniałymi informacjami związanymi z moja pracą projektowo - scrapbookingową. 

Ogromnie się cieszę i jestem dumna z faktu, że kilka dni temu podpisałam kontrakt na 3 (!!) rok współpracy z Pink Paislee! Nie muszę mówić (ale powiem), że uwielbiam tę markę, te produkty, ten Zespół, wspaniałe i niesamowicie wspierające szefostwo oraz perfekcyjnie zorganizowany system pracy. Pracować dla Pink Paislee to prawdziwy zaszczyt i wielka przyjemność! Jest mi też niezmiernie miło rozpocząć w tym roku współpracę w gronie wielu nowych wspaniałych Projektantek, oto nowy Pink Paislee Design Team na rok 2012:



Więcej nowości...?


W Nowym Roku podejmuję też nowe wyzwanie - projektowanie dla Kit Club-u. Mam jakieś niewielkie doświadczenie w tej kwestii i kiedy otrzymałam zaproszenie do zasilenia szeregów Swirlydoos Scrapbooking Kit Club - zgodziłam się! Nie bez obaw, ale z wielką ekscytacją. Projektowanie prac wzorcowych dla kit clubu wydaje mi się jednym z najtrudniejszych wyzwań projektowych, nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała :) Swirlydoos oferuje fantastyczne zestawy, więc myślę, że będzie to wspaniała zabawa i świetna przygoda! 

   


Jeszcze więcej nowości? 

Dusty Attic to producent chipboardów, pięknych laserowo wycinanych kształtów. Mam ogromną przyjemność i zaszczyt zostać "Sponsorowaną Projektantką" na rok 2012! Oznacza to, iż będę włączała w moje prace przepiękne elementy Dusty Attic, ale moja praca nie jest obwarowana terminami i innymi zobowiązaniami. Bardzo się cieszę z takiej formy współpracy i jestem pewna, że będzie to kolejna świetna przygoda w Nowym Roku! 



Na chwilę obecną - to wszystko co mogę radośnie ujawnić ;) Jeżeli myślicie, że upadłam na głowę, zwariowałam, wzięłam znów na barki zbyt dużo - jesteście w błędzie ;) To nie jest moje ostatnie słowo w tym roku! :))) 
A tak serio - w ostatnim roku udało mi się wreszcie całkiem dobrze zorganizować, bez większych problemów godzić życie rodzinne, pracę, projektowanie dla DT's i podejmować nowe wyzwania i próby - zatem - nie byłabym sobą, gdybym nie próbowała dalej :) A czas pokaże jak to będzie wyglądało w praktyce. Niedowiarków zapewniam, że całkiem dużo czasu poświęcam mojej rodzince i domowym pieleszom, dużo czasu przeznaczam na sen (w moim wieku to już konieczność hahaha), na odpoczynek, na regularne pochłanianie sporych ilości książek i filmów, na inne hobby... Nie wiem jak to robię, ale póki co - udaje się. I to chyba jest największy dar jaki ostatnio dostałam od losu, jestem niesamowicie wdzięczna, że tak to się układa. I życzę sobie, aby udawało mi się dalej łączyć wszystko bezboleśnie. :) 

Ogromnie dziękuję za wszystkie życzenia noworoczne i wszystkie ciepłe słowa, nie macie pojęcia jak je doceniam! 
Ściskam serdecznie i do zobaczenia już jutro! :***


34 komentarze :

asica.p pisze...

gratulacje :)wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

KOLOROWY ptak pisze...

gratuluję!
na pewno czeka nas niesamowita dawka emocji i inspiracji ;)
3mam kciuki za realizacje wszystkich Twoich planów i projektów :)

zuzanka-czaruje pisze...

Gratulacje! Jednym słowem - będzie się działo... :)

ssmagie pisze...

Gratuluję i życzę powodzenia, ssmagie

Naerra pisze...

Поздравляю:) Желаю успевать все, что задумано и получать наслаждение от этого!)

Niebiesko_Oka pisze...

Cieszymy się razem z Tobą!
Podziwiam Twoją organizację, mnie ciągle brakuje czasu... ale to pewnie przez ten brak zorganizowania ;P.
W nowym roku życzę wszystkiego dobrego :D.

Dri Noleto pisze...

Congratulations from Brazil!

You're very talented, creative and really deserve it!

I wish you all the best for 2012!

viva pisze...

Ach będzie się działo! Jak zwykle czekam w napięciu na kolejne piękne prace! :-)

I wszystkiego NAJLEPSZEGo i NAJPIĘKNIESZEGO w Nowym Roku!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola Wielkie Gratulacje!
mz

AgnieszkaBe pisze...

Gratulacje!!!! I podziwiam...ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz przeczytałam jakąś książkę lub obejrzała dobry film. Z niecierpliowścią czekam na pierwsze prace!!!!!

Asia pisze...

Nie dziwą mnie takie zaproszenia, a wręcz jestem pewna że było ich znacznie więcej:) Gratuluję z całego serca, trzymam kciuki, chociaż nie trzeba, na pewno sobie świetnie ze wszystkim poradzisz :) Powodzenia w nowym roku!

Iwona Rutkowska pisze...

Karola serdecznie gratuluję, super wiadomość!
Zasługujesz na takie wyróżnienie. Życzę Ci spełnienia zadań twórczych w pełni:) pozdrawiam serdecznie. Iwona

Po prostu Asia pisze...

Wow! Gratuluję! :* Wszystko w pełni zasłużone. Życzę Ci jeszcze więcej szczęścia w 2012 :)

Magda Polakow pisze...

Karola, super, wielkie gratulacje! Z niecierpliwoscia czekam na nowe prace.
:***

lena_wz pisze...

Dumna jestem z Ciebie!!! :* :* :*

Anonimowy pisze...

A to oznacza, że nie będę się mogła napatrzeć, napatrzeć, napatrzeć. Świetna wiadomość. Gratuluję! Ewa S.

pattyo pisze...

I'm so very happy for you, Karola, and look forward to seeing all the amazing things you will create!

Ewik21 pisze...

serdecznie gratuluje !!! szkoda tylko że tych 2 ostanich nie można za pierona dostac w Polsce((((( może przy okazji staniesz się nasza ambasadorką...... pozdrawiam i nieustajaco podziwiam Ewa

scrap joanny pisze...

Gratuluje z całego serducha i juz się cieszę na Twoje boskie pomysły - trzymam kciuki i zacieram rączki :-)) Brawo !!!

Kamilcia pisze...

ogromne gratulacje !!! i zyczenia, aby tak było dalej :)

Bellaidea pisze...

Gratuluję i cieszę sie razem z Toba. Będziesz projektować dla wspaniałych firm i wiem ,ze te projekty będą zachwycające jak zawsze.
Sciskam mocno i -cierpliwie - czekam na zdjęcia;)

Asia pisze...

Gratuluję serdecznie :)

Ode pisze...

Congrat´s

Oliwiaen pisze...

Czy jest na świecie jakaś firma scrapbookingowa, która nie chciałaby Ciebie w swoich szeregach? :-)
Gratuluję i życzę dużo zdrowia, bo jak widać tylko jego brak może Ci stanąć na drodze :-) :-**

madzioola pisze...

Gratuluję i szczerze podziwiam :)
Zwróć tylko uwagę Dusty Attic bo wpisali Karola Wiztak :)

madzioola pisze...

Gratuluję i szczerze podziwiam :)
Zwróć tylko uwagę Dusty Attic bo wpisali Karola Wiztak :)

Romy pisze...

Happy new year! And this is such great news to start off the year with. Big congrats on your DT-position:) You deserve it!

Gosia S. pisze...

Wspaniałe nowiny! Gratuluję!!!

Jolanda pisze...

Awesome!
Congratulations!

Ayeeda pisze...

Gratuluję z całego serca!!! Zasługujesz na to wszystko i jeszcze więcej, bo talent masz oooooogromny, ale przede wszystkim jesteś przesympatyczna, otwartą i bardzo ciepłą osobą. Będę trzymać kciuki za Ciebie i z pewnością podziwiać Twoje prace, które w ramach nowych DT powstaną. Wszystkiego co najlepsze :*:*:*

Gerry van Gent pisze...

Hi sweetie!
Just dropping a note to congratulate you on the new Design Teams :-)
You are such an inspiration to all of us!
And once again Happy New Year!
Hugs ~gerry~

Jolaine Frias pisze...

Congratulations sweet Karola! I'm not surprised at all since your work is so amazing and inspiring! I look foward seeing your creations with Dusty and PP!

Karmeleiro pisze...

Słońce, gratuluję kolejnych nieziemskich projektów!

Debbie pisze...

Happy New Year, Karola, and congratulations on all of your successes! I wish you much love and happiness in 2012 and beyond! Hugs, Debbie xoxoxox

LinkWithin

.