środa, 11 stycznia 2012

Nowości Słodkości od TSC i moje nowe dziecko :))

Witajcie kochani!
Dziś mam dla Was małą niespodziankę - chciałabym podzielić się maleńką zajawką jednej z najnowszych kolekcji The ScrapCake, a jest to kolekcja stworzona przeze mnie, kolejna słodka i pozytywna linia, podczas tworzenia której miałam mnóstwo frajdy! :)


Jeżeli na pierwszy rzut oka ta mała zajawka wyzwala w Was uśmiech, radość i pozytywne emocje - to zdecydowanie spełniacie moje marzenie dotyczące tej linii :) Serdecznie zapraszam na blog The ScrapCake po więcej informacji na temat nowości, dostępności i również tego "co autor miał na myśli" :) Ja się jeszcze zdążę tutaj nie raz rozpisać na ten temat :) Tymczasem pozdrawiam Was ciepło! :*

22 komentarze :

malinka01 pisze...

Podziwiam cud-miód, a Twoje kolekcje kolekcja słodko-pastelowe zawsze nastawiają mnie pozytywnie. Dziękuję, ze jesteś i tworzysz ;)

Ewelina pisze...

Wiosna idzie trala la la

Debbie pisze...

Oh my shabby goodness ... this is so A-MAZ-ING! PINK is my favorite color, so I just adore all the goodness contained in this FAB collection - WOWOWOW!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Karola!!! Ja Cię po prostu Kocham za te dawki pozytywnych emocji które zamykasz w swoich papierach!
Już przebieram nóżkami z niecierpliwości :D.
Zapowiada się kolejna fantastyczna kolekcja.
Iście wiosenna!

Magda Polakow pisze...

Czekam niecierpliwie ;)

Dorota pisze...

Gratuluję! Kolejna piękna i niepowtarzalna kolekcja :)

Evgenia Petzer pisze...

congrats! so well designed! love everything that comes from your inspiration!

Jolaine Frias pisze...

Congratulations on this new release! Stunning colors!

JaMajka pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Już nerwowo zacieram ręce, nie mogę się doczekać, kiedy czapnę tę kolekcję i będę mogła ją powąchać, pooglądać, nacieszyć się... BOSKA (kolejna zresztą :))!!!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! cudowne! już się rozpływam :)

Bellaidea pisze...

Z wrażenia nie wiem czy mam sie dlużej przyglądać czy pisać;).
Postanowiłam szybko napisać ze mam uśmiech od ucha do ucha, cieszę sie ogromnie na nową kolekcję, już nie mogę się doczekać , pozdrawiam i wracam do wypatrywania szczegółów!

Chimera pisze...

Zapowiada się świetnie! Już nie mogę się doczekać całości :D

Ania pisze...

So very beautiful and so you!

pattyo pisze...

Your collections are always so beautiful! Can't wait to see more!

pattyo pisze...

Your collections are always so beautiful! Can't wait to see more!

AgnieszkaBe pisze...

Karola już się nie mogę doczekać aż je dostane w swoje łapki...kolekcja na pewno jest piękna!!!!!

Tomoko pisze...

OMG!! These are GORGEOUS!!!!!!!!!!!!!!

Helen Tilbury pisze...

I absolutely adore it!!

Ewik pisze...

mniamm... zapowiada sie smakowicie:)

Po prostu Asia pisze...

AAA! Teraz po nocy spać nie będę mogła, już nie mogę się doczekać kiedy będzie do kupienia. Cudeńko :*

Jona Panesa pisze...

loved this Karola!!!

Sabik pisze...

Karola jesteś niesamowita!!Mam kilka Twoich papierków:-)Scrapkuję od niedawna i to przyjemność korzystać z Twoich projektów:-)pozdrawiam serdecznie!!

LinkWithin

.