czwartek, 5 stycznia 2012

Nowości Prima!

Witajcie w czwartkowy wieczór! W czwartek zawsze mam radosne poczucie, że weekend już tuż tuż, bo w weekendy najwięcej scrapuję, o ile nie remontuję, nie robię zakupów, większych porządków czy nie mamy zaplanowanych rodzinnych wypadów. Ten weekend mam zamiar przeznaczyć głównie na cięcie i klejenie papierów i to nie byle jakich, ha! Pudło ogromnej wielkości, pełne najnowszych produktów Prima dotarło do mnie jeszcze przed Świętami, więc gdzieś pomiędzy świąteczną gorączką, Sylwestrem i początkiem roku miałam okazję zatonąć w tych cudownościach i nawet niezłą część z nich przerobić na scrapy, kartki i inne twory, które polecą do US na targi CHA Winter 2012, które odbędą się pod koniec stycznia. Chwilowo projekty te muszę trzymać w tajności ale dziś chciałabym podzielić się z Wami podglądami kilku przepięknych nowych kolekcji Prima. Jak zwykle i w tym wydaniu mamy 8 nowych kolekcji i spora część z nich na pewno stanie się moimi ulubionymi, a przynajmniej jedna... jest stworzona jakby dla mnie ;) Dość gadania, zapraszam do podziwiania czego możemy się spodziewać wkrótce w naszych sklepach scrapowych oraz co warto rzucić na warsztat aby móc uprzyjemnić nasze tworzenie ;)

~~ PRIMA - SONGBIRD ~~

To jest właśnie ta kolekcja, o której od pierwszego wejrzenia pomyślałam: ha, znów coś stworzonego specjalnie dla mnie! PRZE-cudne kolory, delikatne, moje ulubione odcienie, cudowne motywy gałązek, ptaszków, do tego mnóstwo elementów do wycinania - kocham!

Songbird

~~ PRIMA - NATURE GARDEN ~~

Ta kolekcja na pierwszy rzut oka wydała mi się trudna (dla mnie), ale im dłużej oglądałam wzory, tym bardziej mi się podobała! Jest delikatna, choć nieco ciemniejsza od poprzedniczki, za to doskonała do tworzenia prac o tematyce rodzinnej, ślubnej, do zachowania wszystkich podniosłych momentów w eleganckiej oprawie. Jest po prostu piękna!

Nature garden

~~ PRIMA - SUN KISS ~~

Niesamowicie radosna, słoneczna, soczysta wręcz kolekcja pełna przepięknych motywów słonecznikowych, pełna słońca, motyli i pastelowych kolorów, do tego cudne kwiaty w różnych odcieniach turkusu, żółci i zieleni - cudowna do prac o tematyce dziecięcej, wakacyjnej, ogrodowej - miałam mnóstwo frajdy z tworzenia z tej kolekcji, całkiem jakbym na chwilę przeniosła się do pięknego, letniego ogrodu!

Sun kiss

Po więcej zajawek nowości serdecznie zapraszam na Prima blog, codziennie coś fantastycznego do podziwiania! Mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła pokazać Wam moje nowe primowe projekty, tymczasem pozdrawiam ciepło! :*

8 komentarze :

Bellaidea pisze...

Wszystkie są piękne ale chyba przedstawiłaś je w takiej kolejnosci jak mi sie podobają:)
Och ajk juz bym chcialła zatopić nie tyle zęby co nożyczki w tej drugiej>
Czekając na więcej, pozdrawiam!

Sabrina pisze...

Thank you for the tip and information! I love Prima, but have never made the effort to go to their site! You make such beautiful things with Prima, amongst others.

Ayeeda pisze...

Wow, ale cudowne!!!! przepiękne są - szczególnie ta pierwsza:)

Magda Polakow pisze...

Kolekcje zapowiadaja sie rewelacyjnie. Czekam na Twoje prace :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Rzeczywiście ta pierwsza kolekcja taka twoja jest.

kasza pisze...

Same skarby. Nie mogę się doczekać co nich wyczarujesz.
pozdrawiam

Becky Andersen pisze...

These collections are just beautiful! thank you for letting us take a peek at what is new! Hugs to you and a wonderful new 2012! ~ Becky

Cynthia Lloréns pisze...

I love Prima and I love to came here !!!I always impress with all you created!!!!!You are such a very talented girl and you inspire a lot.
All your paper looks like a fairy tale!!!
Thanks for sharing.
Big huges
Cynthia

LinkWithin

.