niedziela, 15 stycznia 2012

Nowości Prima - ciąg dalszy!

Witajcie kochani! Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i Waszą obecność tutaj, sprawiacie, że prowadzenie tego bloga ma sens, a mnie jest niesamowicie miło, że to co robię - podoba Wam się na tyle, że zostawiacie po sobie ślad, tym bardziej, że sama mam z tym duże problemy i jakkolwiek udaje mi się czasem pobiegać po blogach i pozachwycać Waszymi pracami, to zwykle brakuje słów aby wyrazić ten zachwyt. Najchętniej wszędzie w sekcji komentarzy zostawiałabym moje zdjęcie z wytrzeszczem oczu i szczęką na podłodze - takie coś przynajmniej wyraziłoby co się czuje oglądając prace innych! :))) Zatem - ogromne dzięki za poświęcenie swojego cennego czasu! :**
Dzisiaj przynoszę ze sobą wielki stos nowości marki Prima, będzie więc zatem trochę cudnych nowych kolekcji, mnóstwo przepięknych kwiatów a do tego - dwa z moich nowych primowych projektów, które szczęśliwie stopniowo mogę już ujawniać :) 

Wszystkie nowości można oglądać na bieżąco na BLOGU PRIMA, gorąco zachęcam, bo ... och, zdecydowanie jest na co patrzeć i proponuję przygotować poduszki, rzucić je sobie pod nogi, bo szczęka na pewno opadnie Wam nie raz kiedy zobaczycie co Design Team wykonał z tych świeżych produktów! A ja dziś w mniejszej ilości, choć i tak hurtowej, zapraszam:

~~ Prima: Almanac Collection ~~

Almanac jest kontynuacją kolekcji Printery z poprzedniego wydania, łatwo zauważyć podobne wzornictwo, ale tym razem - ku mojej wielkiej radości dodano róż i to nie taki pospolity, a piękny, ciepły, łososiowy, pudrowy, "brudny"... sprawia, że ta linia jest bardzo kobieca... 

Almanac

 ~~ Metalique Flowers ~~


Sp01


~~ Wood Clockfaces ~~

Sp07
~~ Tattered Treasures ~~

Sp02

~~ Pankita Roses ~~

Pankita Roses

A oto mój layout stworzony z kolekcji Almanac (papiery i dodatki) oraz mnóstwa nowych kwiatków:

~~ All I Have To Do Is Dream ~~






I jedziemy dalej... :))) Cóż jeszcze nowego, cudownego?


~~ Prima: En Francaise Collection ~~

En francais


~~ Lucerne Flowers ~~

Sp14


.. i moja karteczka stworzona z kolekcji En Francaise i kwiatków Lucerne: 

~~ LOVE ~~



I to już wszystko na dziś, mam nadzieję wrócić jutro z kolejnymi nowymi pracami :))
Pozdrawiam ciepło i miłego początku nowego tygodnia Wam życzę!! 


9 komentarze :

Visell pisze...

Cudowne te kolekcje!

Bellaidea pisze...

Ja chyba tego nie wytrzymam:(, tyle pięknych kolekcji!
Jak to wszystko wykorzystać, chyba sie sklonuję, jedna z nas będzie TYLKO scrapować:)
Pozdrawiam!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Piękne kolekcje i cudowne prace
pozdrawiam
mz

pattyo pisze...

What amazing talent you have! Love this card and layout--the color combinations are so beautiful!

Iwona Palamountain (Chupa) pisze...

No, to mamy podobny problem... dla mnie też najbardziej adekwatnym komentarzem do twoich postów, była by moja rozdziawiona z zachwytu gęba :) Przepiękne dwie kolekcje, uwielbiam wszystko, szczególnie te cudeńka które wychodzą spod twoich dłoni. Dzięki za inspirację! xo

Becky Andersen pisze...

What beautiful collections...but wow I love what you have created with them!

JaMajka pisze...

:) Smakowite kolekcje się szykują, a to, co z nimi zrobiły Twoje rączki to niepodważalne mistrzostwo świata :)

pest pisze...

Bosze... co za cudowności =]
Nie mogę się napatrzeć na rzeczy które z nich wyczarowujesz =]

krumeluran pisze...

beautiful work! I love what you do with the prima products!
//Katarina

LinkWithin

.