wtorek, 24 stycznia 2012

Nowości - Melissa Frances!

Cześć kochani! Dziś walczę z rozkładającym mnie choróbskiem i jakąś kumulacją związaną z brakiem snu :)) Najchętniej schowałabym się pod kołdrę i nie wychodziła spod niej przez tydzień lub dwa, no ale jak tu scrapować wtedy? :)) Dzisiaj mam dla Was zajawkę nowości od Melissy Frances oraz jedną z moich prac stworzonych z tychże nowości.
Cudowna, delikatna i niesamowicie kobieca kolekcja C'est La Vie, podobnie jak jedna z poprzednich - Thankful została stworzona z myślą o kobietach a dochód z niej częściowo zostanie przekazany charytatywnemu przedsięwzięciu związanemu z rakiem piersi:  www.breastcancer.org.
Bez zbędnych wstępów i przedłużania - zapraszam do oglądania tych cudowności i zapraszam na blog Melissa Frances, gdzie można zobaczyć cudowne prace moich koleżanek z Melissa Frances DT, oraz oczywiście wygrać tę kolekcję w Giveaway, należy pod TYM postem zostawić komentarz z odpowiedzią na pytanie: Który z papierów z kolekcji C'est La Vie podoba Ci się najbardziej?! :)) Życzę powodzenia, jest o co walczyć! 
Photobucket


A oto mój Lo stworzony z tej przepięknej kolekcji:

~~ Today I'm Thankful For You ~~





Dziękuję za uwagę, pozdrawiam ciepło i do "zobaczenia" już jutro! :*

6 komentarze :

Bellaidea pisze...

Och Ty Kusicielko:)
Serwujesz nam tyle nowości!
Piękna praca!

Filka pisze...

napisałam się i mi zjadło posta ;))))
Różyczka coraz bardziej podobna do Ciebie, tak patrzyłam i się zastanawiałam czy to przypadkiem nie Twoje zdjęcie z młodych lat hahaha
sciełaś jej włosy?

elpimpi pisze...

CUDO!!! Piękne zdjęcie Różyczki! Dokładnie jak napisała Filka - bardzo do Ciebie podobna! :-)

pattyo pisze...

Oh, so beautiful! Are those butterflies diecuts or from a punch?

Karola Witczak pisze...

Dziękuję pięknie! :*

Thank you so much! xo

Patty - these are dies (Marianne Design)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny scrap!

życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

LinkWithin

.