wtorek, 3 stycznia 2012

A na początku były kartki...

Witajcie kochani! Dziękuję pięknie za tyle niesamowitych komentarzy i życzeń! Jest mi ogromnie miło, cieszę się bardzo, że do mnie zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad! :*
Nowy Rok twórczo zaczynam od tworzenia małych rzeczy, ot tak nieśmiało, aby nabrać rozpędu, rozruszać się, rozmnożyć wenę itd itp... Zatem... kartki :) 
Od dziś na blogu The ScrapCake prezentujemy Tydzień Pełen Kartek, mnóstwo różnorodnych kartkowych inspiracji, a ja dla dobrego przykładu rozpoczynam ten nasz twórczy, kartkowy przegląd ze swoimi trzema maleństwami. Stworzyłam je z kolekcji: Wiosenne Przebudzenie, Jasna Strona Życia i Przytulne Święta - zmiksowałam trochę i oto co powstało:

~~ Kartka w kształcie kwiatka ~~




~~ Kartka "nawiasowa" ~~




~~ Karteczka okrągła ~~




Poza kolekcjami The ScrapCake użyłam też chipboardów Dusty Attic, kwiatków ze ScrapCafe i z Primy, guziczków Doliny Tęczy, rub-onsów Kelly Panacci z bardzo starej ale wciąż uroczej kolekcji, oraz mnóstwo liquid pearls i pearl makerów ;) 

I to już wszystko na dziś, do zobaczenia niebawem! :*

20 komentarze :

Evgenia Petzer pisze...

so lovely!

Leanne pisze...

Oh my gosh - your creations are absolutely stunning!

Hugs
Leanne
xx

acushlaa pisze...

Śliczne, takie delikatne :)

Женя Joy_L pisze...

wonderful and beautiful projects

Bellaidea pisze...

Delikatnie, nastojowo i romantycznie= cała Ty!:)

GosiaK pisze...

Piękne, a karteczka nawiasowa po prostu boska :) Strasznie zazdroszczę umiejętności tworzenia tak delikatnych prac..

noomiy pisze...

cuuuuudowne! zainspirowały! mam ochotę na coś w lekkich pastelach ;)

Drycha pisze...

klatka z ostatniej jest boska - jakby mieniła się klejnotami. odnoszę takie nieodparte wrażenie :D

Magda Polakow pisze...

Juz podziwialam, ale podziwiam i tu ;) :*
Swietne kartki!

Marevka pisze...

Красивые и необычные открытки!!

kacperm200 pisze...

prześwietne kartki :D

Jolanda pisze...

They're so beautiful!

(B.T.W. are you aware of the fact that your translators don't work --> both the one on the top and on the bottem of your blog).

Po prostu Asia pisze...

Jesteś mistrzynią delikatności! Niesamowite kartki :)

AgnieszkaBe pisze...

Jak zwykle wszystkie są piękne ale pierwsza jest moją ulubioną!!!!

Ewik pisze...

CUDA...:)

pattyo pisze...

Beautiful cards!

pattyo pisze...

Beautiful cards!

Stefania pisze...

Какие нежные и романтичные!

Katharinka pisze...

Cudne są!!!
:*

Nágela pisze...

I loved all!
Happy New Year!

LinkWithin

.