piątek, 20 stycznia 2012

The Color Room czyli graj w zielone!

Witajcie kochani! Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na blogowanie, choć mam sporo nowych prac do pokazania, dzisiaj postanowiłam się zrehabilitować i zostawię trochę nowości na weekend :)
Zacznę od najnowszej palety The Color Room. Tak jak wspominałam przy poprzedniej palecie - w tym miesiącu prace Design Teamu wykonane są z przepięknych papierów naszego styczniowego sponsora: Meg's Garden, tym razem z tych w zielono - żółtej palecie kolorów :)
Praca z tymi papierami jest niesamowicie łatwa, są tak ozdobne i tak wiele jest w nich do wycinania - że scrapy same się robią! A oto nowa paleta i mój dzisiejszy layout:




~~ A Lovely Day ~~
Oto jesienna Róża, do jej ozdobienia :)) wykorzystałam papiery Meg's Garden, chipboardy Dusty Attic, kwiatki Prima oraz takie słodkie kwiaty (chyba wiśni?) ze ScrapCafe, oraz mnóstwo drobnych kropek, którym nie mogę się oprzeć i wciskam je gdzie się da ;)






Gorąco zachęcam do zabawy z nową paletą The Color Room oraz ze wszystkimi starszymi :))
Pozdrawiam ciepło i zapraszam na jutrzejszy post! 

11 komentarze :

Kamilcia pisze...

Nigdy chyba nie wyjdę z podziwu, jak ty umiesz perfekcyjnie skomponować TAKĄ ilość dodatków na takiej małej powierzchni :) i cudnie jest :) u mnie to pewnie z 10 scrapów bym z tego zrobiła ;) ( gdybym robiła scrapy, haha )

Magda Polakow pisze...

Jeden z moich ulubionych! Rewelacja

Bellaidea pisze...

Podziwiam i Różę, i palete i kropeczki:)

Niebiesko_Oka pisze...

Nie ma chyba kolorów z którymi byś sobie nie poradziła :).
Ta paleta, mówię to po obejrzeniu fantastycznie cudnego scrapa! to też była dla Ciebie przysłowiowa bułka z masłem ;P.

zuzanka-czaruje pisze...

Och jej, aż zapachniało wiosną! Cudny scrap i tyle pięknych detali :)

Cynthia Lloréns pisze...

Wow!!!!STUNNING and Marvelous page all the details are perfect!!!
You are amazing and talented artist and I admire your work and everything you created!!!1
Have a wonderful weekend!!!
Big huges and kisses.
Cynthia

pattyo pisze...

Oh so beautiful! Love your heart banner and all the other gorgeous detailed cutting. Love the colors, too!

Becky pisze...

I just love all of your fussy cut layers! Beautiful job with this color palette! Hugs!

elpimpi pisze...

SUPER! CUDNE LO! Extra kompozycja!

Chimera pisze...

Wow, jak pięknie! Podziwiam jak idealnie wszystko ze sobą łączysz- kolory, dodatki, jestem pod wrażeniem!

Ludkasz pisze...

Przepiękne prace!!!!!!!!!!!!

LinkWithin

.