piątek, 30 grudnia 2011

Zimowo i Noworocznie :)

Witajcie kochani!
Po pierwsze - serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne nadsyłane na różne sposoby, za cały ogrom przemiłych i ciepłych słów, przeuroczych, przepięknych kartek :*** Mam nadzieję, że spędziliście świąteczny czas miło i spokojnie - tak jak my :))
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać parę nowych projektów, które stworzyłam dla Glitz Design, są bardzo zimowe i bardzo "noworoczne" :)) czyli wszystko na czasie ;)
Najpierw Lo - świetne wyzwanie: stworzyć coś zimowego i mroźnego z niezimowych kolekcji. Nie jest to bardzo trudne, kiedy ma się kolekcje Glitz pod ręką i mnóstwo różnych elementów do wykorzystania, bo w Glitz-owych kolekcjach, co należy podkreślić - produktów jest cała masa. Ja stworzyłam mój zimowy Lo z zimową (ubiegłoroczną) Różą wykorzystując kolekcję Dance In The Sunshine (wbrew pozorom) oraz Beautiful Dreamer, a także stemple z kolekcji Vintage Blue. Znacie mnie świetnie pod tym względem i wiecie doskonale, że u mnie turkus jest dobry na każdą porę roku i okazję ;)) Dobrze kojarzy mi się też z zimą, więc go tu nie zabrakło. Lo jest jak zwykle dość warstwowy, a jedną z warstw stworzyłam wykorzystując karty z mini albumu Dance In The Sunshine.



Nie zabrakło tu śnieżynek, oraz iglastych białych gałązek, jako, że to scrap zimowy :) Wycięłam je z papierów Glitz za pomocą Cuttlebug-a. Nastemplowałam trochę wzorków - róże i ptaki, następnie wycięłam je i użyłam jako dodatku, kolejnej warstwy tworzącej jeszcze więcej trójwymiarowości... Aby dodać pracy lekkości i zimowego charakterku - podmalowałam papiery białą akrylówką. 





W tym miesiącu pojawiła się możliwość stworzenia zamiast 2 layoutów w jednym poście na blogu Glitz Design - czegoś innego i ja wybrałam kartki. Poniżej moje noworoczne, serdeczności z wykorzystaniem kolekcji Beautiful Dreamer i Dance In The Sunshine




A oto pełna lista użytych produktów od Glitz :


"Magical Winter Time" Lo

Glitz Design "Dance in the Sunshine" papers: Floral, Birds
Glitz Design "Beautiful Dreamer" papers: Polka
Glitz Design "Beautiful Dreamer" Paper Layers
Glitz Design "Beautiful Dreamer" Title Stickers
Glitz Design "Dance in the Sunshine" Chipboard Album
Glitz Design "Vintage Blue" Stamps set
Glitz Design Teeny Alpha White Type Stickers
Glitz Design Teeny Alpha Teal Wood Grain Stickers

"Happy New 2012" 

Glitz Design "Beautiful Dreamer" papers: Polka, Floral, Houndstooth
Glitz Design "Beautiful Dreamer" Glitzers
Glitz Design Teeny Alpha White Type Stickers

"Happy New Year" 

Glitz Design "Dance in the Sunshine" papers: Birds, 
Glitz Design "Beautiful Dreamer" paper: Toile
Glitz Design "Dance in the Sunshine" Whatnots
Glitz Design "Dance in the Sunshine" Glitzers

Pięknie dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło - do jutra ;) :*


12 komentarze :

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Scrap piękny! A kula disco mnie powaliła - świetna kartka!

Po prostu Asia pisze...

No i co ja mam napisać? Nie chcę się powtarzać, ale muszę ;) Jak zawsze same cuda, a scrap to mistrzostwo!

Bea pisze...

o mamo! ale cuuudny! scrap przepiękny jest!!!!!
a kula dico - hahah świetna!!! mój chrześniak o coś takiego prosił mikołaja (ale szczęście było, gdy dostał!)

ingrid pisze...

Just STUNNING!!
Wishing you all the best for 2012!
Ingrid
xxx

Karmeleiro pisze...

oo, czekałam na Glitza w Twoim wydaniu! Pięknie wykorzystałaś te kolekcje!

zuzanka-czaruje pisze...

Ależ cuda! tyle pięknych detali i do tego te kolory - rozpływam się :)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne, wprost magiczne prace!

basiasz80 pisze...

znów przepiękne kartki

basiasz80 pisze...

znów przepiękne prace

pattyo pisze...

So breathtaking! I could stare at your project forever! All the best to you in the new year!

pattyo pisze...

So breathtaking! I could stare at your project forever! All the best to you in the new year!

CarmenAlice pisze...

Rewelacyjne LO - dopracowane w każdym calu i bogato ozdobione, kartki przepiękne.

LinkWithin

.