wtorek, 6 grudnia 2011

Przytulna dekoracja :)

Witajcie kochani! Za mną intensywny, fantastyczny warsztatowy weekend, o którym opowiem w jednym z następnym postów, tymczasem na szybko i bez zbędnych wstępów (bo po całonocnej podróży, bo rodzinka stęskniona, bo praca czeka, bo się trzeba rozpakować itd...) pokażę dziś jedną z dekoracji świąteczno - zimowych jakie udało mi się w ostatnim czasie zrobić. Pierwotnie miała służyć za ramkę na świąteczne, rodzinne zdjęcie (bo każdy z ozdobionych paneli można w dowolnym momencie wyjąć i wymienić na zdjęcie), ale ostatecznie trafiła w lepsze miejsce, w dobre ręce moich przyjaciół i mam nadzieję, że umili im ten piękny grudniowy czas :)
Jest to trójdzielna ramka ozdobiona moją ostatnią kolekcją Przytulne Święta stworzoną dla The ScrapCake. Kolejny raz powiem, że jest to kolorystyka i wzory dokładnie takie, jakie chciałabym widzieć w swoim domu w okresie świąteczno - zimowym, na kartkach świątecznych i zimowych scrapach, zatem praca z tymi papierami jest dla mnie wyjątkowo łatwa :) Mam nadzieję, że dla Was także :))
Ramkę znalazłam w sklepie typu "wszystko za 5 zł", była tania i świetnie nadawała się do zdobienia. Polecam wyszukiwać co jakiś czas takie... niepozorne przedmioty, niedrogie, może niedoskonałe same w sobie, ale za to idealne do dalszej obróbki, właśnie w takich tanich sklepach a jeszcze lepiej - na pchlich targach :) A oto moja rameczka:







Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że Mikołaj był dla Was łaskawy, wszyscy byliście mega grzeczni i dostaliście nie rózgi, a super scrapowe cuda!  ;) :*

13 komentarze :

Monia pisze...

Wspaniała dekoracja, tyle świetnych detali do podziwiania :)

Pelenaspb (Elena K.) pisze...

Очень красиво!

mamajudo pisze...

Przepiękna!!!

Kasia pisze...

Dekoracja jest świetna!

Bellaidea pisze...

Dekoracja faktycznie przytulna!
Ide szukac gdzie Mikolaj zostawil dla mnie prezent :)i upewnic sie czy dzieci znajda swoje ha ha

cvanholstein pisze...

Verry sweet and Cozy! :))
kind regards, Corina

Gosia Myślicka pisze...

śliczna, tyle się tutaj dzieje, a jednak jest wciąż delikatnie :)

Rydia pisze...

łał cudna dekoracja,tyle w niej "smaczków" że trudno oczy oderwać !
Pięknie !

noomiy pisze...

piękna!

Agataza pisze...

Karola...jestem oczarowana ! Przepiękne!

pattyo pisze...

This is so pretty, Karola! I just love the colors in these papers!

basiasz80 pisze...

śliczna ramka

basiasz80 pisze...

śliczna kartka !

LinkWithin

.