piątek, 9 grudnia 2011

Prima i świateczno - zimowe inspiracje :)

Witajcie kochani!
Dzisiaj jest "mój dzień" na blogu Prima, a w nim prezentuję kilka świątecznych i zimowych inspiracji, stworzonych z produktów tej marki. Serdecznie zapraszam na blog Primy, będzie mi bardzo miło :)

Jakiś czas temu zaczęłam robić przeróżne, głównie drobne dekoracje świąteczne i zimowe, niektóre z nich zostawię dla siebie, a inne powędrują do przyjaciół, aby umilić im świąteczny czas :) Uwielbiam te nieczęste momenty kiedy mam czas, aby zrobić jakiś bardziej pracochłonny projekt, albo kilka na raz. Ostatnio na fali niewielkiej dawki weny zrobiłam kilka dekoracji, które chcę Wam dziś pokazać. Czasem wystarczy włączyć jakieś zimowe piosenki, zaparzyć wielki kubas kawy albo zrobić pyszne kakao, obowiązkowo ubrać się w przytulny sweter i klimat do robienia świątecznych ozdób - gotowy! :)) No i jeszcze warto mieć z czego tworzyć te dekoracje - z produktami Prima jest to dziecinnie proste i nieziemsko efektowne! Nie wiem czy u mnie jest nieziemsko, ale jestem pewna, że u Was - tak!

Mój pierwszy projekt to zimowy wianek. Od zawsze podobają mi się jasne, czyste dekoracje zimowe, może z odrobiną innego koloru. W moim wianku biel przytula się do srebra i całkiem dobrze im razem :) Mroźny wianek sprawia (przynajmniej we mnie) wrażenie ciepła, przytulności i... czystości :) Jest jak lekki, puszysty, piękny śnieg, na który moja rodzinka nie może się już doczekać! Baza wianka to mocno zbite drobne gałązki, owinęłam je mnóstwem szerokiej białej koronki. Znajdziecie tutaj białe kwiaty, płócienne śnieżynki (resist canvas), srebrne i białe gałązki, kawałek tiulu i kryształkowe dżety... a nawet filcowe liście i piękne srebrne poisencje... Do klejenia tylu różnych elementów, które powinny się natychmiast mocno trzymać podłoża używam pistoletu do kleju na gorąco. Mogę się nawet przyznać, że w szale tworzenia poparzyłam się z 356 razy :))) Ale Wy uważajcie jak będziecie kleić tym narzędziem! Ok, czas na wianek... (tylko przepraszam za jakość zdjęć - kiedy za oknem jest szaro - fotografowanie bieli nie jest dla mnie i mojego skromnego (Mikołaju, byłam grzeczna!) aparatu łatwe ;))





Produkty Prima użyte do wykonania wianka:

  • White Lace #541316
  • North Country - resist canvas #551605
  • SIIC #551360
  • Meredith #552077
  • Ceylon #552893
  • Crystal Palace #551810
  • Twisters - pastel #552008
  • Vermont felt leaves #553616
  • Medley #553456
  • Medley #553487
  • Holiday #553425

Kolejną ozdobą jest zimowy stroik, czyli "zalterowana" osłonka na doniczkę z Ikei.. Zalterowana to za dużo powiedziane, ale mając taką osłonkę (cuuudna, ach!) można wypełnić ją kulkami papieru (wersja ekonomiczna) lub pianką florystyczną (wersja alternatywna), na wierzch  jak ja to zrobiłam - nakleić trochę koronek i umieścić całą resztę ozdób. U mnie jest to czerwona, kryształkowa gałązka Rock Candy Vine, przepiękne kwiaty z piórami  Gemini oraz białe i zielone liście z linii Splendor Leaves. Dodatkowo wycięłam maszynką trochę śnieżynek, dodałam ozdobne tasiemki i sznurki... ot i cała filozofia... Bardzo mi się podoba ta dekoracja, nie jest typowo świąteczna, więc myślę, że posłuży jeszcze do przedwiośnia :)






Produkty Prima użyte do wykonania stroika:

  • Gemini #553142
  • Avon Rose #552497
  • SIIC #551360
  • Rock Candy vine #552206
  • Meredith #552077
  • Splendor leaves #553609
  • Splendor leaves #553593


Czy możecie sobie wyobrazić Święta bez świątecznych kartek? No, nie da się! Musicie przyznać, że tworzenie i dawanie kartek własnoręcznie robionych to sama radość i przyjemność. Uwielbiam robić kartki świąteczne i na dziś przygotowałam kolejne dwie. Pierwsza - w moim ukochanym nawiasowym kształcie, gdzie główną ozdobą jest wielki kwiat stylizowanej poisencji oraz druga - w tradycyjnych świątecznych barwach :) 




Produkty Prima użyte do wykonania kartki "Merry": 

  • North Country - Glacier Roads paper #843315
  • North Country - Snow Fall paper #843298
  • North Country cling mounted stamps set #551049
  • Holiday #553401
  • Holiday #553418
  • Splendor leaves #553609
Produkty Prima użyte do wykonania kartki "Merry Christmas":

  • North Country - Wonderland paper #843243
  • North Country - Maine Meadow paper #843304
  • North Country - In the Forest paper #843267
  • North Country cling mounted stamps set #551049
  • Holiday #553418
  • Splendor leaves #553593


Na koniec chciałabym pokazać Wam scrap szczególny, jeden z kilku o podobnej tematyce, które pokażę wkrótce. Ten Lo jest moim krótkim i radosnym podsumowaniem mijającego roku. Myślę, że warto tworzyć scrapy, czy inne formy (mini album?), w których zawrzemy wspomnienia, ważne wydarzenia, własne odczucia na temat roku, który już prawie za nami... Dla mnie ten 2011 rok był niesamowity. Pełen trudnych chwil i ciężkiej pracy ale również wspaniałych wydarzeń i radości. Ten konkretny Lo jest też moją pamiątką na temat mojego udziału w Prima DT w tym roku. To już drugi rok kiedy pracuję dla tej marki i nadal jestem tak samo szczęśliwa i dumna, że mogę ją reprezentować, wiele się nauczyć, podejmować różne wyzwania i rozwijać dzięki pracy z tymi wspaniałymi produktami i z tak cudownymi ludźmi... Hmm, no i chyba nie muszę mówić, że Lo jest w moich ulubionych kolorach :))))))









Produkty Prima użyte do wykonania Lo "This Year":

  • Ledger paper pack #843748
  • Mask #550042
  • Mask #545574
  • Tiny Treasures #551179
  • Tiny Treasures #551193
  • Reflections Alla Prima #551117
  • Reflections Romantique #551131
  • Fleur de Lys #551704
  • Solitaire #552268
  • Solitaire #552275
  • Flaxence #552022
  • Flaxence #552039
  • Firefly#551735
  • Parchment petals #551971
  • Coventry Rose #553319
  • Shabby Chic Resin Treasures #890803
  • Shabby Chic Resin Treasures #

Uff, i to już wszystko na dziś i chyba na kilka kolejnych dni :) Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować do stworzenia paru świątecznych, zimowych i noworocznych dekoracji i scrapów... Pozdrawiam ciepło! :* 


24 komentarze :

Bellaidea pisze...

Twoj cieply post, piekne projekty i ich prezentacja , sugestia dobrej kawy /dla mnie w filizance poprosze :)/ i muzyka...coz, lece do swojego studia!
Prosze odwiedz mnie za kilka dni, pokaze do czego mnie nastroilas:)

KOLOROWY ptak pisze...

zniewalające prace! każda inna, każda ma swój charakter i każda jest niezwykła :) dziękuję Ci, za wprowadzenie tego świątecznego nastroju w duuuuuużej (i niezwykle mi potrzebnej) dawce :)

Tusia pisze...

Wszystko jest takie piękne! Ale ten scrap - jest genialny!!! Przepiękne zdjęcie (wyglądasz jak gwiazda filmowa:**) i tak cudna oprawa, że rzuca na kolana!! :)

angel pisze...

Cudowne prace!!Aż zaraz coś skleję świątecznego:)
Podziwiam i nieśmiało zapraszam do siebie:)
http://tworczelapkiangel.blogspot.com/

Katharinka pisze...

Wow!!! Zachwycające twory!!!
:*

Monia pisze...

Wspaniałe prace, jak zawsze! Cudny stroik, a skrap przepiękny :) Jesteś niesamowicie fotogeniczna:)

freesie pisze...

Cudne wianek i stroik!!!

Pasja Kati pisze...

Siedzę i wzdycham do Twoich pieknych delikatnych prac.
Magicze sa.

Emmy pisze...

WOW! I'm in awe! I just LOVE all of your work! It is so inspiring and absolutely amazing!

Laila pisze...

wszystko piękne ale LO obłędne!!

Laila pisze...

wszystko piękne ale LO obłędne!!

Oliwiaen pisze...

Przepiękne dekoracje, cudowne kartki, ale LO najbardziej niesamowite - głównie z powodu kapitalnego zdjęcia!

viva pisze...

Nie mogę oderwać oczu... zbieram szczękę z podłogi! Wszystkie prace są absolutnie OSZAŁAMIAJĄCE!! Tak niezwykle wielka dawka piękna możliwa jest tylko u Ciebie - dziękuję za wspaniałą ucztę dla oczu :-)!

Brenda pisze...

Wow!! This is all soooo beautiful!! Absolutely wonderful!

Dutch greetings,
Brenda

pisze...

Simply stunning Karola!!

Peninia pisze...

Przepiękne... podziwiam!Cudo!

basiasz80 pisze...

Cudne prace

☼Carolina Artesanías☼ pisze...

.………………….…❖………………….
───────✷▄▄█▄▄✷──────
──────✷▄▄███▄▄✷──────
─────✷▄▄█████▄▄✷──────
▒█▒─✷▄▄███████▄▄✷─▓█▓─
▒█▒──────▓▓▓─────░░▒░░

lindos!!
adoro la Navidad!!
cariños
c@

Katka pisze...

Wszystko jest po prostu PIĘKNE :)

pattyo pisze...

Fabulous projects, Karola! Love how they are dripping in gorgeousness!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Ale cudności natworzyłaś. Ale przy scrapie wymiękam. Jest cuuuudooowny!

Nerrida pisze...

Beautiful! Stunning! What else can I say! And my Goodness, look at your beautiful eyes in that layout and it is one of my favourite so far - I love the soft pinks and greys - dreamy.

Magda Polakow pisze...

!!! :****** ;)

Blogger pisze...

Hello Everyone,

Below are the most recommended Bitcoin exchange services (Bitcoin for CASH):
Coinbase: $1 min. exchange
CoinMama

Earn free Bitcoins with the best bitcoin faucet rotator:
BEST Faucet Rotator

LinkWithin

.