poniedziałek, 19 grudnia 2011

Podsumowanie roku z TSC

Witajcie kochani!
Ha! I wcale nie będę dziś dużo pisała, wbrew mylącemu tytułowi posta :)) Na to jeszcze przyjdzie czas oczywiście :) Tymczasem zapraszam Was serdecznie na bloga The ScrapCake, gdzie dziś w gronie Design Teamu prezentujemy nasze projekty stworzone z myślą o kończącym się 2011 i nadchodzącym 2012 roku :) Pakiet wspomnień, planów, postanowień, utrwalający ważne dla nas rzeczy w tym roku lub rzeczy, których chcemy dokonać w przyszłym :) 
A ja przygotowałam Lo, z moimi zdjęciami, stworzony z mojej kolekcji Jasna Strona Życia i z kwiatkami naszego Partnera - Manor House Creations; opowiadający jak fajny był ten mój rok z TSC i jak jestem za niego wdzięczna :))) Voila:

~~ TSC - Thank You ~~








Pozdrawiam ciepło i miłego początku tygodnia Wam życzę! :*

6 komentarze :

Танюша pisze...

какая нежная страничка! Очень понравилась!!!

Bellaidea pisze...

Dzieki Tobie byl on tez ciekawy dla nas!Nie moge sie doczekac jaka niespodzianke szykujesz dla nas na 2012:)

Nerrida pisze...

Oh Karola - this layout is SO YOU and it shoes your sweet and beautiful heart. Its stunning. Hugs to you my friend.

pattyo pisze...

Beautiful layout! Love those butterflies! By the way, I really enjoy the music on your blog.

JaMajka pisze...

Dziękuję... Ty wiesz, za co :) :* Życzę Wam wielu sukcesów i wielu tak udanych kolekcji, jakie stworzyliście z The Scrap Cake do tej pory!!!

Katharinka pisze...

Piękny scrap!!!
Cudnie okwiecony i... pastelowy :))
:*

LinkWithin

.