wtorek, 6 grudnia 2011

Po warsztatowo...

I znów się z Wami ciepło witam!
Dzisiaj przynoszę ze sobą kilka zdjęć z Warsztatów TSC, jakie miałam przyjemność prowadzić w miniony weekend, oraz krótką relację, bo... coż tu pisać - było fantastycznie, wesoło, sympatycznie, wspaniałe chwile minęły niespodziewanie szybko, a ja ... naładowałam akumulatory na kilka następnych tygodni :) 
Cudownie było się spotkać z osobami, które już znam i równie wspaniale było poznać nowe, kreatywne dusze. Było mi niesamowicie miło w imieniu własnym i The ScrapCake oczywiście, że ilość zapisów przekroczyła limity,  trzeba było zatem "wyjść na przeciw oczekiwaniom" i zrobić trzeci nieplanowany warsztat w niedzielę :)
Tym razem miałam okazję opowiedzieć trochę i jeszcze trochę zaprezentować w kwestii kartek w nietypowych kształtach, których tworzenie okazało się niesamowicie proste, choć czasem wyglądają skomplikowanie :) Tworzyłyśmy również całe mnóstwo wspaniałych scrapów, bo w sobotnie popołudnie odbyły się zajęcia scrapbookingowe i miałyśmy w planie stworzyć po 2 layouty. Plan wykonany w 100 %! Natomiast w niedzielne przedpołudnie ponownie tematem były kartki w nietypowych kształtach i nowa grupa przesympatycznych pań zawitała w gościnne progi ScrapStudia aby potrenować zabawy z papierem. 

Wszystkie trzy warsztaty bazowały na pracy z kolekcjami The ScrapCake, które zaprojektowałam: Wiosenne Przebudzenie, Jasna Strona Życia i Przytulne Święta

Oto kilka migawek autorstwa Daniela Kalińskiego (dziękuję pięknie!):
















oraz migawki by Dryszka  (wielkie dzięki! :***) :





Serdecznie dziękuję wszystkim niesamowitym Paniom, z którymi miałam okazję się spotkać w miniony weekend za uczestnictwo w zajęciach i przesympatyczną atmosferę! To były fantastyczne spotkania, pełne twórczej, pozytywnej energii! :)))

8 komentarze :

Katka pisze...

Warsztaty były super, z niecierpliwością czekam na kolejne :) Pozdrawiam :)

Ewik pisze...

uuu... jak fajnie, tez bym tak chciała...:)

Anonimowy pisze...

Ja też TAM byłam i kartkę zrobiłam, nawet dwie :)
Było bardzo sympatycznie.
Pozdrawiam
Agnieszka

pattyo pisze...

Looks like so much fun!

pattyo pisze...

Looks like so much fun!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Ależ Wan dziewczyny zazdroszczę!!!
Karola planujesz coś we Wrocławiu,lub w okolicach Dolnego Sląska????? CZkamy tu na Ciebie!!!!

Anonimowy pisze...

Ja również dołączam się do podziękowań, zwłaszcza, że udało się zorganizować extra niedzielne warsztaty kartkowe, w których brałam udział. Pracowałyśmy zawzięcie w niesamowitej ciszy ale ciepłej atmosferze. Zachwycałyśmy się przykładowymi pracami mistrzyni i jej niesamowitą łatwością tworzenia przecudownych kompozycji. Ach, czy uda mi się kiedyś stworzyć kartkę choć w maleńkiej części tak cudowną jak kartki Karoli? Tak czy siak serdecznie dziękuję za wszystkie wskazówki, serdeczność i otwartość, chwilę ciepłej rozmowy. Do miłego zobaczenia. Pozdrawiam - Ewa S.

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękujemy za cudowne warsztaty, było nam niezmiernie miło Cię poznać i podziwiać Twoje prace "na żywo". Cenne rady oczywiście wykorzystamy. Do zobaczenia na kolejnych warsztatach (mam nadzieję;)
Pozdrawiamy -
Monika i Asia

LinkWithin

.