środa, 14 grudnia 2011

Jeszcze kilka świątecznych kartek!

Witajcie! Wciąż nie mogę się przyzwyczaić do tego, że tak szybko robi się ciemno, że popołudnia to już właściwie wieczory, a noc jest jakby dłuższa... Nie lubię tego okresu i pracy przy sztucznym świetle, a najbardziej nie lubię nie zdążyć ze zrobieniem zdjęcia pracom kiedy jeszcze jest w miarę jasno, wrrr :) To się pożaliłam :))
Ale projektom, które dziś pokażę zdążyłam zrobić zdjęcia już dość dawno, kiedy jeszcze było miło i nawet słonecznie :)
Dziś przynoszę kilka kartek stworzonych z tegorocznej, świątecznej kolekcji Melissy Frances - Deck The Halls. W kolekcji tej obok jasnych i pastelowych wzorów znajdziemy bardzo tradycyjne zielenie i czerwienie. Mnóstwo motywów vintage i obłędnych świątecznych obrazków... Fantastycznie mi się z nią pracowało! Mam jeszcze w zanadrzu parę małych projektów stworzonych z tej linii i mam nadzieję, że zdążę je pokazać przed Świętami :)

~~ Melissa Frances - Deck The Halls ~~







Pozdrawiam ciepło zza stosu roboty - koniec roku nie jest moim ulubionym czasem, hmm...

16 komentarze :

Bellaidea pisze...

Piekne! Dawaj, dawaj wiecej,
czekamy ;)Pozdrawiam serdecznie!

Scrap Art Kati pisze...

Piękne!
I do tego moje ukochane rameczki :D

jola_zola pisze...

przepiękne...
zazdroszczę możliwości pracy z TAKIMI kolekcjami, TAKIMI papierami, ech:):):)
serdecznie pozdrawiam:)

Bellaidea pisze...

Wiem ze jestem tu dzis drugi raz ale musze sie przyznac ze wracam nie tylko dla wrazen wzrokowych ale i muzyki :). Oczywiscie ze musialam sie "napatrzec" wiecej na karteczki!

JaMajka pisze...

Cudne i nastrojowe :) Pozdrawiam :)

Magda Polakow pisze...

Och...swietne!

basiasz80 pisze...

ładne kartki

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne! to co czynisz z papierem to istna magia!!!

hania739 pisze...

Piękne :))

Magda(i)Lena pisze...

Przepiękne kartki i cudowna kolekcja - jaka szkoda, że w Polsce ta świąteczna kolekcja Melissy Frances jest niedostępna.

pattyo pisze...

Oh, how I love these cards!!

Anonimowy pisze...

Uwielbiam zaglądać do Ciebie. Nie dość, że nacieszę oczy Twoimi cudownymi pracami to jeszcze oglądanie umila mi radosna świąteczna muzyka :D
Pozdrawiam
Wiola
wiolka.bartek@wp.pl

scraperka pisze...

jak zwykle wspaniale!!!!:)

Maodren pisze...

Very nice card

Marevka pisze...

Великолепные открытки! Особенно мне нравится последняя!

kostromka pisze...

красивые!!!!очень!!!

LinkWithin

.