wtorek, 20 grudnia 2011

Drobiazgi, prezenty...

Witajcie kochani! Jeśli znaleźliście chwilkę w przedświątecznej gorączce aby zajrzeć na mój blog - jest mi niesamowicie miło! Tym bardziej, że dziś chciałabym pokazać Wam coś, co może być inspiracją do stworzenia własnoręcznie prezentów dla rodziny i przyjaciół. Czasu jest już bardzo mało, mnie na szczęście udało się stworzyć trochę drobiazgów wcześniej, część z nich - o dziwo (!) już dotarła do miejsc przeznaczenia, inne są w drodze a ja zaciskam z całej siły kciuki aby dotarły na czas. Ale Wy - jeśli nie musicie wysyłać - zdążycie stworzyć coś własnoręcznie i wsunąć pod choinkę w imieniu Mikołaja, czy też Gwiazdora ;) Ponieważ u mnie gorączka świąteczna jeszcze nie nastała, porządki świąteczne w fazie "to do", menu świąteczne w fazie "hmmm...", ozdoby świąteczne i choinka w fazie "ekhmm", zatem korzystam z chwili aby się z Wami podzielić moimi drobnostkami ;)

~~ Notes wielce romantyczny ~~
kiedy go kończyłam uznałam, że muszę sobie zrobić podobny :) Mega niepraktyczna rzecz "do mania", ale za to cieszy oko i nawet ma prrrrawdziwe kartki w środku do zapisywania! ;) Powstał z kolekcji Prima - Pixie Glen...





~~ Shadowbox świąteczny ~~ 
zalterowane wieko od zepsutej szkatułki zyskało nowe, przestrzenne oblicze dzięki kolekcji Prima - North Country :) Bardzo mi się podobają zakamarki w tym projekcie, a trzy serduszka - to buziaki od mojej rodzinki ;)







I to już wszystko na dziś, pewnie jeszcze tu wrócę przed Świętami ;) Trzymajcie się ciepło i nie dajcie choróbskom! :*

18 komentarze :

Jolanda pisze...

This is so beautiful.
I especially like the pink booklet. So adorable!!

Kelly_Deal pisze...

Beautiful creations!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola, uwielbiam do Ciebie zaglądać.
I notes choć niepraktyczny to jest przecudnej urody, a shadowbox super!!!

I ta muzyczka w tle....

Karmeleiro pisze...

cuda Karola stworzyłaś! Jedno z nich ciesyz moje oczy na komodzie :D :****

Katka pisze...

Po prostu śliczne :)

Magda Polakow pisze...

Karola, piekne! Zawsze wzdycham na Twoim blogu, a teraz mam to szczescie ze ocham i acham patrzac na niespodzianke od Ciebie :* Twoje prace w rzeczywistosci sa jeszcze bardziej cudne niz na zdjeciach :*

Bellaidea pisze...

To najpieknieszy widok jaki mogalam sobie zafundowac pomiedzy lepieniem pierogow /dzien trzeci.../ a pieczeniem ciasteczek /tez trzeci dzien/.
Super prezenty!

pattyo pisze...

The notebook and shadowbox are the sweetest things! Beautiful!

pattyo pisze...

The notebook and shadowbox are the sweetest things! Beautiful!

noomiy pisze...

cudowny jest ten notes!

scraperka pisze...

o jakie cudne inspiracje:) wspaniały notes jak i shadowbox:) pozdrawiam ciepło:*

Nusik pisze...

it is very beautiful !!!

CarmenAlice pisze...

Mnie szkoda byłoby robić notatki w takim cudnym notesie a o targaniu go ze sobą w torebce nie byłoby mowy! Shadowbox jest prześliczny!

JaMajka pisze...

Mój śliczny, najpiękniejszy notes :) Mój, mój, mój, jak to brzmi!!! Dziękuję!!!!! Ukradnę Ci zdjęcie, bo takie cudo potrzebuje cudnej zdjęciowej oprawy, a u mnie aparat do bani... DZIĘKUJĘ!!!!!

JaMajka pisze...

http://ja-majka.blogspot.com/2011/12/czy-mieliscie-tak-kiedys.html

:):*

dziurka pisze...

przepiękne!!!
ale zrobić bym nie potrafiła; nawet nie będę próbowała!

basiasz80 pisze...

Poprostu super !

fantatrice pisze...

It's very wonderful!

LinkWithin

.