sobota, 31 grudnia 2011

2011/2012

Witajcie wszyscy w Sylwestra zabłąkani na moim blogu :) Dziś ostatni dzień "starego" roku i jak tradycja każe - powinnam zrobić podsumowanie, powinnam napisać mnóstwo własnych przemyśleń i wspomnień dotyczących mijającego roku... Jednak... ponieważ ten rok nauczył mnie jednej bardzo ważnej rzeczy kryjącej się pod zdaniem " jeśli się coś dzieje, to znak, że tak musi być", zatem nie mam zbyt wielkiej weny do analizowania tego roku. (nie znaczy to, że nic nie napiszę!) Gdybym mogła go określić jednym słowem... był to prawdziwy pociąg expresowy z turbodoładowaniem :)) Naprawdę nie wiem kiedy zleciało te 12 miesięcy, ale ponieważ były to miesiące wspaniałe, pełne naprawdę fajnych zdarzeń, emocji i pełne ... no cóż.. oczywiście, że scrapbookingu :))) - to mogę całkiem szczerze uznać ten 2011 rok za szczególnie udany. Jasne, że było parę chwil nieprzyjemnych, jasne, że zdrówko nie dopisywało tak jak by się chciało i trzeba było oddać się w ręce specjalistów, jasne, że ludzie - jak co roku - nie tylko zachwycają i fascynują ale i zawodzą okrutnie. To jest jednak naturalne i nie warte analizy. Bo poza niemiłymi rzeczami zdarzają się miłe i budujące, jak np. bliskość serdecznych ludzi, wsparcie, przyjaźń, miłość, sięganie i zdobywanie kolejnych "gwiazdek z nieba", realizowanie się w pasji i pracy... Tego wszystkiego doświadczyłam, a ponieważ wiele z tego było pośrednio również Waszym udziałem - moich przemiłych blogo-odwiedzaczy, koleżanek, kolegów, przyjaciół, rodziny, szefów i współpracowników - dziękuję Wam za ten wspólnie spędzony wspaniały rok :) 

Na blogach koleżanek widziałam już kilka wspaniałych podsumowań roku 2011 i bardzo chciałam się zainspirować i zrobić podobne, ale jako, że nieustannie jestem w biegu i niedoczasie, co się akurat wcale po Nowym Roku nie zmieni - pozwoliłam sobie tylko na podsumowanie obrazkowe przy udziale moich ulubionych, tegorocznych projektów :) Nie jestem w stanie (i.. ok, nie chce mi się :/ ale wstyd, co?) liczyć ile Lo, kartek, albumów zrobiłam... było ich sporo. Wydaje mi się jednak, że mniej niż przed rokiem, ale nie znaczy to, że było mniej kreatywnie. W moim osobistym przekonaniu wydaje mi się, że w tym roku wiele eksperymentowałam i bawiłam się różnymi pokrewnymi scrapbookingowi działaniami, ot choćby udało mi się zrobić jakieś ATC, mixed mediowe prace czy prowadzić artjournale :) No i alterować różne rzeczy. 
Poniżej chciałabym podzielić się tymi projektami, które najbardziej zapadły mi w pamięć, które sama osobiście bardzo lubię, które są bliskie memu sercu lub dały mi niesamowitą frajdę z tworzenia albo sporą dawkę nauki :) Oczywiście zdjęcia można powiększać, jeśli kto dociekliwy ;)

~~ Zaczniemy od Lo's - Top 16 :)) ~~


Zrobiłam też parę kartek w tym roku, oto moje ulubione, królują "nawiasówki" i być może Was rozczaruję, ale nadal będę je robić ;))) 

~~ Kartki ~~ 


Udało mi się też zrobić 9 (o ile się nie mylę...) albumów. Taaak... mało, ale za to wszystkie je bardzo lubię :))

~~ Albumy ~~


Było tez kilka notatników, dekoracji do domu, albo np. ramek, oto moje ulubione tegoroczne ramki, komplecik prezentowy i alterowany domek na dokładkę :

~~ Ramki ~~


Poza tym wszystkim - udało mi się czasem zaszaleć, poeksperymentować z bazą, z mediami, z formą, kolorami i ze samą sobą, oto kilka projektów, które powstały w tym roku, ale których tworzenie, nie jest dla mnie codziennością...

~~ Eksperymenty ~~



I to już koniec mojego obrazkowego podsumowania. A niech tylko ktoś powie, że się w tym roku obijałam! :)) Wcale się nie obijałam, bo lwia część z tych projektów powstała w ramach współpracy z różnymi firmami, a więc była obwarowana terminami i ograniczeniami, to dziwne, ale chyba lubię pracować pod presją czasu i w stresie (hahah), a w tym roku miałam ogromną przyjemność pracować i projektować dla: Prima Marketing (2 rok), Pink Paislee (2 rok), Melissy Frances (2 rok), The ScrapCake, Glitz Design, The Color Room, współadministrowałam portal Polki Scrapują/Scrapujące Polki, oraz koordynowałam pracę TSC DT, pracowałam jako Creative dla The ScrapCake i w dodatku zaprojektowałam dla TSC 3 kolekcje papierów do scrapbookingu :)) Zorganizowałam i poprowadziłam 4 spore warsztaty, spotykałam się z Wami w Łodzi i Warszawie na zlotach, poznałam ogrom fantastycznych osób, a z tymi, które już znałam - myślę, że w jakiś sposób zbliżyłam się i poznałam lepiej :) I jeszcze.. I jeszcze... już sama nie wiem... Ufff... sporo tego było :)
I tu nasuwa się refleksja - w związku z tym, że dużo pracowałam, poza pracą - przeprowadzałam się, remontowałam i urządzałam nowe gniazdo, wchodziłam z naszą latoroślą w świat szkoły podstawowej, miałam dni złe i kilka większych dołków - w związku z tym wszystkim - Nie Miałam tyle swobodnego czasu dla wielu z Was, za co chciałabym Was gorąco przeprosić :** Wielu z Was wie, że moje ciepłe myśli zawsze krążą wokół Was, mimo, że się przez pół roku nie odzywam. Czas płynie. Zdecydowanie za szybko. Nie będę hipokrytką i nie będę obiecywać poprawy. Bo nie wiem jaki będzie nowy rok, co przyniesie, czy da mi wytchnienie, czy porwie w wir nowych wyzwań i postawi na starcie gotową do biegu po nowe marzenia. Tak, bieg po to co upragnione jest jedynym biegiem, który zdarza mi się uprawiać - i szczerze Wam go polecam! :** Poza tym, że można spalić trochę kalorii - można też poprawić swoją kondycję psychiczną w sferze "chcieć to móc". :))
Hmm, ponieważ noworoczne podsumowania i refleksje zawsze produkują jakiś słowotok w moim wydaniu - nadchodzi pora aby Was wirtualnie uściskać i spadać stąd na jakąś chwilę ;) Bo ja bym tak mogła bla- blać do Walentynek, wiecie...  :))))

Chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, ale jako, że wszystko najlepsze znaczy dla każdego co innego, to pozwólcie, że ujmę to uniwersalnie...

Niech Nowy Rok wszystkim Wam (i nam!) przyniesie:

- pełnię zdrowia i sił, pogodę ducha i spokój psychiczny
- kiedy powyższe będzie bez zarzutu - niech spełniają się po kolei wszystkie Wasze marzenia...
- niech bliscy zawsze będą blisko, niech ukochani kochają do szaleństwa, niech przyjaciele nie zawodzą, niech rodzina daje szczęście, wspiera i inspiruje, niech praca buduje i rozwija, a pasja... dla większości z nas - wspólna... niech daje Wam tyle radości, satysfakcji i autentycznej radochy ile potrzeba aby  utrzymać nieustającą wenę i chęci do kreatywnego działania! 
Niech Nowy Rok przyniesie Wam po prostu mnóstwo szczęścia :***

Do zobaczenia w Nowym Roku :***

32 komentarze :

Aśko pisze...

imponujące podsumowanie :))
samych pięknych chwil w nowym roku życzy Aśko (:

Bellaidea pisze...

Podziwiam talent i pracowitosc!
Dziekuje za przyjazn, buziaki!

Po prostu Asia pisze...

Chciałam Ci bardzo podziękować za wszystko co robisz, za wszystkie prace, które niesamowicie mnie inspirują i mobilizują, za Twoje kolekcje, które praktycznie same się scrapują i za cudne warsztaty o których marzyłam :) Dziękuję za wszystko :*

Ewik pisze...

Piękny dorobek!! :) Życzę takiej obfitości w Nowym Roku i samego dobra z Nieba! Pozdrawiam:)

Romy pisze...

You're so amazingly talented, Karola! Your work is absolutely stunning! These are great lists of favourites:) I want to wish you a wonderful 2012! I can't wait to see what gorgeous creations you'll come up with in the new year.

Oliwiaen pisze...

Piękne podsumowanie, chociaż w tym zestawieniu "top" mogłyby się znaleźć wszystkie Twoje prace :-) Na Nowy Rok życzę czasu, dla siebie i dla rodziny, i dużo zdrowia - o resztę zadbasz już sama :-)) :-****

milena60 pisze...

С наступающим Новым годом.....ты просто умница...

Gosia S. pisze...

Cudowne podsumowanie, fantastyczne prace. Podziwiam, pozdrawiam i życzę cudownego Nowego Roku !!!

- MAODREN - pisze...

Magnifique travail
Bravo
- MAODREN -

Людмила pisze...

Твои работы прекрасны!
С Новым 2012 годом!

Karmeleiro pisze...

Przepiękne zestawienie prac! Każda jedna wyjątkowa i niesamowita. Lubię Twoje eksperymenty! Warcaby rządzą! Wszystkiego najlepszego :****

zuzanka-czaruje pisze...

Fantastyczne prace, wszystkie zachwycające - bardzo miło zagląda mi się w to miejsce, które stworzyłaś w sieci...
W Nowym Roku życzę równie wielu twórczych pomysłów i wszystkiego co najlepsze :)

EWA pisze...

Oto ja-twoja zagoniona fanka:) Dziękuję za to , ze Bóg obdarzył Cie takim talentem, który ja mogę podziwiać!!! WSZYSTKIEGO DOBREGO KOCHANA!!

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękne podsumowanie:)
Wszystkiego dobrego na nadchodzący rok życzę :)
Klaudia

pattyo pisze...

I enjoyed looking at your beautiful work of the past year--some I had forgotten! Everything you do is amazing! Wishing you and your family all the best in the new year!

pattyo pisze...

I enjoyed looking at your beautiful work of the past year--some I had forgotten! Everything you do is amazing! Wishing you and your family all the best in the new year!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola piękne to Twoje podsumowanie, możesz być z siebie dumna!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

Asia pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku!
Asia

IzaEmi pisze...

Piękne prace i wielki talent..proszę tak trzymać i dalej zarażać nas swą siłą i delikatnością jednocześnie
Szczęśliwego Nowego Roku

Felicitas Klink pisze...

wow so much creativity!
happy new year and congrats to pink paislee :D

JaMajka pisze...

Zdrówka, oby dopisywało, bo jak się zdrówko ma, to wszystko inne samo się poukłada :* Spełnienia marzeń i najlepszego w Nowym Roku :*

Kuba pisze...

Dzień dobry. Proszę Pani Karolu Pani jest bardzo pracowita i nikt nie powie że Pani się obijała i na dodatek Pani jest najsuperowsza w swoich pracach bo one wszystkie są takie delikatne i miłe dla oka i ja myślę że one są takie piękne jak Pani. Życzę Pani żeby Pani miała więcej zdrowia w tym roku żeby Pani całkiem wyzdrowiała i już nie chorowała i żeby się Pani odzywała do tych przyjaciół do których Pani nie ma czasu się odezwać bo oni na 100 procent za Panią tęsknią bo listy od Pani to miła przyjemność a ja wiem co piszę. Życzę pięknego nowego roku i wesołego i żeby były w nim same miłe chwile i dużo uśmiechów. I ja Pani dziękuję że Pani jest dobra i miła.
Żeby dzisiejszy dzień był bardzo udany bo to 1 dzień nowego roku Kuba.

Ayeeda pisze...

Nieustannie podziwiam Twoją kreatywność, wspaniałą osobowość i ogromny talent. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

GosiaK pisze...

Szczęśliwego nowego roku! Zdrowia, szczęścia, ciepła życzę. I aby wena Cię nie opuszczała, a Twoje prace nadal były tak piękne jak teraz :)

Mrude pisze...

Uwielbiam wszystkie Twoje prace i mogłabym je oglądać bez końca :)

Marevka pisze...

С Новым годом! Новых творческих идей в новом году!

Iwona Rutkowska pisze...

Wszystko jest pięknie dopracowane i zachwyca mnie kolorami. szczęśliwego Nowego Roku! Karola :)

dagala pisze...

Prace są niesamowite a takie skumulowanie w jednym miejscu tym bardziej prosi się o zachwyt. Podziwiam i życzę kolejnych kolorowych cudnych prac w Nowym Roku;) nawiasówki pierwsza klasa. może zdradzisz jak powstają:)

cvanholstein pisze...

Amzing collection!
Happy new year for you and you family!
kind regards, Corina

April pisze...

Piękne prace! Z przyjemnością będę tu zaglądać;)
Szczęśliwego Nowego Roku!

phamil pisze...

WOW!!! I love seeing all those projects catagorized like that! Each one is totally amazing!!!!

Nerrida pisze...

WOOOW!!! What a showcase of your talent! You clever girl! You inspire me so much. Hugs from me.

LinkWithin

.