niedziela, 13 listopada 2011

Zapraszam na warsztaty!

Witajcie kochani!
Po pierwsze - kompletnie nie wiem już jak dziękować za Wasze odwiedziny i mnóstwo wspaniałych komentarzy - cieszą mnie one niesamowicie i po takiej dawce - wena jakby wraca ze zdwojoną siłą! To niesamowicie miłe, kiedy kogoś cieszy to co się robi i docenia włożoną weń pracę i serducho! :*** Dziękuję!

Po 2 - mam bardzo fajną - mam nadzieję - wiadomość dla wszystkich, którzy czekają na moje warsztaty, którzy czekają na warsztaty scrapowe/kartkowe oraz dla tych, którzy chcieliby w miłej, pełnej śmiechu i twórczych uniesień astmosferze, kameralnym gronie i w ciekawym miejscu - spędzić trochę czasu na treningu w ramach swojego papierowego hobby :) Jest to też okazja do sprawienia sobie niebanalnego prezentu Mikołajkowego ;) 
Serdecznie zapraszam 3 grudnia 2011 do Warszawy na warsztaty The ScrapCake, które poprowadzę osobiście. Podczas zajęć będziemy pracować z kolekcjami The ScrapCake, które zaprojektowałam, czyli z : Wiosennym Przebudzeniem, Jasną Stroną Życia i Przytulnymi Świętami. :) Większość z Was doskonale wie, jak trudno namówić mnie na prowadzenie zajęć w ostatnich latach, zdarza się to rzadko, ale dzięki temu mam wciąż poczucie, że jest to niesamowicie przyjemna odskocznia od pracy nad stołem i przy komputerze, jaką uskuteczniam na co dzień, dzięki temu, że rzadko - wciąż sprawia mi to radość. :)) Po Nowym Roku wiele się w tym temacie zmieni :)) ale tymczasem ciiii.... Tym razem także mam nadzieję na fantastyczne spotkania i dobrą, twórczą zabawę. :) Zapraszam zatem Warszawianki i nie tylko na...

Twórczą sobotę rozpoczniemy Warsztatami kartkowymi - chciałabym pokazać jak w prosty sposób możemy wykonać kilka ciekawych, niebanalnych baz do kartek i jak ozdobić je na różne sposoby, wykorzystując kilka interesujących technik, które sama bardzo lubię. Zakładam, że zdołamy wykonać około 6 kartek na różne okazje, w tym także kartki świąteczne :) 

Podczas zajęć scrapbookingowych - postaramy się stworzyć dwa scrapy/layouty bazując na kolekcjach The ScrapCake. Będziemy tworzyć prace wielowarstwowe, pełne drobnych detali, spróbujemy poznać i zastosować elementy i techniki stylu shabby chic, porozmawiamy o aranżacji zdjęć i pamiątek, o kompozycji layoutu, o doborze kolorystyki oraz rodzaju dodatków do zdjęć i atmosfery jaką chcemy stworzyć na pracy. 

Wszystkich szczegółowych informacji (pełny opis) na temat zajęć można zasięgnąć na BLOGU THE SCRAPCAKE, na stronie organizatora warsztatów - SCRAPSTUDIO, oraz emailując: karola@thescrapcake.com :) 

Serdecznie zapraszam! :)
A poza tym - miłej, spokojnej niedzieli i udanego początku tygodnia Wam życzę! :*

5 komentarze :

angel pisze...

O, jaka szkoda, że tak daleko mieszkam od Warszawy:(

Bellaidea pisze...

Proponuje zaplanowac dluzsza trase i odwiedzic wiecej miejsc w kraju i na swiecie :), chyba napisze o tym do Sw.Mikolaja :)

Анна pisze...

Ангел
И не вы одна))) Я вообще вдвойне жалею, у меня даже загранпаспорта нет) Но надеюсь будет фотоотчёт, хоть посмотреть на эту красоту.

pattyo pisze...

Oh, how I wish you were nearby so I could attend a workshop! I know it will be wonderful!

Anonimowy pisze...

Szkoda, że tylko jedne te warsztaty kartkowe i miejsc już brak:( Prosimy o wiecej

LinkWithin

.