wtorek, 8 listopada 2011

Przytulne kartki świąteczne :)

Witajcie kochani! Mam nadzieję, że weekend upłynął Wam spokojnie a początek nowego tygodnia jest udany :)
Ja rozpoczęłam wreszcie "jawnie" sezon świąteczny i zrobiłam sporo świątecznych kartek :) Wcześniej miałam okazję zrobić pierwszą partię, ale te są jeszcze utajnione, mam nadzieję, że wkrótce będę mogła je pokazać. Tymczasem pokażę co mogę - czyli moją twórczość kartkową z ostatnich dni. Wszystkie karteczki stworzyłam z pomocą mojej kolekcji Przytulne Święta marki The ScrapCake i muszę przyznać, że świetnie mi się z nią pracuje. Może dlatego, że jak większość z Was doskonale wie - uwielbiam nietypowe kolory na typowe okazje, wystarczy cofnąć się do moich postów z poprzednich Świąt, aby zrozumieć o co chodzi i dowiedzieć się, że tego kręćka mam nie od dziś :) A może dlatego, że miałam okazję obejrzeć mnóstwo Waszych pięknych kartek wykonanych z tej kolekcji i to był impuls do sprawnego i przyjemnego działania. Cieszę się ogromnie, że kolekcja się podoba i że możemy oglądać tyle cudnych projektów jakie tworzycie! Pięknie dziękuję, jest mi ogromnie miło!
Poniższym niemałym zestawem kartek rozpoczynam dziś na blogu TSC świąteczno - zimowe inspiracje, serdecznie Was zapraszam do zaglądania na nasz blog regularnie - dziewczyny z DT tworzą prawdzie cuda i wkrótce je pokażą! Ale dość gadania, zapraszam do oglądania:


~~ Kartki w pastelach, mroźne i delikatne ~~






~~ Kartki ciepłe, soczyście czerwone, pachnące cynamonem... ~~





~~ Kartki proste, bo z gotowym tłem ~~
czyli kawałkiem papieru Koszyk Pełen Kartek...





I to już wszystko na dziś, mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca :)
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!

34 komentarze :

Pampuch pisze...

prześliczne karteczki , ja też lubię święta w nietypowych kolorkach:)

Magda Polakow pisze...

Juz widzialam i podziwialam, podziwiam nadal, super! :*

martenka pisze...

Wspaniałe karteczki!

pest pisze...

Przepiękne karteczki =]
Nie można oderwać wzroku =]

matkawariatka pisze...

Cuuuuuuudne!!!!!!! Papiery fantastyczne!!! Aż chciała bym Cię adoptować i patrzeć godzinami na to jak tworzysz :)))

Małgooś pisze...

Dotrwałam:)I wracam i oglądam od nowa. Śliczne!

Bellaidea pisze...

"Dotrwalam" do konca z przyjemnoscia i to po raz drugi dzisiaj:)

Parvati pisze...

Your cards are absolutly beautiful !^^
Bye

pattyo pisze...

I just adore these cards! My favorite season of the year and these are just perfect for it!

Sabrina pisze...

A truly wonderful work as always, Karola!! :)

Kasia G. pisze...

Karola jestem pod wrażeniem! cuda z cudnych papierów! może w końcu i do mnie wena przyjdzie...:)

Arte Banale pisze...

Oj dotrwał, dotrwał:))) Genialne karteczki....no ale kto lepiej mógł wykorzystać te papierki? Powiem tak - czuję się natchniona i chyba przystąpię w końcu do świątecznego cięcia! Dzięki, Karolu!:*

CarmenAlice pisze...

masa przytulnych inspiracji!

Ewelina pisze...

Piekne karteczki! Jestem zachwycona pierwsza, niestety nie mam pojecia w jaki sposob wykonalas ta cudowna rameczke, moze jakies slowko na ten temat? Dziekuje, pozdrawiam badzo serdecznie Ewelina

OLIWKA pisze...

naprawdę jestem zachwycona tymi papierami ;-) jak zwykle cuda tworzysz !!!!

Dorota pisze...

Twoje kartki są przepiękne! ile kartek tyle inspiracji dla mnie :)

nowalinka pisze...

Ale cudne, patrzy się na nie z taką błogością w sercu :)

IWA pisze...

Cudne! Może w końcu i ja pociacham swoje, bo na razie tylko je podziwiam!

scraperka pisze...

ale piękne! wow wow wow:)

Monia pisze...

Wspaniałe, zawsze mnie wprawiasz w podziw swoimi kartkami :)

Bribrie pisze...

C'est vraiment superbe tout ça ! J'aime beaucoup, bravooo

claudiabrao.blogspot.com pisze...

I LOVE your cards!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Wszystkie są magiczne!!! I mega inspirujące!!!

Tanitta pisze...

Prześliczne karteczki, tyle w nich delikatności i magii, że oczu nie można oderwać :)

ushii pisze...

Cudne i przytulne niesamowicie :) Taką karteczkę dostać to byłby szczyt szczęścia :))
... chociaż źle się wyraziłam - nie "taką" - twoją po porostu :)

Ściskam!

Yasmin pisze...

Absolutly gorgeous projects!! love the paperline you made.. fantastic! :)

Katharinka pisze...

Piękne!!!
Piękne!!!
I jeszcze raz piękne!!!
:*

Kathy W pisze...

I love this paper line! I am having so much fun making holiday cards with it; love the colors and the soft vintage feel it creates. Thanks for sharing these great samples; tons of inspiration here!

BETIK pisze...

Pięknie je przerobiłaś, ale inaczej być nie mogło przecież:) Cudne kartki!!

TuKara pisze...

Komentarz to tylko malenki dodatek,,,,Papiery zachwycaja , a tworczosc do potegi.

Marina pisze...

Un blog stupendo e le creazioni favolose.Sei bravissima!

Annacarin pisze...

Hi Karola!
Beautiful cards you have made!!
Love the details and colours.
Have a great week!
Annacarin / Sweden

jacirascrap pisze...

Realmente amo cada um de seus cartões...

Ciri pisze...

Te papiery są w takim świątecznym klimacie, jaki lubię :)

LinkWithin

.