niedziela, 27 listopada 2011

Kolory tak ciekawe, że aż trzeba je scrapować...

Witajcie kochani, dziś długi tytuł posta, a zawartość znana doskonale ;) 
Dziś jestem milczkiem, naładowanym skondensowaną dawką refleksji na różne tematy, więc aby nie wylewać niczemu nie służącego słowotoku (a ja potrafię, wiecie przecież), to pokażę tylko pracę :) 
W piątek, jak zwykle ukazała się nowa paleta The Color Room, już 86! Kolory... hmmm... jak zwykle na pierwszy rzut oka wydawały mi się trudne, ale bardzo chciałam się z nimi zmierzyć, myślę, że mi się udało, bo przede wszystkim - świetnie pracowało mi się z tą paletą. Nie wiem na ile "świetnie pracowało" zależy od posiadanych lub nie materiałów czy mediów w danej kolorystyce, ja takowych szukałam bardzo długo w moim scapowym warsztacie, ale udało się znaleźć parę elementów, inne zrobić samodzielnie, dlatego może mój dzisiejszy scrap jest hmm... "lekko łysy" ale jestem zadowolona z efektu :) Oto paleta i mapka:



~~ Fall ~~
czyli jesienna Róża, czego niestety na zdjęciu nie widać, ale JA wiem, że zdjęcie zrobione całkiem niedawno, podczas tropienia oznak jesieni w pobliskim parku... ;) Mapkę obróciłam, trochę pokombinowałam, nie wiem na ile jest w tym Lo inspiracji mapkowej, za to z kolorystyczną bardzo się starałam trafić wiernie w podane odcienie ;)






Czegóż ja tu nie dałam... Po pierwsze te szaro - niebieskie odcienie rozwaliły mnie na łopatki, ale znalazłam w warsztaciku Glimmer Mist w kolorze Dark Denim , plus tusz distress Pumice Stone + inny glimmer - Silver i jakimś cudem udało się stworzyć tło, do którego dodałam malowany kremową akrylówką wzór z maski Pink Paislee - Mistables (papier bazowy również z tej kolekcj). Czerwono - rdzawe kolory znalazłam w kolekcji Przytulne Święta - The ScrapCake oraz w dodatkach Prima, m.in. z kolekcji Romantique. Bardzo pomogły mi także jesienne listki Prima z linii Splendor ;) Do tego kilka drobnostek wyciętych Cuttlebugiem (serwetka, ptaszki, gałązki) lub ręcznie (chmurki)... Ot i cała filozofia scrapa ;)

Pozdrawiam Was ciepło i miłej niedzieli życzę! 


19 komentarze :

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

Piękny scrap! A kolory ( i zresztą napis) na zdjęciu kojarzą mi się z coca-colą :D

asica.p pisze...

uwielbiam go!!!!

Bellaidea pisze...

Piekna strona.
Wcale nie wyglad lysko, jest swietna!
Z uwaga czytalam co na niej uzylas bo po w pierwszej chwili kiedy zobaczylam palete to tylko rozlozylam rece...:)

Karmeleiro pisze...

rzeczywiście paleta niesamowita! i taka nie Twoja a jednak scrap cudny!

elpimpi pisze...

PIĘKNY scrap! NIESAMOWITE kolory! Świetne dodatki! Extra chmurki!

Bea pisze...

Zachwycająca praca Karola!

JagaBa pisze...

Przepiękny!!!!

kacperm200 pisze...

genialny scrap ;)

IWA pisze...

Coś pięknego! I nie ma nic wspólnego z łysiną, jest idealny! Jak zawsze...

basiasz80 pisze...

super ci wyszedł

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola, świetna praca

pattyo pisze...

This is beautiful, Karola! The colors work well together.

Patricia pisze...

gorgeous!

Ayeeda pisze...

Jak zawsze magicznie, pięknie i Karolowo:)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudny scrap. Nigdy bym nie pomyślała o połączeniu tych kolorów, a jednak wyglądają świetnie.

Katharinka pisze...

Cudny jest!!!
Bardzo podoba mi się jego kompozycja :))
No i kolory... super :D
:*

Sabrina pisze...

Beautiful Karola! You always know just how to balance the colors and your layouts. Plus you always seem to have the perfect papers.

Jaszmurka pisze...

Zajebisty jest! Przecudne ma kolory- urzekły mnie :)

Geraldine pisze...

Beautiful layouts, and a great BAP sketch, best wihses.

LinkWithin

.