piątek, 18 listopada 2011

Kolory słodkie, dobre na jesień...

Witajcie kochani!
Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i komentarze - ogromnie mnie cieszą i dodają skrzydeł, ostatnio na fali galopującej weny udało mi się zrobić trochę różnych prac, nadgonić zaległości scrapowe i wreszcie mam odrobinę nadziei na częstsze blogowanie :)
Dzisiaj mam do pokazania Lo, jakie zrobiłam inspirując się startującą poprzedniej nocy - nową paletą i mapką w The Color Room. Byłam niesamowicie zaskoczona oglądając prace koleżanek z DT - ile różnych fantastycznych wersji można stworzyć z tą konkretną paletą - odwiedźcie koniecznie galerię na TCR - mnóstwo wspaniałych inspiracji! Oczywiście gorąco zachęcam do zabawy z nową paletą, ale także z każdą poprzednią :)




~~ You make me happy ~~ 

A oto Lo z Różą, to zdjęcie scrapowałam chyba z tysiąc razy ale zwykle w wersji czarno-białej lub w sepii, tym razem orginalne kolory ze zdjęcia, które tak trudno było mi wcześniej dopasować do czegokolwiek - w spotkaniu z tą konkretną cudną paletą - wypadły świetnie :)






Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego, spokojnego, ale bardzo twórczego weekendu! 

12 komentarze :

Aśko pisze...

śliczności, mimo tony różu :D :)
a zdjęcia Twoich prac to dla mnie zagadka, zawsze wyglądają tak,jakby u Ciebie zawsze świeciło słońce ;))

Magda Polakow pisze...

Ochhhhh...rewelacja!

KOLOROWY ptak pisze...

aż dech zapiera w piersiach... piękny!!!

pattyo pisze...

Oh, how sweet! I love the butterfly accented with the red and white twine!

Bellaidea pisze...

Ta paleta jest wspaniala /kilka lat temu bylabym innego zdania ha ha/ i tez zachwycalam sie roznorodnosia jej interpretacji na TCR.
Twoje LO jest wyborne a zdjecie faktycznie wydaje sie pstrykniete specjalnie do tej palety :)

kacperm200 pisze...

piękny, SŁODKI scrap :D

Gosik pisze...

przesliczne^^ pozdrawiam serdecznie!

angel pisze...

Cudowny! I jak idealnie dobrane zdjęcie:)

nirshya.dwbh pisze...

Piękny!

Ewik pisze...

Pięknie! świetnie wybrnęłaś z połączenia tych kolorków a zdjęcie córci w tych kolorach cudownie się wkomponowało:) Mistrzostwo!!

IWA pisze...

Dech zapiera!

Rydia pisze...

Ja znowu banalnie ,ale LO jest piękny,tyle w nim smaczków i detali ,jednym słowem cudnie :)

LinkWithin

.