piątek, 25 listopada 2011

Karola Glitz-uje podwójnie :)

Witajcie kochani! Na dzisiaj przygotowałam dwa layouty, które są moim debiutem z najnowszymi kolekcjami Glitz Design a jednocześnie debiutanckim postem na blogu Glitz w ramach DT. :)  Przypuszczam, że nie muszę mówić jak cudowne są te nowe kolekcje, ale powiem: są fantastyczne! Kiedy Lea zaprosiła mnie do Glitz DT powiedziała: "te linie są absolutnie w Twoim guście" i miała całkowitą rację! To wielka przyjemność pracować z tak pięknymi wzorami i tak bogatymi w dodatki kolekcjami. Dzisiaj pokażę dwa scrapy stworzone z kolekcji Vintage Blue Beautiful Dreamer . Obydwa oczywiście z Różą w roli głównej, co więcej z Różą w nowej, znacznie krótszej fryzurze ;)


 

W pierwszym projekcie postanowiłam zrobić scrap w ciekawym kształcie - a mój ulubiony to oczywiście "nawiasowy". Wycięłam więc za pomocą maszynki Cricut kształt i parę detali z kolekcji Beautiful Dreamer. Zdjęcie Róży włożyłam w transparentną ramkę Peek-a-boo - niesamowicie mi się podoba ten trick :) W kolekcjach Glitz znajdziemy wśród dodatków np. Paper Layers - czyli dość cienkie, pięknie drukowane karteczki, które świetnie nadają się do tworzenia warstw, jedna z nich powędrowała na dół mojego scrapa. Wykorzystałam też dodatki Whatnots, czyli tekturowe karty i die cuts, niektóre z nich pocięłam na mniejsze kawałki, dzięki czemu mogłam stworzyć jeszcze więcej warstw i zakamarków. Użyłam także naklejek Glitzers delikatnie pokrytych kryształkami - drobny ale piękny dodatek. A oto efekt końcowy: 








W drugim projekcie wykorzystałam kolekcję Vintage Blue - możnaby sądzić, że to całkowicie "nie moje kolory", ale wbrew pozorom świetnie mi się z nimi pracowało. Postanowiłam stworzyć dziewczęcy Lo w niedziewczęcych kolorach :) Bo dlaczegóż to dziewczynka zawsze musi być na różowo :) Dzięki stworzeniu paru warstw, dodaniu delikatnych gałązek wyciętych z jednego z papierów z kolekcji, dołożeniu paru kwiatków z Whatnots i naklejek - powstało coś co i mnie i Róży spodobało się i myślę, że będę ten zestaw co jakiś czas powtarzać :)) Głównym motywem są tu ptaki, bo... jest to scrap o naszej ptaszynie ;) 







Jak widać - z kolekcjami Glitz Design bez trudu można stworzyć wielowarstwowe, dziewczęce scrapy :) Mam nadzieję, że mój debiut spodobał się i Wam, ja miałam wiele frajdy w pracy nad scrapami. ;) 

Pozdrawiam ciepło! :*

10 komentarze :

JaMajka pisze...

Prace fenomenalnie dopracowane, a Róża w nowej fryzurze taka trochę kokietka, trochę trzpiotka :) Piękne prace, piękna córa :)

Kasia pisze...

Prace są wspaniałe! A Róża w krótszej fryzurce wygląda na doroślejszą dziewczynkę:)Pozdrawiam!

nimucha pisze...

Przepiękne! Ten pierwszy to kwintesencja Karoli;) :)
Karola, na tym drugim scrapie widać, że Twoja mała dziewczyna staje się całkiem dużą dziewczynką :)

Bellaidea pisze...

Hmm, dziwne...
Mam wrazenie ze ta kolekcja zostala zrobiona specjalnie...
dla Ciebie! :)
I Rozy oczywiscie tez !

Gosik pisze...

piękne!

Tusia pisze...

Przepiękne są! I absolutnie w twoim stylu :) :*

Gerry van Gent pisze...

Oh my, sweetie, these are amazing!!!!! Hugs ~gerry~

pattyo pisze...

These layouts are so beautiful! Love the papers, too!

Svet-lana pisze...

Dear Karola, your layouts are always amazing, enchanting and really creative. The first layout "Beautiful" is so charming! Thank you for giving inspiration to us.

Monia vel bobinia pisze...

jak zwykle prace zachwycają w każdym najmniejszym szczególe :o)

LinkWithin

.