wtorek, 22 listopada 2011

Jesiennie i ...mixed mediowo...?

Witajcie! W tym tygodniu będę miała do pokazania kilka prawdziwie jesiennych prac :) Piękna jesień już się kończy, drzewa prawie bez liści, szybko robi się ciemno... ponury czas nastaje :) Na szczęście udało mi się zrobić trochę jesiennych zdjęć Róży kiedy jeszcze było pięknie i złoto i te zdjęcia wędrują na scrapy w tym tygodniu :) Mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee to zadanie, które mnie lekko przeraziło... Miałam zrobić "coś" w temacie Mixed Media :) Jak doskonale wiecie nie jestem "mediową" dziewczyną, ale z drugiej strony - w moim warsztacie mam sporo różnych mediów i lubię ich używać w moim codziennym, zwyczajnym i klasycznym scrapbookingu. Postanowiłam zatem, że zrobię scrap, ale aby nie było tak zwyczajnie wybrałam sobie do jego ozdoby niecodzienny element i zalterowałam go... mediami :) Ten element to drewniana okładka albumu Mistables, która posłużyła za jedną z warstw na scrapie oraz schowek na tagi z osobistymi zapiskami :)
Jak zalterowałam drewnianą okładkę możecie zobaczyć krok po kroku na blogu Pink Paislee, tutaj pokażę tylko efekt końcowy, po więcej zapraszam do źródła ;) A oto jak wyglądała okładka przed:

Mistables Wood Album 00518

oraz po...


... czyli po zabiegach takich jak: tworzenie tekstury za pomocą farby akrylowej, gorący embossing wzoru z maski, kolorowanie 4 odcieniami glimmer mistów, oraz postarzanie 3 kolorami tuszy distress... ufff... mam nadzieję, że mój scrap jest... wystarczająco mixed mediowy? Jak myślicie? ;)

~~ Thankful for You ~~






Produkty Pink Paislee jakich tu użyłam to:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was ciepło! :*


16 komentarze :

anai pisze...

scrap piękny i mediowy. świetny pomysł z embossingiem przez maskę :) Mnie się podoba szalenie, a i kolorystyka trochę inna niż zazwyczaj u Ciebie, ale bardzo klimatyczna i urocza :D

mamajudo pisze...

Jest wystarczająco :)

IWA pisze...

Coś piękngo!

Kasia pisze...

Cudna praca!

Arte Banale pisze...

Jest, jest - mediowy i medialny i w ogóle przepiękny!!! Kolorystyka wprost genialna, mrrr...

Bellaidea pisze...

Jest wysmienity!Mediowy i wciaz...Twoj! :)

cvanholstein pisze...

What a great job!
You builded up this layout on a very professional way, with great techniques. It turned out into a beautiful fall-pages!
kind regards, Corina

Kamilcia pisze...

piękny jest !! i full mixmediowy :)

Asia pisze...

Jak zawsze wyszło pięknie, przy tym mnóstwo pracy i mediów...jest rewelacyjny...i taki "dojrzewający" jak Róża...to już zaraz 7 :) jak moja Julka... Pozdrawiam

Tusia pisze...

Piękny! I jaki mediowy. Wow!! Brawo! :)

elpimpi pisze...

SUPER! EXTRA kolorystyka i te media - REWELACJA! :-)

pattyo pisze...

I think you did fantastic work on this layout! Beautiful!

Dunia pisze...

achhh jak zwykle pięknie!

AgnieszkaBe pisze...

Nawet mixed-media wychodzą ci bardzo kobieco i Karolowo :)

Silje pisze...

Beautiful layout so full of lovely details! : )

basiasz80 pisze...

bardzo ładnie ci wyszedł !

LinkWithin

.