środa, 16 listopada 2011

Efekty Mixowania

Witajcie kochani!
Dziś na blogu The ScrapCake prezentujemy efekty naszej twórczej pracy, ktorej przyświecało jedno hasło - miksujmy, mieszajmy i łączmy różne kolekcje TSC. Koniecznie odwiedźcie blog TSC  aby zobaczyć jakie wspaniałości stworzyły dziewczyny z Design Teamu! Ja również zabrałam się za mixowanie i efektem tej zabawy są dwa Lo z Różą :) 

~~ Autumn Leaves 2011 ~~
To scrap z jesienną Różą podczas tegorocznego tropienia prawdziwej jesieni :) Ubrałam zdjęcie w kolekcje: Wiosenne Przebudzenie + Jasna Strona Życia + Przytulne Święta + Lato Nad Morzem








~~ Rose 6 years old 2011 ~~
Drugi Lo to sześcioletnia Róża z całym swoim urokiem :) Zdjęcie zrobione pod koniec wakacji... aż trudno uwierzyć, że za miesiąc skończy 7 lat! Tutaj połączyłam kolekcje: Wiosenne Przebudzenie + Jasna Strona Życia + Przytulne Święta








To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że tydzień upływa Wam spokojnie! Pozdrawiam ciepło! :*

16 komentarze :

Geraldine pisze...

very beautiful layouts, love all the details, best wishes.

IWA pisze...

Szczęka już mi chyba nie wróci na miejsce, tak opadła z wrażenia!

scraperka pisze...

prześlicznie zmiksowane kolekcje:))) wszystko idealnie dopasowane!

Bellaidea pisze...

Uwielbiam takie mixy! Te kolekcje pieknie sie lacza, zwlaszcza w Twoim wykonaniu :), chyba to zaplanowalas ha ha

CarmenAlice pisze...

przepiękne scrapy, pełne idealnie ze sobą współgrających szczególików

Bea pisze...

Karola! Tak zmiksowałaś, że zmiksowana jestem!!! No po prostu REWELACJA! Absolutnie jestem zauroczona tą energią! 0
Róża 6-latka także uropcza!!! serca na tym LO powaliły mnie!

Ayeeda pisze...

Miksujesz lepiej niż najlepszy mikser:):):)

Jesteś po prostu czarodziejką, bo wszystkie Twoje prace są magiczne!!!

Tusia pisze...

Przepiękne to najzwyczajniej w świecie za mało. Wow!!! Tak to tylko Ty potrafisz :*

Анна pisze...

Дочка очень похожа на Вас) Работы просто загляденье....

basiasz80 pisze...

fajnie ci wyszedł

Carin McDonough pisze...

Wow they are both stunning! :)

pattyo pisze...

These layouts are so beautiful, as always! I just love your details!

JaMajka pisze...

Przyszłam się ponatychać i powzdychać :) Cudne...

Танюша pisze...

ваши странички прекрасны!!!

Katharinka pisze...

Zachwycające są!!!
Fantastycznie zmixowane :))
:*

Patricia pisze...

very beautiful!

LinkWithin

.