sobota, 5 listopada 2011

Chaos, chaos w mojej głowie :)

Witajcie w sobotę! Dziękuję za odwiedziny, komentarze i wszystkie odruchy sympatii! Teraz szczególnie mi się przydają, kiedy znienacka pochorowawszy się - mam całkiem kiepski nastrój :/ Są jednak rzeczy i czynności, które kiepski nastrój poprawiają - np. scrapowanie ;)
Dzisiaj pokażę Wam Lo, które stworzyłam dla Pink Paislee (i dla siebie oczywiście), na mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee. Lo "opowiada" o chaosie słów w mojej głowie, o natłoku myśli, pomysłów, piętrzących się zadań do wykonania, przebłysków i olśnień, czarnych myśli, jasnych myśli itd. Też macie czasem taki stan, kiedy chcielibyście zaprosić do swej głowy Perfekcyjną Panią Domu, aby Wam tam porządnie posprzątała? ;) Ja tak mam. Do tego jakiś czas temu... wróciłam do pisania i kiedy tylko wróciłam - pomysły na opowiadania, nowelki - mnożą się i pączkują. Czasem trudno to wszystko uporządkować... 


Bohaterem mojego Lo, oprócz mojego chaosu - jest świetny produkt Pink Paislee - Wood Shop Alpha - czyli drewniane literki. Są fantastyczne, mają 2 mm grubości, wykonane są z drewienka i dają ogrom możliwości! W Pink Paislee drewno nazywamy nowym chipboardem :) Dlaczego? Otóż dlatego, że jest znacznie trwalsze, rewelacyjnie współpracuje z każdym typem mediów i nie odkształca się :) 


Z drewnianych literek postanowiłam stworzyć część tła na moim scrapie. Pomalowałam je białą, perłową farbką dabber, ale naniosłam znacznie więcej farby niż zwykle - tworząc piękną teksturę. To niesamowicie łatwy sposób - wystarczy, że naniesiecie jakąkolwiek farbę za pomocą gąbki, a nie pędzla - powstanie bardzo ładna, nierówna faktura. 



Część tytułu słowo "words" pomalowałam białą akrylówką, spryskałam glimmer mistem (Aquamarine), potuszowałam lekko i nierówno "ubrudziłam" perłowym dabberem. 


Do stworzenia tego Lo wykorzystałam kolekcje Pink Paislee - Nantucket i Vintage Vogue, oraz sporo różnych detali ze starszych kolekcji - np. die cuts Butterfly Garden i Daily Junque. Powstał taki specyficzny mix :) Oto jeszcze kilka zbliżeń na detale:





Pozdrawiam ciepło i miłej soboty Wam życzę! :*


11 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Nie tylko do glowy ale i do domu bym taka Pania zaprosila ;)
Scrap cud, miod i orzeszki! ;))) Wracaj do zdrowia! :*

rudlis pisze...

Piękny scrap w klimacie Karoli :)
Pozdrawiam.

Bellaidea pisze...

Uwazam ze to straszne aby utalentowani ludzie musieli zajmowac sie sprzataniem :)
Ilez LOsow mozna zrobic zamiast odkurzania, prasowania itp.
Tak powaznie to oczarowalas mnie znowu swoim layoutem, wbrew zapowiedziom - bardzo uporzadkowany

Tusia pisze...

Trochę nietypowy dla Ciebie układ layoutu - ale niesamowicie piękny!!!

Peninia pisze...

Przepiękny scrap!

Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

Patricia pisze...

very beautiful page.. thank you for the tutorial.

IWA pisze...

Niesamowity! Jak zawsze...

Asia pisze...

Chaos jak to chaos bywa go czasem aż nadto...u Ciebie wygląda niezwykle :)Może zrobimy zbiórkę i zaprosimy taka Panią do robienia porządków :)
A tak w ogóle z ochotą przeczytałabym jakieś Twoje opowiadanie... myślę że jakieś znalazłoby się w szufladzie ;)

pattyo pisze...

Very pretty layout, Karola! I love the technique you used on the letters.

Katharinka pisze...

Rewelacyjny scrap!!!
Baardzo podoba mi się jego forma :))
:*

Beatemor pisze...

Beautiful work!!

LinkWithin

.