piątek, 4 listopada 2011

Barwy szczęścia ;)

Witajcie w piątek - miło, że znów weekend :))
Dziękuję pięknie za wszystkie odwiedziny i komentarze! To strasznie miłe, że do mnie zaglądacie!
Dzisiaj mam do pokazania kolejny scrap stworzony dla The Color Room. Najnowsza paleta jest przepiękna - pełna delikatnych kolorów i choć sama nie wpadłabym na takie zestawienie - postanowiłam uczynić je moimi "barwami szczęścia" ;) Lo jest o tym, że warto starać się być szczęśliwą każdego dnia. Jasne, że to trudne, jasne, że życie nam tego nie ułatwia, jasne, że dla każdego co innego znaczy szczęście. Myślę jednak, że warto chociaż się uśmiechać i cieszyć małymi rzeczami - to znacznie ułatwia życie, szczególnie kiedy popadamy w jesienne doły - wiem, że nie jestem w tym odosobniona ;)
Zachęcam Was gorąco do zabawy z tą paletą i tą - bardzo inspirującą mapką:

~~ The Color Room #83 ~~



 ~~ Happy 24/7 ~~


Użyłam tutaj papierów z dwóch kolekcji: Echo Park Paper - Victoria Garden i TSC - Jasna Strona Życia, mnóstwo pięknych kwiatków Prima, płócienne chorągiewki Maya Road, nawiasową tekturkę i rub-onsy Melissy Frances oraz sporo kropek z Pearl Makera i wykrojników Nellie's Choice :) Znalazły się tu też chipboardy Crate Paper, die-cuts Pink Paislee, maszynowe przeszycia i płotek z Cricuta. 







Pozdrawiam ciepło i miłego, spokojnego weekendu Wam życzę!

15 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Cudne!

Drycha pisze...

właśnie zastanawiałam się, jak Wy możecie ciągle w tym color roomie jakieś pastele itd... no ale to ja jestem jakaś inna... ;p

bardzo fajnie wyszło ;))

Bellaidea pisze...

Wszystkie elementy polaczylas w piekna calosc, kolory w tym tygodniu bardzo ciekawe.
A jesienne doly...coz, dzis za oknem na szczescie slonecznie a poza tym mam jeszcze sporo ...jasnej strony zycia :), ostatnio przyniosla mi szczecie na TCR :)

anai pisze...

ten pomarańcz bardzo fajnie ożywia całość, choć oczywiście nadal jest to praca w iście karolowych delikatnych odcieniach :)
Śliczny scrap!

Oliwiaen pisze...

Przesłanie bardzo optymistyczne - i tego Ci życzę, be happy 24/7 :-))

Świetnie sobie poradziłaś z tą paletą!

Aśko pisze...

rewelacyjny scrap! chyba jeden z Twoich moich ulubionych :)))

Niebiesko_Oka pisze...

Cudny, pastelowy, Karolowy ;) scrap.
Dzięki pomarańczowi nabrał jesiennego klimatu.
Mnie też dopada chandra, ale próbuje się jej nie poddawać ;D.
Czego i Tobie życzę!

Tusia pisze...

Cudny scrap! Taki... karolowy :) Delikatny i piękny :)

Rydia pisze...

Cudownie i zniewalająco :)
A przesłanie idealnie tam pasuje i tego życzę z całego serducha :*
I nie dawaj się jesiennym dołkom !

Katharinka pisze...

Piękny scrap!!!
:*

CarmenAlice pisze...

prześlicznie!

KLAUDIA-GR. pisze...

Bardzo optymistyczny, pięknie skomponowany scrap :)

pattyo pisze...

So pretty, Karola! I love the sentiment.

angel pisze...

Piękny scrap!
I zgadzam się z Tobą:)

Ayeeda pisze...

Widziałam, podziwiałam, ale tu napiszę - CUDOWNY i niezwykle energetyczny:) Piękny!

LinkWithin

.