środa, 26 października 2011

Trochę nowości, trochę 3d

Witajcie kochani!
Mało mnie tutaj ostatnimi czasy, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni. Dziękuję Wam pięknie za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze, wspaniale jest wiedzieć, że ktoś tu zagląda!
Dzisiaj mam do pokazania prace wykonane dla DT Prima. Dzisiaj mam "swój" post na blogu Prima a w nim starałam się pokazać jak można w różny sposób użyć Prima flocked rub-ons, czyli aksamitnych rub-onsów. Kiedy zobaczyłam, że w nowej ofercie po letnich targach dostępne są kremowe rub-onsy tego typu - niesamowicie się ucieszyłam. To przepiękny dodatek, w sam raz dla tych osób, które lubią delikatne ozdoby a jednocześnie lubią dodać nieco tekstury do swoich prac. Moje dzisiejsze prace są bardzo 3d - kolejna rzecz, którą bardzo, bardzo lubię - w swoich pracach i w pracach innych scraperek :) 
Jeśli jeszcze nie używaliście aksamitnych rub-onsów - szczerze polecam! Znajdziecie je w każdej nowej kolekcji Primy. 



Na blogu Primy prezentuję mini tutek, w którym chciałam pokazać jak można użyć rub-onsów oraz... resztek po nich :) Serdecznie zapraszam! Tutaj pokażę same prace + listy produktów, jak zwykle :)

Postanowiłam, że zrobię dwa bliźniacze tagi - kartki. Ten niebieski kojarzy mi się ze ślubem, lub z narodzinami chłopca, natomiast ten oliwkowy z jakąś piękną rocznicą ślubu, lub... po prostu z jesienią :) Jesienny tag zawiera "prawdziwe" rub-onsy, a niebieski - sprytnie zagospodarowane resztki po nich ;) 

~~ Tags ~~








Użyte produkty:
  • Alla-Prima flocked rub-ons #550837
  • Alla-Prima Coventry Rose #553333
  • Ledger paper pad #843755
  • Ledger paper pad #843748
  • 6 x 8,5 Mask #550042
  • SIIC #551322
  • SIIC #551506
  • SIIC #551490
  • Le Coque #552824
  • Melody #552923
  • Melody #552924
  • Splendor leaves #553531
  • Shabby Chic resin treasures #890780
Jakiś czas temu zrobiłam też ten LO z kolekcji Pixie Glen, którą uwielbiam! Myślę, że kremowe aksamitne rub-onsy doskonale do niej pasują :) Użyłam tutaj zarówno właściwych rub-onsów jak i resztek po nich ;) Nic się nie zmarnowało ;)








Użyte produkty:
  • Resist Canvas # 551612
  • Pixie Glen - Chip-A-Twitter paper # 843199
  • Pixie Glen - Devon paper # 843212
  • Pixie Glen - Typeset Alphabet stickers # 550172
  • Pixie Glen - Chipboard Pieces # 551216
  • Pixie Glen - Jardinere flowers # 552602
  • Pixie Glen - Essentials flowers # 552534
  • Flocked rub-ons # 550837
  • Firefly flowers # 551735
  • Bretton Vines - parchment # 552664
  • Mask # 550011
  • Mask # 550042


I to już wszystko na dziś :) Jutro tu wrócę z czymś... hmmm... zupełnie innym ;) 
Tymczasem cieplutko pozdrawiam! :*


12 komentarze :

Tusia pisze...

Przecudne wszystko! Kartki - aż się chce usiąść na tej pięknej ławeczce i przejść po mosteczku. Scrap - uczta dla oczu! :*

elpimpi pisze...

PRZEŚLICZNE tagi! LO PRZECUDNE! Genialne te rub-onsy! EXTRA fotki Róży! SUPER kompozycja kwiatowa!

Guylaine pisze...

can't read everything but can see all this beautiful work!!! congrats, good job

Bellaidea pisze...

Cudowne LO i jestem juz pod urokiem rub-onsow :)

Pampuch pisze...

Śliczne :)))
Aksamitnych rubonsów jeszcze nie posiadam , ale koleżanko kusisz,kusisz i pewnie sobie sprawię ;)

pattyo pisze...

It is always a joy to see what you have created, Karola! These projects are beautiful! I could spend hours looking at all the fabulous details!

babar pisze...

Love to see all your stunning collection.
loyalty cards printing
PVC cards

JaMajka pisze...

Booooże... Zbieram szczękę z podłogi... Co za prace!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Zachwycające obie kartki.
A scrap- ..............CUDOWNY!!!!

IWA pisze...

Nie mogę się napatrzeć...

Asia pisze...

Jak zawsze cudowne Lo... zachwycające w każdym szczególe, karteczki bardzo delikatne i takie melancholijne :)
Nawet takich rub-onsów nie dotykałam, ale na pewno dobią znakomicie. Pozdrawiam i czekam na więcej :)

ushii pisze...

Ślicznie, zwłaszcza ten scrap mnie zachwycił!!

LinkWithin

.