wtorek, 18 października 2011

Nadal przytulnie, choć jeszcze nie świątecznie :))

Witajcie kochani!
Jakoś tak się składa, że "Przytulne Święta" mają swój post pod rząd - ale niech tam - przytulności nigdy dość :))
Dziękuję ogromnie za wszystkie przemiłe słowa pod ostatnimi pracami, to wielka radość wiedzieć, że nie tylko moje twory ale również produkty stworzone w mojej głowie - podobają Wam się i inspirują. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się zachęcić Was do dalszej zabawy z kolekcją "Przytulne Święta", którą zaprojektowałam dla The ScrapCake
Dzisiaj przynoszę ze sobą Lo i kartkę, ale po kolei. 
Tworzenie scrapa ze świątecznej kolekcji może się wydawać trudne, wzory wydają się narzucać klimat i atmosferę Świąt czy zimy. Myślę, że z tą kolekcją jest inaczej - sama mam wiele radochy tworząc z niej kolejne,  absolutnie nieświąteczne rzeczy. Oto jedna z nich (i nie jest to koniec!):

~~ Poza ~~
czyli: Róża nie lubi pozować ;) To komiczne zdjęcie ubrałam w pastele z dodatkiem kilku żywszych akcentów - wyszedł puch pełen detali :) 






The ScrapCake od dzisiaj do końca października sponsoruje kolekcją "Przytulne Święta" Projektantki Działów Kartki i Scrapy/Lo na Portalu Scrapujące Polki - w związku z tym i ja stworzyłam karteczkę na wyzwanie Kobens - kartkę z motywem plecionki :) Niesamowicie podoba mi się ta technika i na pewno użyję jej jeszcze nie raz w moich pracach! Tymczasem zapraszam Was do podjęcia wyzwania i podziwiania wspaniałych prac Projektantek! Moja kartka się nie umywa, ale co tam  - i tak Wam ją pokażę :) 

~~ You're the Best ~~



Pozdrawiam ciepło i przytulnie! Przesyłam słońce! 

17 komentarze :

IWA pisze...

Uwielbiam Twoje kompozycje! A przeplatanka faktycznie ciekawie się prezentuje!

Magda Polakow pisze...

Karola, fantastyczne projekty!

AsiaAp pisze...

genialny ten Twój puch pełen detali ;)

Anja (scrappie) pisze...

I'm so in love with this paperline bought some and made some christmascards already can't get enough of them.
Such a beautiful layout and card amazing.

Oliwiaen pisze...

Pozować nie lubi, a i tak cudnie na zdjęciach wygląda :-)) Zwłaszcza w Przytulnej oprawie Mamy :-)

viva pisze...

Przepiękny jest ten scrap!! Kartka zresztą też :-).

mamajudo pisze...

Scrap jest przepiękny! Jesteś mistrzynią :)

Niebiesko_Oka pisze...

Pozuje, nie pozuje - jej zdjęcia zawsze wyglądają świetnie w Twojej oprawie :).
Piękne prace!
A Przytulna kolekcja niezmiernie przypadła mi do gustu :D.

Vika Dolya pisze...

Всегда красиво!

Beatemor pisze...

Gorgeous - love all the Prima flowers!

Arte Banale pisze...

Scrap genialny to nie podlega dyskusji, ale mnie urzekła kartka....może dlatego, że nie jest tak oczywiście "karolowa":) Pleć dalej!!!

pattyo pisze...

Oh, how beautiful this layout and card are! I just love those papers!

Wahkuna Maelyn pisze...

Gorgeous! I love the colors too!

Katharinka pisze...

Cudny scrap!!!
Papiery są boskie :) (nie wiem czemu ale mi jakoś widzą się jako typowo świąteczno- zimowe ;))
Piękna kartka!!!
:*

KLAUDIA-GR. pisze...

Pięknie :)

niniscrap pisze...

superbe merveilleux
je suis votre premiere fan francaise.

jaśminowasia pisze...

piękne...

LinkWithin

.