piątek, 28 października 2011

Małe, różowe i słodkie...

Witam piątkowo :) Nadchodzący - dla niektórych długi - weekend nastraja dość optymistycznie :) Dlatego dziś pokażę LO całkiem pozytywne, słodkie, wręcz polukrowane. Scrap jak i zdjęcie na nim powstał na prośbę Róży, oraz wg najnowszej palety i mapki The Color Room :) Mapkę odwróciłam, trochę przerobiłam... cóż.... mało ma z tej mapki w efekcie, ale Wam polecam ją zastosować - tak jak paleta - jest wielce inspirująca. Nawet dla tych, którzy nie cierpią "majtkowego" różu a na fiolet mają - jak ja - silną alergię :)) 
Lecz czym byłyby wyzwania bez przełamywania wewnętrznych oporów? Oto co mi wyszło:

~~ The Color Room #82 ~~



~~ LPS ~~
czyli jedna z ulubionych figurek Little Pet Shop mojej prawie siedmiolatki ;) w otoczeniu kolekcji Mistables, kwiatków Prima i paru elementów wprost z wykrojników ;) Sarenka (?) i jej kolory świetnie pasowały do tej palety ;))




Pozdrawiam ciepło i miłego, spokojnego weekendu Wam życzę! :*

13 komentarze :

Karmeleiro pisze...

idealnie całość się komponuje i jakie kolory!

KOLOROWY ptak pisze...

wdycham i wzdycham... cuda po prostu tworzysz! aż mam ochotę się w nich zanurzyć i przenieść do innej alternatywnej i słodkiej rzeczywistości :D

Nadia Cannizzo pisze...

Absolutely gorgeous work Karola. LOVE the colours and also love your subject!

IWA pisze...

Niby bardzo słodko, niby różu nie trawię w zbyt dużym nasileniu, ale efekt całościowy rewelacyjny!

Gosia S. pisze...

Ale słodko wyszło, przepięknie! Róża na pewno zadowolona.

Bellaidea pisze...

Przybieglam do Ciebie z TCC bo koniecznie musialam sie wypowiedziec jak bardzo podoba mi sie Twoja praca.
Majtkowy roz natomiast... wywolal u mnie gwaltowna potrzebe poszukania czego w takim kolorze...zgadnij jakie papiery wybralam? :)/ps po drobnym tuszowaniu kolor powinien byc odpowiedni/

pattyo pisze...

Oh, how pretty! I'm sure Rose loves it!

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudowna praca :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Słodkości nad słodkościami! Rewelacyjny!

CARINA pisze...

Hello !

You are really talentuous, I just send you an email, I hope you received it. By from France ! Carina.

Tusia pisze...

Niesamowicie słodki! Oglądałam na TCR - boski!

Pamela pisze...

Love this!!! Gorgeous! :)

heli pisze...

très belle page
bizzz
une scrappeuse admirative de tes papiers, j'ai adoré scrappé cosy christmas, spring awakening et bright side of life

LinkWithin

.