wtorek, 11 października 2011

Kto chce pograć? ;)

Witajcie wtorkowo! Już drugi dzień leje, szaro za oknem i chyba czas wreszcie powiedzieć sobie wprost: zaczęła się jesień! Jesienią zwykle mam wzmożoną aktywność "twórczą" i sporo się dzieje. Jesienią robi się np. kartki świąteczne :))) Ale zanim pokażę jakąś świąteczną kartkę pomęczę Was paroma projektami stworzonymi z okazji Halloween. Tworzenie projektów na Halloween to jeden z bonusów projektowania dla zagranicznych producentów, sama z siebie pewnie nie wpadłabym na to, że można coś zrobić, bo u nas się raczej nie celebruje. Ale za wielką wodą i owszem, dlatego też potrzeba paru inspiracji. Mam nadzieję, że ktoś znajdzie choć cień inspiracji w moim dzisiejszym projekcie stworzonym dla Pink Paislee z kolekcji Phantom ;)
Długo myślałam nad tym cóż by tu zrobić i aby nie były to kartki... Nagle w rozmowie z jedną taką ;), która ma na mnie mroczny wpływ - nagle doznałam olśnienia... ;))){tu następuje demoniczne hehehe}. 
Pomysł zrodził się tak: cóż można robić w wieczór Halloween? Można imprezować, dziergać dynie, można się przebrać i żebrać o cukierki, ale jak ktoś ma dziecię nieletnie, oraz nie ma w zwyczaju biegać po ulicy w przebraniu, a słodycze to tylko od czasu do czasu... może taki ktoś spędzić ten wieczór w gronie przyjaciół i... zagrać w grę... ;)
No i powstała gra. Zrobiłam mega dziwne warcaby z kolekcji Phantom. Znalazłam do nich odpowiednie pudełko z tektury, okleiłam je odpowiednio, wieko ozdobiłam odpowiednio. Bazą samej "planszy" jest blejtram, na który nakleiłam tę właściwą planszę, niecodzienną, bo zamiast kwadratowych pól - są wielkie grochy ;) Dzięki temu gra jest trochę trudniejsza i... ciekawsza. Ok, dość gadania, oto efekty:

~~ Halloweenowe Warcaby ~~











No to co, gramy? ;))

Ściskam serdecznie i... do następnego posta! :*

19 komentarze :

Drycha pisze...

w takim świetle wygląda jeszcze lepiej :D wyszło przebardzo świetnie : )))))
(tu następuje demoniczne mwahahahhahah! }:D)
Twoje halloweenowe prace są następnym powodem dla którego halloween mogłoby trwać cały rok ;))

Młoda Kobieta pisze...

Zawsze wchodząc do Ciebie jestem pod wrażeniem, ale dziś to mnie po prostu wryło w ziemię!! zrobić scrapową wersję popularnej gry??? Taaak, takie coś to tylko Ty mogłaś stworzyć :D GENIALNE!! :)

Mała Ichi pisze...

O matko! Niesamowita praca! Absolutnie musze dodac twojego bloga do obserwowanych! :)

KOLOROWY ptak pisze...

o matko!
tegoż jeszcze moje oczy nie widziały!!! :)
genialny pomysł!!!!!!
i fantastyczne wykonanie!!!!

Urszula Jaworska pisze...

Wow!!! Nieźle to wymyśliłaś, podziwiam:)

Oliwiaen pisze...

No....zamurowało mnie....

pest pisze...

Fantastyczny pomysł i rewelacyjne wykonanie =]

Karmeleiro pisze...

pomysł po prostu jest NIESAMOWITY!!! Karola, zaniemówiłam z zachwytu! Uwielbiam planszówki, a ta to edycja iście kolekcjonerska

elpimpi pisze...

WOW!!! GENIALNE!!! Powaliłaś mnie tym pomysłem! Te grochy - REWELACJA! Chętnie bym zagrała w taką niesamowitą grę! I to wykonanie - CUDO! PODZIWIAM!!!

cheeseeater pisze...

That's just amazing!
I thought about chess. But it's huge amount of work. But now I'll try. Thank you for that inspiration!

gooseberry pisze...

ŚWIETNY POMYSŁ!
POZDRAWIAM CIEPLUTKO

Anuszka pisze...

wypasiona, że tak powiem młodzieżowo. ;) :D super pomysł, wykonania nie trzeba komentować, bo jest mistrzowskie. to co, piekę ciasto i wpadam na partyjkę, tak? :)

Synnøve pisze...

Supercool Halloween-card!

Bea pisze...

:) niezły pomysł!!!! wow!!! nieziemski!!!!! gra wygląda świetnie :) gra się na pewno rewelacyjnie! :)

pattyo pisze...

Oh, how clever! Love this!

IWA pisze...

Ooooooooo, ale pomysł!

Asia pisze...

Oooo...rety, jakie to niesamowite! Oglądając już w myślach sobie grałam ;) i ustalałam własne zasady :) Pięknie ta gra wygląda, cudeńka robisz z tymi wszystkimi dodatkami :) Pozdrawiam

Fioletowe poddasze pisze...

Genialne! Świetny pomysł :)

Beatemor pisze...

This was really cool!

LinkWithin

.