sobota, 1 października 2011

Happy World Card Making Day!

No i mamy Światowy Dzień Kartkowania! :)) Większość z nas uwielbia robić kartki, prawda? Niektóre osoby tworzą wyłącznie kartki i są w tym prawdziwymi mistrzyniami! Inne - mają opory i kartek robić nie lubią, choć znam osobiście takie, które się z czasem przekonały. Kartka to takie małe dzieło papier-kraftowej sztuki - może zachwycać kompozycją, kolorystyką, pomysłem, tematem, detalami, technikami - na tej małej powierzchni możesz zmieścić wszystko i w dodatku w dowolnym, ulubionym stylu.

Kartki mają też różne formy i kształty - te są moimi ulubionymi! Najbardziej lubię robić kartki w nietypowych kształtach, nawet jeśli ten kształt staje się z czasem na tyle popularny, że aż typowy :)) 
Dzisiaj zapraszam Was do podjęcia wyzwania jakie dla Was przygotowałam wraz z Pink Paislee DT - można je zobaczyć i dołączyć do zabawy na portalu LIVE PINK - forum! Wystarczy stworzyć kartkę (lub kartki) w oparciu o któreś z 7 wyzwań przygotowanych przez PP DT, załadować zdjęcie kartki do Galerii Live Pink, a następnie w wątku z wyzwaniem zostawić link do swojej pracy. Wszyscy uczestnicy danego wyzwania wezmą udział w losowaniu nagród, których jest tyle, co wyzwań :) Serdecznie zapraszam do zabawy! 



A oto moja kartka stworzona na wyzwanie jakie proponuję - "Stwórz kartkę w nietypowym kształcie" - ta tutaj jest w moim ulubionym kształcie "nawiasowym" - kształt ten wydaje się być elegancki, fantazyjny i ciekawy na tyle, aby tworzyć za jego pomocą kartki na wszystkie okazje! :) Do wykonania tej kartki wykorzystałam kolekcje Pink Paislee - Mistables i Vintage Vogue

~~ Be Amazing! ~~




W kartkach "nawiasowych" najbardziej lubię skupienie dodatków w centrum kartki :) najlepiej kiedy jest ich dużo i są ułożone warstwowo. 


Fantazyjny kształt kartki warto w jakiś sposób podkreślić - ja najbardziej lubię obszycie, ale można brzegi potuszować lub postarzać :) Bardzo lubię też tę kilku milimetrową obwódkę między bazą kartki a pierwszą warstwą - czyli papierem bazowym, nie dość, że całkiem fajnie podkreśla to nietypowy kształt to w dodatku tworzy jeszcze pełniejsze wrażenie głębi i warstw. :)




Pozdrawiam ciepło! Zróbcie mnóstwo pięknych kartek przez ten weekend!! Ja zamierzam! ;)

9 komentarze :

Jaszmurka pisze...

Ja tam nie uwielbiam robić ale za to uwielbiam patrzeć na kartki innych :D

buzioool :*

rudlis pisze...

Cudna karteczka jak każda, która wychodzi spod Twoich zdolnych rączek. Pozdrawiam i życzę miłego świętowania :)

Agnieszka pisze...

Rewelacyjna, a ten kształt jest niesamowity i taki bardzo Twój Karola. Pozdrawiam:)

Madzik pisze...

Ojej. Własnie doczytałam, że trzeba użyć 75% produktów PP. Nie mam ani jednego procenta. A przyznam, że zrobiłam sobie dwie karteczki w "nietypowym" kształcie. Szkoda.
Pozdrawiam cię cieplutko i... uwielbiam Twoje kartki ;o)

KOLOROWY ptak pisze...

kolejne cudeńko! przepiękny kształt i fantastyczna kolorystyka :)

pattyo pisze...

Just beautiful!

Magda Polakow pisze...

Piekna!

Kelly_Deal pisze...

Beautiful card!

Tusia pisze...

To niesamowite, jak z niczego potrafisz zrobić coś! Kolekcje PP w tym sezonie nie zachwycają, ale to, co ty z nich potrafisz zrobić, to mistrzostwo świata!!! :*

LinkWithin

.