wtorek, 4 października 2011

Energetyczne kartki to takie...

... które grzeją :))) Witajcie w mglisty, raczej zimny, jesienny poranek :)
Dzisiaj przynoszę ze sobą dwie kartki w tzw. "energetycznych" kolorach :) Długo oswajałam się z czerwienią, sporo czasu zajęło mi zrozumienie jak świetnie pasuje ona do pasteli :) A teraz ją bardzo lubię i mam nadzieję, że w tych zakątkach kraju/świata gdzie dziś nie ma wiele słońca - uda mi się moimi na wpół-czerwonymi kartkami rozgrzać niejedno serducho ;) Miałam wiele frajdy z tworzenia tych maleństw. 

~~ Scrapujące Polki - KARTKI#2 
- For Queen of the Kitchen ~~
wyzwanie polega na stworzeniu kartki z motywem kulinarnym, z kokardą i czymś okrągłym, wykorzystałam tutaj papiery MF z kolekcji Kitschy Kitchen i kwiatki Prima.




~~ Don't Worry, Be Happy ~~
Drugą kartkę zrobiłam z rozbiegu :)) Wykorzystałam papiery TSC, Pink Paislee i Simple Stories oraz kopertkę z tagiem Melissy Frances. 



Pozdrawiam ciepło i miłego wtorku życzę! :*


8 komentarze :

bossanova pisze...

cudne karteczki :)

Magda Polakow pisze...

Zapomnialam, ze mam wlaczone glosniki i az mnie poderwalo ;) Oj Karola, co tu duzo mowic, kartki jak zwykle rewelacyjne :*

KLAUDIA-GR. pisze...

Przepiękne karteczki :)

CarmenAlice pisze...

prześliczne kartki!

Wanda pisze...

cudowne karteczki:)
muzyka także:)

רותי צחורי pisze...

Beautiful as all your great works!!!

Beatemor pisze...

Really beautiful cards. Love the colors.

SweetCandyDreams pisze...

Piękne, jak kazde ktore towrzysz :)

LinkWithin

.