czwartek, 27 października 2011

Czarodziejka czy Czarownica?

Witajcie kochani! Dzisiaj coś z zupełnie innej beczki. Ponieważ skrupulatnie stosuję się do mojego noworocznego postanowienia mówiącego o tym, że będę scrapować w tym roku więcej siebie - dzisiaj mam do pokazania właśnie taki scrap :)))
Mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee to zadanie stworzenia Lo z czterema (!) zdjęciami. Nie jest to moją mocną stroną, zazwyczaj ograniczam się do jednego lub dwóch, ale miałam na ten scrap szczególny pomysł... Przede wszystkim w tym miesiącu pracujemy z kolekcją Phantom - fantastyczna halloweenowa kolekcja, ale... ja niestety nie "obchodzę" Halloween, nie mam żadnych strrrrrrrrasznych zdjęć, chyba, że uznamy moje zwyczajne za takowe ;) 4 moje zdjęcia umieściłam na scrapie opowiadającym o tym, że w każdej z nas jest jakiś pierwiastek czarownicy, choć na codzień jesteśmy uroczymi czarodziejkami. :))) Czasem jednak przychodzą takie chwile, kiedy dajemy się ponieść nerwom, wychodzimy z siebie, mamy absolutnie wszystkiego dość - wtedy - przynajmniej ja - zamieniam się w straszliwą czarownicę ;) Biada temu, kto stanie na mej drodze :)) 
I o tym właśnie jest ten Lo, który zrobiłam wykorzystując wspomnianą kolekcję Phantom, ale do jej palety kolorystycznej postanowiłam dodać jeszcze jeden kolor - a mianowicie kolor tuszu distress "broken china" na papierze i literach Mistables :) Dodatkowo aby podkreślić czarownicowy szyk i wdzięk - dorobiłam parę elementów bezpośrednio na zdjęciach - kapelusz, maskę i super permanentny makijaż poczyniony markerem do płyt :)) Tak to wygląda:

~~ Witch ~~






a na koniec... 


To tyle na dziś ;) Mam nadzieję, że dałam Wam okazję aby się dziś szczerze pośmiać ;) Nie ma to jak dystans do własnej osoby ;) A jutro... znów będzie "na słodko", z dużą dawką lukru - zapraszam, a tymczasem pozdrawiam ciepło! :*

8 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Nie taka czarownica na jaka wyglada ;)
Scrap swietny, czuje sie powalona! ;) Swietnie dorobilas makijaz :*

Gosia S. pisze...

Rewelacja, piękne te wszystkie elemenciki, smaczki, a zdjęcia szał!!!!!!!!!!!!

Bellaidea pisze...

Zdecydowanie urocza czarodziejka. podziwiam za tak zartobliwe podejscie do tematu :)

pattyo pisze...

Love your layout and what you did to your photos! Made me smile!

IWA pisze...

HA Ha, świetna praca! Grunt to mieć dystans do siebie... Bardzo podoba mi się pomysł z maseczką!

cvanholstein pisze...

You did a great job with the pictures, well done!! LOL
And I like the idea of introducing the blue, makes the layout more playful
and fun!
Compliments!
Kind regards, Corina (the Netherlands)

Nadia Cannizzo pisze...

love it!

Rysa pisze...

Na pewno z ciebie czarownica, skoro potrafisz wyczarować takie scrapy:) Fajniasty jest!

LinkWithin

.