środa, 5 października 2011

Album, kartka i coś jeszcze *Prima*


Cześć kochani! Dziś znów mam trochę więcej do pokazania. Tradycją na blogu Prima stało się, że projektantki mają "swoje posty" i to mi się bardzo podoba :) Podczas mojej zeszłorocznej kadencji w Prima DT miałyśmy okazję przedstawić się i napisać coś o sobie, rodzinie, kraju czy mieście, z którego pochodzimy. W tym roku, a konkretniej: w tym poście zrezygnowałam z prezentowania siebie na rzecz paru słów nt moich prac. Z tej okazji stworzyłam kilka rzeczy - myślę, że dość dobrze prezentujących mój styl, który nadal trudno nazwać.:) Jestem naprawdę szczęśliwa mogąc pracować w Prima DT już drugi rok, bo nie dość, że zawsze wydają kolekcje czy produkty, o których myślę, że są stworzone właśnie dla mnie (haha), to wciąż mam okazję wiele się nauczyć, ot choćby tego co można zrobić z płóciennym albumem :)


~~ Rose - Birdhouse Mini Album ~~



Jeszcze rok czy dwa lata temu nie byłam fanką glimmer mistów - wydawały mi się takim niekontrolowanym medium - nieudane próby i brudne paluchy odstraszały mnie. Ale czym byłaby pasja bez eksperymentowania i przełamywania oporów? Teraz bardzo je lubię i dość często używam, tak samo masek, na których punkcie mam ostatnio małego hopla :))









Maski Prima były pierwszymi z którymi miałam okazję pracować, a różnorodność wzorów przyprawia o zawrót głowy. W moim "domkowym" albumie jest więc kilka przykładów różnych masek z "cegiełkową" w roli głównej, oraz kilka glimmer mistów - Tattered Angels Chalkboard Cornflower i Glimmer Mist Cherub Pink. Wzór cegiełek stworzyłam za pomocą tuszu distress - walnut stain. 






Za pomocą mistów pokolorowałam też kilka białych kwiatków z linii Ceylon - strasznie podoba mi się możliwość podkolorowania czegokolwiek aby pasowało do reszty :))



Użyte produkty:
  • 8 x 7,5 canvas bird house album # 542313
  • 8 x 8 Mask # 550004
  • 8 x 8 Mask # 545574
  • 6 x 6 Mask # 882051
  • Toggle wood buttons # 550431
  • Fleur De Lys flowers # 551674
  • Fleur De Lys flowers # 551698
  • Meredith flowers # 552114
  • Solitaire flowers # 552268
  • Cartier flowers # 553357
  • Be Charmed flowers # 553395
  • Allure flowers # 553104
  • Ceylon flowers # 552893
  • Bretton Vines - Chronicle # 552671
  • Tweet Vine - Quail Tendrills # 553722
  • Tweet Vine - Quail Glow # 553739
  • Splendor leaves # 553586
Kolejny mój projekt stworzony został z dedykacją dla wszystkich przeziębionych. Pogoda w Polsce zmienną bywa i jest to niestety taki okres, gdzie nietrudno o złapanie jakiejś paskudnej infekcji. Przydadzą się
chusteczki higieniczne, ale fajnie byłoby trzymać je w czymś niebanalnym - jak np. oscrapowany chustecznik. Mój jest drewniany, malutki i ozdobiony kolekcją Pixie Glen. Do kompletu powstała kartka z życzeniami powrotu do zdrowia :) 

~~ Get Well Soon - komplet ~~






Użyte produkty:
  • Pixie Glen - Rose Arbor paper # 843205
  • Gillian flowers # 552992
  • Parchment Petals flowers - Vintage # 551971
  • Coventry Rose flowers - Printery # 553296


    A na koniec mam małą, ale za to słoneczną kartkę :) Użyłam do jej wykonania cieplej kolekcji Romantique. Stworzyłam ją w jesiennej palecie kolorów, myślę, że ta właśnie kolekcja będzie świetna do stworzenia prac o jesiennej tematyce. Ponieważ uwielbiam robić kartki o różnych dziwnych kształtach - ta też ma coś niecodziennego - falbankowe brzegi, a na dodatek - kilka pięknych kwiatków i warstw :)) 

    ~~ Just Because - kartka ~~




    Użyte produkty:
    • Romantique - Ha' Penny paper # 843465
    • Alla Prima - Composition paper # 843335
    • Solitaire # 552282
    • Coventry Rose - Romantique # 553302


    I to już wszystko na dziś, mam nadzieję, że spodobały Wam się moje dzisiejsze twory, dziękuję wytrwałym, którzy dotarli do końca tego długaśnego posta! :) Ściskam serdecznie! :*

    30 komentarze :

    Magda Matraszek pisze...

    budka z Różą powaliła mnie po prostu... leżę i umieram z zachwytu!!! Karola Ty czarujesz, no cudnie cudnie po prostu!!!

    Magda Polakow pisze...

    Cuda!

    wiosanka pisze...

    Twoje twory podobają mi się zawsze i bezgranicznie :-)

    Pozdrawiam!

    hania739 pisze...

    Karola - Ty nas zawsze wprowadzasz w zachwyt. Albumiko - domek jest czarujący, ale i komplecik dedykowany dla przeziębionych też jest cudny. Wszakże przeziębiona nie jestem, ale zaraz mogę załatwić sobie jakieś małe "przeziębionko", byleby tylko przygarnąć to cudo.
    Pozdrawiam :))

    JaMajka pisze...

    O mamo, umarłam :) Przepiękne!!!!
    Jedyny minus podczas wizyty na Twoim blogu - podczas przejścia do formularza komentarza wyłączyła mi się piosenka (American Boy, już sobie nawet śpiewałam...:( )
    Może będę zaglądać, ale nie będę nic gadać ^^

    Karola Witczak pisze...

    Dziękuję Wam baaardzo :*

    Marta - American Boy jest tu dla Róży, która w kółko jej słucha :))

    Monia pisze...

    Same cudowności pokazujesz, a komplet dla chorowitków absolutnie powalający! Obłędny!

    KOLOROWY ptak pisze...

    powalające prace! nie wiem na czym oko zawiesić, mój wzrok błądzi od jednej do drugiej pracy:) i nie mogę przestać! cudowne detale!!!!

    RoseSommer pisze...

    Hello! Your things are so lovely. And is really a piece of art.
    Will you see a Norwegian Bird House? Here is a link to a blog I follow:

    http://elsi67.blogspot.com/

    Bellaidea pisze...

    Odwiedzac Cie, ogladac najnowsze prace i sluchac dobrej muzuki - nawet zimna kawa smakuje lepiej :)

    Scrappy Kapers pisze...

    Your work is really fantastic, loving it all.

    Cheers
    Kim

    AgnieszkaBe pisze...

    Uwielbiam twoje prace!!!!! Za każdym razem gdy tu zaglądam jestem zachwycona!!!!!CUDA!!!!!

    Ayeeda pisze...

    ło matko, nawet nie wiem czym się bardziej zachwycać:) Domek jest powalający, pozostałe prace genialne!

    PS> Mam od niedawna te maski Primy i muszę coś z nimi pokombinować:)

    Niebiesko_Oka pisze...

    Kartka oraz domkowy album są bajeczne!
    Ale chustecznik po prostu wymiata!!!
    Jest obłędnie bajeczny :D.

    izunika pisze...

    Fantastyczne prace, album mnie po prostu powalił na kolana.
    Twój styl może nie ma nazwy, ale jest tak bardzo rozpoznawalny, jest taki twój.

    august4 pisze...

    your works are just perfect!

    Tusia pisze...

    Wszystko takie niesamowicie piękne i Karolowe!! A Róża - niesamowicie urosła ! :*

    pattyo pisze...

    You know I love everything you make! These are all so beautiful! I know your friend had to feel much better when she received your wonderful gift set.

    Ela 17 pisze...

    przepiękne prace

    Asia pisze...

    Ciągle zachwycające są Twoje prace.... Masz swój styl i to piękny...niezmiennie podziwiam bogactwo Twoich prac...ja chyba za bardzo się boję, albo mi szkoda?

    Młoda Kobieta pisze...

    To wszystko jest TAKIE PIĘKNE!!! Aż brakuje słów, by wyrazić zachwyt, jaki mi towarzyszy za każdym razem przy oglądaniu Twoich prac!!

    IWA pisze...

    Same śliczności wyczarowałaś, aż oczy trudno oderwać!

    María Castillo pisze...

    All the projects are gorgeous, but I´m in love with ths mini album!! You are soooooooooooooooooooooooooo talented!!

    Beatemor pisze...

    WOW!!! So many gorgeous projects you have made!! Really beautiful and so many cute little details and adorable colors! Love it!! Hugs

    Pamela pisze...

    Wow! Everything is AMAZING!!!!!

    Katharinka pisze...

    Album z Różą jest zachwycający!!!
    Te delikatne kolory, maski, kwiaty... coś pięknego :D
    Pudełko i kartki są śliczne!!!
    :*

    Mimowolne Zauroczenia pisze...

    Cudowne!!!
    Wszystko razem i każde z osobna.
    pozdrawiam
    mz

    Lene - Nabon pisze...

    Just the sweetest things, love all!!

    Belladonna pisze...

    Domek jest cudowny: w sam raz aby zamieszkała w nim mała królewna :)

    Maria Matter pisze...

    so very beautiful!
    hugs

    LinkWithin

    .