piątek, 23 września 2011

Zmixowane Misty...

Ekhm.. język można sobie połamać! Witajcie kochani!:*
Dzisiaj mam do pokazania twór, który powstał na mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee, w temacie "Mist Mania" - co jak sama nazwa wskazuje - oznacza, że miałam zrobić coś, a przy tym pobawić się glimmer mistami :) Z wielką przyjemnością wykonałam zadanie. Do samego końca kołatały mi się w głowie różne pomysły, ostatecznie postawiłam na prostotę, ale z małym haczykiem. Wiem, że są scraperki, które mają w posiadaniu wszystkie możliwe kolory mgiełek, ale ja do nich nie należę i wierzę, że jakieś 80 % z Was - także nie :) Jak więc sprawić aby kolory mistów jakie mamy pasowały do papierów, których chcemy użyć? Czasem to prostsze niż nam się wydaje... I o tym jest właśnie mój post na firmowym blogu a za przykład służy drewniany shadowbox, który zalterowałam.
Bardzo chciałam dopasować kolorowane papiery Mistables do dodatków z kolekcji Vintage Vogue, ale nie mając odpowiednich kolorów mgiełek - metodą prób i błędów, wielu plam, nieczystych łapsk i energii rodem z pracowni alchemika - udało mi się tak zmiksować kilka kolorów glimmer mistów i chalków aby uzyskać kolory idealnie pasujące do wspomnianej kolekcji :))) A wyglądało to mniej więcej tak:



~~ Mistables Wood Shadowbox Frame / Sweet ~~


Drewniany shadowbox pomalowałam białą farbą akrylową a ponieważ nie chciałam kolorować całości na jeden kolor ani zbyt dokładnie - pomyślałam, że użyję maski Mistables Misting Mask, oraz wspomnianych wcześniej mieszanek, które dały mi piękną miętę i nie gorszy fiolet. Tą samą mieszanką kolorów (pryskając najpierw jedną warstwę jednego koloru, a następnie drugą - drugiego i mieszając/rozcierając mokrą chusteczką) pokryłam także papier w tle, płócienny kwiatek, oraz naklejki (gałązka). 



Na koniec wycięłam trochę małych kwiatków (nie mogłam się powstrzymać!), które ozdobiły gałązkę :)


Pełną listę użytych produktów oraz parę dodatkowych informacji znajdziecie oczywiście na blogu Pink Paislee - serdecznie zapraszam!

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego weekendu! Szczególnie wszystkim tym, którzy wybierają się do Łodzi na Skrapowisko - już Wam zazdroszczę wspaniałej zabawy i cudownych spotkań. Tymczasem ściskam Was wirtualnie z nadzieją na spotkanie przy innej świetnej okazji! 


7 komentarze :

IWA pisze...

Wyszło niepowtarzalnie i pięknie!

asica.p pisze...

Karola to jest boskie:)ah ,że tez nie jestem Twoja małą Różą:Ptez bym takie chciała:P

pattyo pisze...

This is adorable, Karola!

Oliwiaen pisze...

Kapitalny pomysł i jeszcze lepszy efekt. Fantastyczny shadowbox!

nowalinka pisze...

Ale cudo, ta mięta fiolet i Róża! :)

KOLOROWY ptak pisze...

obłędnie przepiękna! cudna!!!

Linda pisze...

Hello Karola! I am Linda and i live in Holland with my boyfriend Piotr. He comes from Poland, and so we went this christmas to his family to introduce me! I am also a fervent scrapper, and i like to see the things you and other Polish people made. So i wonder if there are scrapbookshops in Warschau? Where do you buy your scrapmaterial? Hope to hear from you. After all, your work is amazing! Like to be your follower!
Greetz from Linda,The Netherlands

LinkWithin

.