sobota, 24 września 2011

Zamknięcie Portalu Polki Scrapują...

Kochani... zbierałam się kilka dni do tego, trochę trwało wyjście z szoku, dziś będzie bardzo poważnie, ale i przyczyna i skutek zaistniałej sytuacji oraz ogrom niewiedzy jaki krąży w scrapowym świecie w związku z tym - nie pozwalają dłużej zwlekać. Proszę o zrozumienie.



W związku z nagłym zamknięciem Portalu Polki Scrapują pragnę oświadczyć, iż mimo, że byłam administratorem Portalu - nie miałam żadnego wpływu na jego zablokowanie, ani na przyczyny tej blokady, oraz nie miałam wpływu na decyzję o zamknięciu Portalu przez założycielkę. 


Pragnę zapewnić, że jest mi niewyobrażalnie przykro z powodu zakończenia działania Portalu, nie potrafię wyrazić swojego smutku i przykrości wobec ogromu pracy i serca jakie w działanie Portalu włożyło tak wiele osób z naszego Zespołu oraz wobec entuzjazmu tysięcy Użytkowników, którzy stracili nie tylko "swoje" miejsce w sieci, z którym byli blisko związani, ale także swoje dane, galerie i inne zasoby. 

Jako administracja Portalu, który już nie istnieje - ja, Tusia i Karmelek - biorąc pod uwagę wiele ciężkiej i fantastycznej pracy włożonej w Portal - postanowiłyśmy stworzyć miejsce będące kontynuacją zamkniętego Portalu. Mamy nadzieję, że nasze starania o przywrócenie tego wyjątkowego miejsca w sieci i łączących nas - Scrapujące Polki - cudownych relacji - spotkają się z aprobatą i zrozumieniem wszystkich Użytkowników Portalu. Prosimy o cierpliwość i wsparcie, a wkrótce zaprosimy Was w nowe miejsce, gdzie - mamy nadzieję - wszystko wróci do normy.
Jeszcze raz ogromnie przepraszamy za tę nagłą, niezwykle przykrą sytuację, która dla nas - 3 pozostałych administratorek była takim samym zaskoczeniem jak dla wszystkich postronnych osób. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie oraz dotychczasowe wsparcie w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji. 

Pozdrawiam ciepło :*


24 komentarze :

Monika pisze...

Ooo, szkoda bardzo:( Dziękuję Karola za tą informację. Smutną niestety ale tak jak piszesz niezależną od wielu osób.. Czekamy zatem na nowe miejsce! Pozdrawiam:)

angel pisze...

Cieszę się ogromnie, że powstanie nowe miejsce, w którym będziemy mogły się spotkać:)

Tores pisze...

Bardzo dobrze, że będziecie dalej działać i że to napisałyście. Powodzenia!

Katrina pisze...

Trzymam kciuki za reaktywację, z niecierpliwością czekając na odtworzenie tego niezwykłego miejsca. Biorąc pod uwagę zaangażowanie dziewczyn z ekipy SP, na pewno Wam się to uda. :) :*

I nie zapominajcie o byłych członkach zespołu... chciałabym dalej mieć z Wami kontakt. ;)

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Trzymam kciuki za nowy portal i za Was Kochane, które chcecie przywrócić cząstkę tak nagle utraconą...
Wierzę w Was!!!!!!!!!!!!!!
I nie tylko ja... :D

viva pisze...

Bardzo to przykre jak postąpiła założycielka. Niezależnie od problemów rodzinnych, mając w składzie portalu osoby, które ciągną to za nią, zamknięcie jego bez konsultacji z innymi i bez ostrzeżenia było zachowaniem nagannym. Chociaż wiem, że Mirabeel miała do tego pełne prawo, to jednak stworzyła miejsce, które nie było jej prywatnym blogiem, który można zamknąć w dowolnym momencie bez tłumaczenia, tylko zbiorem prac, dyskusji, maili itp. mnóstwa osób! Jestem mocno zniesmaczona takim zachowaniem, chociaż moich prac było tam zaledwie kilkanaście, a już nie mogę sobie wyobrazić, co czują takie osoby jak Ty Karola, które ten portal tworzyły od podstaw wkładając w to mnóstwo swojego serca i energii...
Cieszę się więc niezmiernie, że nie zostawiacie nas - scraperek - z niczym i postanowiłyście stworzyć coś na podobieństwo Scrapujących Polek, aby kontynuować rozpoczętę dzieło :-D. Będę czekać niecierpliwie na efekty! Ściskam ciepło!

Made by Aisia pisze...

Dziękuję za informację. Myślałam, że to chwilowe zablokowanie portalu. Szkoda. Ale takie jest życie, coś się kończy, coś się zaczyna. Życzę powodzenia!

Magda Matraszek pisze...

nic nie wiedziałam...
przykro mi bardzo,wiele pięknych wspomnień mam związanych ze SP.

Karola, jesteś niezmiernie wytrwałą osobą i wierze że wkrótce uda nam się spotkać w nowym miejscu.

trzymam kciuki!

Madzik pisze...

Cześć Karolu, mi również jest przykro, chociaż targają mna straszne myśli- co spowodowało że Mirabeel musiała podjąć taką decyzję. Niemożliwe wręcz jest, żeby to było zwykłe widzimisię. Trzymajmy więc za nią kciuki
Wierzę jednak, że Wam tez uda się zrobić tak fajne miejsce jakim były Scrapujące Polki ;o))
Mocno Wam kibicuję ;o)

Magda Polakow pisze...

Karolciu, trzymam kciuki! :*

Duś pisze...

Szok. I trzymam kciuki ;*

JaMajka pisze...

Jestem z Was dumna, że chcecie ciągnąć to dalej... Portal był dla mnie ważnym miejscem, chociaż mój niedoczas nie pozwalał mi tam bywać zbyt często. Stawiałam tam swoje pierwsze kroki i zawsze mogłam liczyć na wsparcie i konstruktywną krytykę ze strony Zespołu. Cieszę się, że były w Zespole odpowiedzialne osoby, które nie chcą zostawiać reszty bez wsparcia i swojego miejsca... Nie rozumiem decyzji Mirabeel.. Nie wiem, co nią kieruje, ale musiało to być coś strasznego i drastycznego, zrobiła przykrość wielu osobom :( Ale ważne, że jest Ktoś, kto działa - dziękuję :)

Marcia pisze...

Bardzo się cieszę, że będzie kontynuacja portalu. Szkoda tylko że tak wiele prac zostało utraconych. Życzę powodzenia w pracy nad nowym portalem i będę czekać na niego z niecierpliwością....

Niebiesko_Oka pisze...

Straszna szkoda, lubiłam SP - atmosferę jaka tam panowała :).
I trzymam mocno kciuki za powstanie nowego miejsca w sieci dla kreatywnych osób.
Oraz ogromne podziękowania dla Was za to, że się Wam jeszcze chce :*.

makola pisze...

Coooooooooo?!?!
Jestem w szkou!!!

Kasia pisze...

Bardzo mi szkoda, że portal PS został zamknięty tak nagle. Dla mnie było to źródło inspiracji, weny twórczej i możliwość poznania innych osób. Ale teraz czekam nowe miejsce i trzymam mocno kciuki. Pozdrawiam - Kasia

Ayeeda pisze...

Karola ja również trwam w szoku, dobrze, że napisałaś tego posta i wyjaśniłaś sytuację. Niezmiernie się cieszę, że powstanie nowe miejsce z Wami jako administratorkami, przynajmniej jest pewność, że taka sytuacja nie będzie już miała miejsca. Jeśli mogłabym w czymś pomóc dajcie znać. Ściskam!

Matilde pisze...

Dobrze, że chociaż od Ciebie i innych dziewczyn z DT można się dowiedzieć co się dzieje. Przykro mi, że to miejsce tak nagle zniknęło, a tym bardziej mam żal, że bez jednego słowa wyjaśnienia... Tak się nie robi... Trzymam mocno kciuki za powodzenie nowego przedsięwzięcia i z niecierpliwością czekam na nowe miejsce, w którym skrapujące Polki będą mogły się spotykać :))

MaAg pisze...

Czekamy z niecierpliwością na nowe miejsce! Pozdrawiamy cieplutko!!!

UHK Gallery pisze...

Jestem w szoku!!!!
Walczcie, może się uda coś uratować - jak to może Polek nie być, to ja nie wiem.
Trzymam kciuki!!!!!!!

Młoda Kobieta pisze...

Cóż, w zaistniałej sytuacji na pewno każdy ma swoją rację - jak to zwykle w takich sytuacjach bywa. Jest mi bardzo przykro, ponieważ od wielu wielu miesięcy bardzo chciałam dołączyć do grona Scrapujących Polek, ale obiecywałam sobie, że zrobię to dopiero po obronie. Dołączyłam do portalu w ostatnich dniach czerwca, a już zdążyłam się w to wkręcić na tyle, że jak przez ostatnie dni portal nie działał to byłam nieszczęśliwa! Tym bardziej wyobrażam sobie, jak ciężko z tym musi być Wam, osobom, które ponad rok czasu pracowały nad tym, aby portal był tak wspaniały i inspirujący...

Trzymam kciuki za szybkie i bezproblemowe stworzenie nowego miejsca, miejsca, w którym znów cała scrapująca społeczność będzie mogła się spotkać i nawzajem inspirować! Są ludzie, są chęci, są plany i jest wsparcie wszystkich scraperek, a to najważniejsze! Na pewno się uda :*

Bellaidea pisze...

Nie wiem jaki byl powod zamknicie wie sie nie wypowiadam ale podziwiam Was dziewczyny ze stworzycie nowe miejsce, trzymam kciuki, jesli moglabym w czyms pomoc-jestem chetna :)

Dunia pisze...

Papierki super słodkie!
Trzymam kciuki za odrodzone Polki ;o)

Craft4Kids pisze...

Właśnie chciałam zajrzeć i szukałam a tu echo. bardzo mi przykro. pozdrawiam ciepło ;)

LinkWithin

.