czwartek, 29 września 2011

W świecie kartek...

Witajcie kochani! 
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze, miłe słowa i wsparcie :**
Dzisiaj mam wreszcie coś papierowego do pokazania, po długim odwyku udało mi się zrobić kilka kartek i "coś', a wszystko to z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Cardmakingu - World Card Making Day - 1 Października :) To już za chwilkę! 
Z tej okazji nasz Pink Paislee Design Team przygotował świetną zabawę - organizujemy kilka fantastycznych kartkowych wyzwań na naszej społecznościowej stronie i forum - FORUM LIVE PINK! Serdecznie zapraszam od piątku do niedzieli na świetną zabawę, branie udziału w przygotowanych przez DT wyzwaniach kartkowych oraz do zdobywania nagród! :)) Trzymam kciuki za wszystkich! 


Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy! :))
A oto moje ostatnie twory - wykonane z kolekcji Pink Paislee - prawdziwy mix: Vintage Vogue, Nantucket, Soiree, Mistables...

~~ Ramka ~~






~~ A Dream Come True ~~






~~ Party ~~



~~ Celebrate ~~




Pozdrawiam ciepło! :*

11 komentarze :

KLAUDIA-GR. pisze...

Pięknie, jak zwykle :)

Ewelina pisze...

Ramka zapiera dech, przecudowna!

Gosik pisze...

piękne^^

Bellaidea pisze...

Slicznosc u Ciebie a do zabawy dolaczymy :)

IWA pisze...

Jak zwykle cięzko oczy oderwać!

Pamela pisze...

Sounds fun! I'll try to stop in! :) And I LOVE all your FANTASTIC projects. Your cards are all awesome and that first project is AMAZING!!!!

pest pisze...

Prześliczne =]Wszystko co stworzysz jest obłędne =]

elpimpi pisze...

CUDEŃKA! Rameczka jest prześliczna!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! powalające karteczki i przepiękna ramka! jak dla mnie jesteś Mistrzynią detali :)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! powalające karteczki i przepiękna ramka! jak dla mnie jesteś Mistrzynią detali :)

pattyo pisze...

Everything is so beautiful!

LinkWithin

.