wtorek, 6 września 2011

Totalnie Róż-owo

Cześć kochani! Dziękuję pięknie za Wasze odwiedziny i komentarze, cieszą mnie ogromnie i dodają skrzydeł - bardzo!
Dzisiaj przynoszę ze sobą scrapa, jakiego zrobiłam w ramach The ScrapCake DT, mieszając ze sobą kolekcje Wiosenne Przebudzenie i Jasna Strona Życia. Bohaterką Lo jest oczywiście Róża, którą umieściłam w... różach :) Wycięłam różyczki z obu kolekcji, dodałam trochę wzorów dużej maski Prima, oraz nową zabawkę - farbkę puchnącą, którą poleciła mi Gerry :) Kiedy się do niej dorwałam - uciechom nie było końca, niestety muszę nabrać wprawy aby umieć ładnie i dokładnie ją nakładać i "puchnąć" ale podoba mi się ogromnie ten efekt. Nie zabrakło też nieśmiertelnych kropeczek 3d i kilku różnych kwiatków. A efekt bardzo różany i warstwowy - widać na załączonych obrazkach :)

~~ Isn't She Lovely? ~~
wspominkowo jako tytuł i journaling wystąpiła piosenka by Steve Wonder ;)







Uściski posyłam we wszystkie strony! :* Miłego popołudnia!

14 komentarze :

Gerry van Gent pisze...

Hey sweetie, I had to come and to tell you how much I love this adorable and so beautiful layout of yours! What a treat for my eyes! TFS! Hugzzzz ~Gerry~

Olga_art pisze...

What a wonderful job! Very sweet!

Po prostu Asia pisze...

już powoli zaczyna mi słów brakować na Twoje prace. no ale cóż, powtórzę się ;) niesamowity scrap!

Bellaidea pisze...

Piekna praca a Twoja Rozyczka rosnie, widac po slicznej mince :)

Pamela pisze...

This is SO gorgeous!!!!!! I love it! :)

Blossom inch pisze...

beautiful page totally!

Becky Andersen pisze...

What a gorgeous page!

Janet Perafan-Babar pisze...

Oh my goodness Karola! Your pages are always, always so dreamy! This is so beautiful! LOVE the soft colors!

Ayeeda pisze...

Totalnie różowo i totalnie cudownie:)

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczna praca!
Pełna smaczków i uroczych detali :).

pattyo pisze...

Another beautiful layout! Love all the wonderful details.

Katharinka pisze...

Piękny!!!
Cudownie delikatny :)
Bardzo dziewczęcy :D
:*

Trudi Harrison pisze...

She is absolutely lovely!! Adore the how delicate this is... **sigh** pure gorgeousness and joy

Анна pisze...

Добрый день. Глядя на Ваши работы ассоцация только вот с этой композицией Marketa Irglova - If you want me из фильма Once. Очень нежно,всё здорово))

LinkWithin

.