czwartek, 15 września 2011

ScrapThat! GDT

Witam ciepło! Dzisiaj troszeczkę pochwalę się tym, co jakiś czas temu tworzyłam w tajności :) Nie wiem czy pamiętacie mój mały wkład w majowy zestaw dla kanadyjskiego kit clubu ScrapThat!, ale zdarzyło się całkiem uroczo, iż zostałam zaproszona do ScrapThat! ponownie! :) Cudowna Lori Brown zaprosiła mnie jako Gościa Wrześniowego do stworzenia paru rzeczy z cudownego, lekkiego i puszystego zestawu wrześniowego jaki ScrapThat! ma obecnie w ofercie. W skład tego ekskluzywnego zestawu wchodzi mnóstwo przepięknych papierów szwedzkiej marki Pion Design oraz sporo pięknych dodatków Dusty Attic i Prima. Pierwszy raz miałam okazję pracować z kolekcją Pion Design i muszę przyznać, że jestem zachwycona. Z całą pewnością te delikatne, vintage'owe papiery spodobają się wszystkim romantyczkom. Szczerze polecam i zachęcam do zakupu! 




A oto co udało mi się wykonać z tego fantastycznego zestawu - będzie ogrom zdjęć, więc dzisiejsza sesja - tylko dla wytrwałych, mam nadzieję, że spodoba Wam się tak, jak mnie tworzenie z tych cudnych pasteli :)

~~ You are so beautiful ~~




~~ Congratulations ~~




~~ You ~~




~~ Just Because ~~




~~ Rose - 6 years old ~~




~~ Notes ~~~



Mam nadzieję, że jednak ktoś dzielnie dotrwał do końca i nie zasnął po drodze ;)

A jeśli ktoś z Was ma ochotę na te cudowności, z których można tak wiele wyczarować - serdecznie zapraszam na stronę ScrapThat! 

Pozdrawiam ciepło! :*

34 komentarze :

Ayeeda pisze...

Jesteś niesamowita, wiesz? Ty nie tworzysz, Ty czarujesz!! Twoje prace mają duszę. Przepiękne!!!

BETIK pisze...

Przepięknie...

CarmenAlice pisze...

Przepiękne prace stworzyłaś, pełne detali, które idealnie ze sobą współgrają. To wracam do podziwiania!

Karmeleiro pisze...

Karola, to są cudownosci!!! niesamowite cudowności ! Każda z tych prac powala na kolana i jak pięknie w tych kolorach!!Niby kolory są a jednak ich nie ma i zapatrzylam się i rozmarzyłam!

Muszelia pisze...

Piękne!

nimucha pisze...

Niesamowite! Bajka!

anai pisze...

wszystko piękne - otulone delikatną mgiełką.
zestaw naprawdę urzekający :)

Bellaidea pisze...

Czary mary czy talent>?:), piekne prace ! zachwycam sie u Ciebie zawsze!

axdesign pisze...

magia!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Zachwycające scrapy!
Kartki są bardzo inspirujące :).
Twoje prace to prawdziwa uczta dla oczu!

angel pisze...

Jak tu można nie dotrwać do końca, jak tu takie cuda pokazujesz:)

Танюша pisze...

Ваши работы очаровали меня!!!Уровень высшего пилотажа!!!У меня на душе стало светло от ваших работ! Счастья Вам и вдохновения!!!

Arte Banale pisze...

Brak słów, Karola! Nieziemskie są te prace!!! Chyba jedne z twoich najpiękniejszych:)

Oliwiaen pisze...

CUDOWNE prace!!! Napatrzeć się nie moge!

Art Is pisze...

Cudo! Brak słów... Też myślę że to są najpiękneijsze prace które dotąd u Ciebie widziałam. Ta kolekcja powala na kolana, w dodatku to co stworzyłaś jest niesamowite!!!
Mam nadzieję że będą kiedyś dostępne w Polsce. Jestem nimi zachwycona!!!

zanka12 pisze...

Po prostu cudowne...jestes mistrzynia w operowaniu subtelnosciami takich kolorow.Ciezko wybrac najpiekniejsza prace...

Jolaine Frias pisze...

Absolutely stunning and charming! LOVE each and everyone of your creations!!!!!!!

Ewik pisze...

WOW! nie mogę u Ciebie być oryginalna, powtórzę za wszystkimi - Cudowności!!:))

pattyo pisze...

Simply breathtaking! I love looking at your amazing details. This kit is beautiful also!

Shona pisze...

wow these are all amazing!!!!! Love them all to bits :) Gorgeous work!

Brises pisze...

Jakie to wszystko jest piękne! Karolu! Mgliście, lekko, zwiewnie... zaczarowałaś mnie i już:)

IWA pisze...

Same cuda, nie wiadomo, gdzie oko zatrzymać! Prawdziwa uczta dla oczu i duszy!

Asia pisze...

Brak mi słów żeby opisać co czuję! Jestem zauroczona... czuję się jak w bajce... wszystko takie cudne, dopracowane, przemyślane... Jestem zachwycona, oczarowana... Mistrzostwo! Pozdrawiam i chylę czoła :)

Katharinka pisze...

Piękne prace!!!
Cudne delikatne kolory :)
Piękne kompozycje- bardzo dziewczęce, romantyczne :D
:*

Anja (scrappie) pisze...

Amazing love these so soft and elegant so beautiful. Can't keep my eyes from it.

Brzoza pisze...

Nie wierzę! Poprostu nie wierzę, że to prawda i że takie cudowne prace mógł stworzyć ktoś inny niż anioł.
Chylę nisko czoła - to są najpiękniejsze scrapy jakie w życiu widziałam. Dech mi zaprło i ścisnęło w gardle......

jola_zola pisze...

Karola... ja nie wiem co napisać...
ja wiem, że te kolory, te wzory, te dodatki...
ale TAK je połączyć, Tak skomponować... tak je zgrać...
ja nie wiem co powiedzieć...
wszystko jest DOSKONAŁE!!!

Gosik pisze...

przepiekne prace wyczarowałaś! cudny zestaw i bardzo inspirujące tworki!

Helen Tilbury pisze...

Woah!!! Sheer delight!! Fantastic work - everything a masterpiece :)

NotAngel pisze...

Вы волшебница! Невозможно отвести взгляд от Ваших работ! Влюбилась в Ваш блог. Спасибо, что делитесь красотой и дарите вдохновение. Удачи и счастья Вам!

matkawariatka pisze...

Numero uno, number one, jedyna, pierwsza, niepowtarzalna!!!!!!!!! Oglądać Twoje prace to czysta przyjemność!!!!!!!

Vicky Varvadouka pisze...

Omg.....STUNNINGLY beautiful creations!!!! ...I am speechless...

kolorowanka pisze...

jakoś zdjęcie tego kita mnie nie przekonuje, ale prace już tak, aż się wierzyć nie chce, że to z jednego kompletu, nie dziwie się, że Cię zaprosili, bo materiały kojarzą się z Twoim stylem :-)

Jolanda pisze...

I really love that layout on the top, so I copycatted it: http://scrapdictive.blogspot.com/2011/11/back-in-day.html

LinkWithin

.