niedziela, 4 września 2011

Prima BAP & PPP

Witajcie kochani, wyjątkowo w niedzielę ;) Udało mi się uszczknąć chwilkę czasu tylko dla siebie, więc pomyślałam, że skoro mam znów coś do pokazania, dlaczego nie teraz :)
Dziękuję pięknie za wszystkie odwiedziny i miłe słowa w komentarzach, dziękuję ogromnie za odzew w Prima & TA Blog Hop, dzisiaj mam również coś "primowego" do pokazania.
Co miesiąc na blogu Prima prezentujemy nową mapkę, zwaną Prima BAP (Build A Page) oraz paletę kolorów korespondującą z produktami Prima - zwaną PPP (Prima Product Pick). Zobaczcie, co tym razem udało mi się z ich pomocą wykonać - a do czego serdecznie zachęcam, bo obydwie akcje to jednocześnie wyzwania. Wystarczy stworzyć pracę z produktów Prima bazując na mapce BAP lub palecie kolorów PPP - przesłać swoją pracę na podany na blogu adres i można wygrać cudowności marki Prima :) Szczegółowe informacje znajdziecie oczywiście na blogu Prima. Zapraszam!

~~ September Prima BAP ~~


~~ The Little One ~~
czyli jedno z moich ukochanych zdjęć Róży...





W tym Lo stworzyłam całe mnóstwo różnych warstw, pobawiłam się teksturami, różnym rodzajem materiałów. Użyłam sporo resist canvas - czyli płóciennych kształtów stworzonych do kolorowania na różne sposoby, ja kolorowałam za pomocą glimmer mistów :) Pojawiła się też maska - brama i chipboardy z kolekcji Pixie Glen. 

Produkty Prima, jakich użyłam:

  • Pixie Glen - Garden Gate paper # 843175
  • Pixie Glen - Window View paper # 843168
  • Pixie Glen - Dartmoore paper # 843236
  • Pixie Glen - Chipboard pieces # 551216
  • Romantique - Resist canvas # 551636
  • Londonerry - Resist canvas # 551650
  • Alla-Prima - Resist canvas # 551629
  • North Country - Typeset Alphabet # 550127
  • Mask 6 x 8,5'' # 550042
  • Ceylon flowers # 552892
  • Firefly flowers # 551742
  • Vermont felt leaves # 553616
  • TA Glimmer Mist - Cherub Pink


~~ September Prima Product Pick ~~


~~  Who's That Girl?? ~~
no właśnie - kto poznał? ;) Ha! Dostałam jakiś czas temu parę świetnych zdjęć Pauliny do scrapowania i to konkretne świetnie pasowało do powyższej palety :) A oto jak zdjęcie i reszta wyglądają razem:





W przypadku tego Lo pobawiłam się maskami - po prostu KOCHAM te maski cegiełkowe! Dodatkowo użyłam innej maski aby wypełnić zamkniętą przestrzeń niby-okna. Bardzo mi się podoba efekt maskowania za pomocą tuszy, jest tak delikatnie i miękko :) Jak lubię :) W roli głównej kolekcja Printery i oczywiście całe mnóstwo pięknych kwiatów w różnych formach. 

Produkty Prima jakich użyłam w tym LO:

  • Printery - Emperor paper #843489
  • Printery - Pressman paper #843496
  • Printery Alphabet Typeset #550165
  • Printery Resist Canvas #551612
  • Printery Avon Rose #552480
  • Romantique - Orchard paper #843410
  • Londonerry - Manor House paper #843144
  • Mask # 550011
  • Mask #550035
  • SIIC #551414
  • SIIC #551438
  • Solitaire flower #552268
  • Gemini Latte flower #553180
  • Sherwood Roses #552688
  • Aglow Mica leaves #553494
  • Shabby Chic Resin Treasures - Large Window Closers #890681

I to już wszystko na dziś - pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanego końca weekendu! :*


10 komentarze :

nimucha pisze...

Ten LO z Immacolą jak zobaczyłam wczoraj na blogu Primy, to myślałam, że ataku serca dostanę z wrażenia. Cuuudo!!! Doskonały i przepiękny! Jesteś, Karola, Mistrzynią! :)

Niebiesko_Oka pisze...

Gdy zobaczyłam pierwsze LO padłam z wrażenia!
Jest cudne :). Takie sielskie... milutkie.
A drugie - brązy zostały przez Ciebie poskromione :D.
I to jak - mistrzowsko!

Оксана pisze...

Очень красиво! Так все гармонично и прекрасно!

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękne, dopracowane w każdym calu :)

pattyo pisze...

Fabulous layouts! Love all the little details!

Katharinka pisze...

Cudne prace!!!
Fantastyczne formy i kolory- w obu przypadkach ;)
:*

Anonimowy pisze...

I love your work Karola!! Thank you for your beautiful ideas. Mousetales

edit pisze...

Toż to moja Paulinka! no w kwiatkach też jej do twarzy, zachowałaś w skrapie oblicze Pauliny- świetna robota!

CARPENTER pisze...

świetne !!!

Blogger pisze...

If you are looking for the #1 Bitcoin exchange company, then you should choose YoBit.

LinkWithin

.