wtorek, 13 września 2011

Małe Prezenty...

Witam Was ciepło! Wciąż chorująca - dzisiaj w zastępstwie słów, do których nie mam totalnie weny - będą obrazki :). Dzisiaj mam do pokazania kilka rzeczy stworzonych po to aby je komuś ofiarować :)
W tym miesiącu zaczęłam pracę z nową kolekcją Pink Paislee - Vintage Vogue. Ogromnie mi się ona podoba, nawet mimo fioletu w niej występującego :) Z przyjemnością klei się piękne wzory, a oto co mam na początek:


~~ Zestaw Prezentowy ~~
czyli kartka w kształcie taga + torebka na prezent lub słodkości:





A podczas wieczornej przebieżki po necie przed snem, taka mnie spotkała niespodzianka na 2peas - jakie to miłe! :)


~~ ********* ~~

Zrobiłam też niedawno kartkę na startujące dzisiaj wyzwanie Enczy na Portalu Polki Scrapują - miała być kartka na Dzień Nauczyciela - serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania!

~~ My teacher is the best! ~~




I to już wszystko na dziś - pozdrawiam serdecznie i oddalam się kurować, aby móc potworzyć za chwilę ze zdwojoną siłą ;)

17 komentarze :

hania739 pisze...

Twoje prace jak zwykle są dopracowane i piękne:))

Domcia pisze...

jajku jakie piękne połączenie kolorystyczne niebieskiego i różowego, tak cukierkowo wyszło. bardzo mi się podoba:))

Geraldine pisze...

Very lovely projects, love the heart for the teacher, best wishes.

Evgenia pisze...

lovely cards! i just sent you a mail now, hope you will be interested

Asia pisze...

Jak zawsze doskonałe!... delikatne i pełne uroku:)

Asia pisze...

Jak zawsze doskonałe!... delikatne i pełne uroku:)

Oliwiaen pisze...

Jak zwykle choroba nie ma żadnego wpływu na urok Twoich prac! Przepiękne, dopieszczone, Karolowe w każdym calu :-)
Zdrowiej szybko :-)

Niebiesko_Oka pisze...

Torebusia jest urocza :).
A kartka na dzień nauczyciela w kształcie jabłka niezmiernie mi się podoba!
Dużo zdrówka życzę :D.

viva pisze...

zestaw prezentowy zachwycający!!
kartka też jest piękna - bardzo oryginalna! :-)

Aszczka pisze...

Śliczny zestaw - szczególnie mi się podoba torebeczka.
A jabłkowa kartka wygląda niezwykle soczyście i smakowicie ;-)

Ayeeda pisze...

Ale cudowne!!! A nie chcesz mi ich podarować? :):):) Przepiękne prace!

Pamela pisze...

Fabulous work! :)

Drycha pisze...

jak możesz wrzucać parę tak fajnych rzeczy do jednej notki?
nie wiadomo, co komentować :P
jabłko jest kapitalne!
a fiolety... ;) świetnie ci z nimi poszło ;)

Shona pisze...

wow gorgeous projects love them all!!!!!!!!

pattyo pisze...

What an adorable set! Everything is beautiful!

Gitte pisze...

You are brilliant in what ever you make. Truly wonderful colors

Dunia pisze...

piekny zestaw prezentowy! Niech sie Ameryka uczy ;o)

LinkWithin

.